farsi beauty

تاثیرات مصرف قهوه بر بهبود بیماری های مزمن کبدی

قهوه و بیماری کبد
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

بسیاری از افراد برای شروع روز خود حداقل به یک فنجان قهوه نیاز دارند برخی ام ممکن است دو سه برابر یک فنجان نیاز داشته باشند البته مصرف بیش از حد کافئین می تواند باعث سردرد، کاهش باروری در زنان و اضطراب در افراد شود محققین سه تا چهار فنجان قهوه برای مصرف در روز مجاز می دانند.

رابطه میان قهوه با بیماری های کبد از جمله کبد چرب و همچنین تاثیر قهوه بر آنزیم های کبدی همیشه مورد بحث دانشمندان بوده است. برخی از دانشمندان قهوه را دوست کبد و بعضی از آن ها نیز دشمن میدانند؛ بعد از تحقیق های پی در پی و فراوان مشخص شده است که مصرف قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری کبدی مزمن همراه است، قهوه خطر مرگ ناشی از بیماری های کبدی را به نصف کاهش می دهد.

قهوه

تاثیر مثبت قهوه بر بهبود و پیشگیری بیماری کبدی

قهوه به طور گسترده ای در دسترس است و مزایایی که از نتایج مثبتی که دیده می شود این است که می توان به عنوان یک درمان پیشگیرانه برای مشکلات مزمن کبد استفاده کرد. افرادی که قهوه می نوشند در مقایسه با افراد دیگر خطر ابتلا به بیماری مزمن کبد کمتری داشتند. گروهی که قهوه آسیاب شده مصرف میکردند بیشترین فایده را بردند زیرا قهوه آسیاب شده حاوی موادی است که برای رفع بیماری های مزمن مفید است. در حیوانات هم ‌آزمایش شده و نتیجه مثبتی داده است.

همه این مطالعات نشان می دهد خامه یا مواد شیرین کننده به قهوه خود اضافه کنید باعث کاهش فواید قهوه می شود.

قهوه کبد چرب

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سوگند اسحاقی

سوگند اسحاقی

نویسنده این مطلب

22 مطلب