farsi beauty

طرز تهیه دسر مگنولیا خوشمزه برای مهمانی ها

مگنولیا کیک

مگنولیا کیک، دسری خوشمزه و پر طرفدار است. این دسر در لیوان به شکل تک نفره سرو می شود و در انواع جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای مشاهده ی طرز تهیه ی دسر مگنولیا در بخش آموزش شیرینی پزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم مگنولیا کیک :

کیک یا بیسکویت

۱ بسته

شیر

۱ لیتر

شکر

۱ لیوان

نشاسته

۲ قاشق غذاخوری

آرد

۲ قاشق غذاخوری

خامه

۲۰۰ میلی لیتر

دستور تهیه ی دسر مگنولیا

در مرحله ی اول کیک را داخل کاسه می ریزیم:

در مرحله ی اول کیک را خرد کرده و داخل کاسه می ریزیم. در صورت نبود کیک می توانیم از بیسکویت استفاده کنیم. در این صورت بیسکویت را داخل کاسه خرد می کنیم.

در مرحله ی دوم شیر را با مواد دیگر مخلوط می کنیم :

در مرحله ی دوم قابلمه ای مناسب انتخاب کرده و شیر را همراه با شکر، نشاسته و آرد داخل قابلمه ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط می کنیم. سپس قابلمه را بر روی حرارت گذاشته و مواد را به شکل ممتد هم می زنیم.

در مرحله ی سوم خامه را به موادمان اضافه می کنیم :

در مرحله ی سوم پس از گذشت پنج دقیقه که پودینگ بر روی حرارت پخته شد خامه را اضافه کرده و قابلمه را از روی حرارت بر می داریم. سپس با همزن به خوبی هم می زنیم تا یکدست شود. سپس مقداری از پودینگ را داخل لیوان های مورد نظر می ریزیم.  در ادامه از کیک یا بیسکویت خرد شده بر روی آن می ریزیم.

در مرحله ی چهارم پودینگ را بر روی‌مواد ریخته و تزئین می کنیم :

در این مرحله برای بار دوم از مواد پودینگ بر روی کیک یا بیسکویت خرد شده می ریزیم و ‌در نهایت هم روی آن را با شکلات رنده شده یا ترافل های رنگی تزئین می کنیم. به این مساله توجه کنید که به جای کیک یا بیسکویت می توانیم از موز یا توت فرنگی هم استفاده کنیم.

منبع تصویر gruensteinkitchen

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب