farsi beauty

چگونه در منزل رژ لب طبیعی درست کنیم؟ آموزش ساخت دو مدل رژ لب طبیعی در خانه

ساخت رژلب

محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد. رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود. پس بهتر است از رژلب های طبیعی و خانگی استفاده کنید. و چه بهتر اگر این رژلب های طبیعی را خودتان درست کرده باشید.

چرا محصولات آرایشی و رژلب طبیعی مناسب است؟

به طور کلی لوازم آرایش طبیعی و ارگانیک بهتر و مناسب تر است، زیرا از مواد طبیعی ساخته شده و کمتر دارای مواد شیمیایی و سمی میباشد. رژلب علاوه بر اینکه با پوست شما در تماس میباشد، ممکن است با غذا خوردن نیز وارد بدنتان شود. به همین خاطر رژلب های طبیعی و خانگی مناسب تر میباشند.

رژ لب آرایش

طرز تهیه رژلب طبیعی در خانه

1. رژلب با انواع توت

برای تهیه رژلب از توت میتوان از انواع توت به رنگ های مختلف و دلخواهتان استفاده کنید.

اگر به دنبال رنگ زیاد هستید بهتر است از توت هایی استفاده کنید که از نظر رنگی قوی هستند.

4 عدد توت درشت را که به خوبی شسته شده اند را به خوبی له کرده و آب و عصاره آنها را خارج کنید. این عصاره به تنهایی نیز میتواند مانند یک رژلب طبیعی عمل کرده و به لب های شما رنگ و جلا بدهد، اما برای آنکه دوام آن بیشتر شود بهتر است که با مقداری روغن زیتون یا وازلین مخلوط شود.

همچنین با اضافه کردن مقداری پودر اسپرسو به آن شما یک رژلب طبیعی با یک ترکیب رنگی قوی خواهید داشت. میتوانید این ترکیب را در ظرفی در بسته قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید و تا مدت ها از آن استفاده کنید.

رژ لب آرایش

2. رژلب طبیعی با لبو

نصف قاشق موم را به حالت نرم و مایع درآورده و سپس یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه میکنیم و آن را از روی شعله برمیداریم. مقداری لبو را میکس کرده تا به حالت له شده در بیاید. البته میتوانید ابتدا لبو را خشک کرده و بعد به پودر تبدیل کنید.

پودر لبو را به موم و روغن زیتون اضافه کرده و مخلوط میکنیم. این رژلب طبیعی را میتوان در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد.

رژ لب آرایش

حرف آخر

یکی از خصوصیت های رژلب و محصولات طبیعی این است که میتوان با خیال راحت از آنها استفاده کرد و مشکلی برای سلامتی و زیبایی ایجاد نمیکنند، مخصوصا برای خانم های باردار نیز مناسب است.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب