farsi beauty

برجسته کردن و افزایش حجم لب بدون تزریق و جراحی با ترفند های کاربردی در منزل

حجم  دهی لب

گاهی لازم است با روش های مختلف در خانه برای زیبایی چهره به لب های حجم بیشتری دهیم. این روزها روش های جراحی و تزریق فیلر طرفدارن بسیاری دارد، اما میتوان با روش های ساده و کم خطر در منزل نیز به زیبایی رسید.

استفاده از لوازم آرایش

برای حجیم شدن لب ها بمدت یک روز یا یک شب، میتوانید از تکنیک های آرایشی کمک بگیرید. این ترفند های سریع و ساده لب های شما را حجیم و زیبا تر میکنند.

به این نکته توجه داشته باشید قبل از شروع آرایش، لب های خود را لایه برداری کنید. این کار علاوه بر زیبا سازی آرایش شما به گردش خون در لب ها نیز کمک میکند.

میتوانید از غلتک های مخصوص میکرونیدل لب هم استفاده کنید. که باعث تولید کلاژن بر روی پوست لب ها شده و سبب افزایش حجم فوری آنها نیز میشود.

میتوانید با استفاده از مقداری کانسیلر بر روی خط بالای لب ها باعث بزرگتر شدن لب های خود شوید و رژ خود را کمی بالا تر از خط لب های خود بزنید تا فرم لب هایتان زیبا تر دیده شود.

به این نکته توجه داشته باشید که رژلب های تیره باعث کوچک تر نشان دادن اندازه واقعی لب های شما میشوند، پس برای افزایش حجم لب هایتان از رژ های رنگ روشن استفاده کنید.

رژ لب

روش های خانگی برای حجیم شدن لب ها

بسیاری از مواد های ساده و در دسترس وجود دارند که میتوان برای افزایش حجم لب ها از آنها استفاده کرد. مانند:

روغن نعنا

روغن نعنا باعث تسکین میشود و استفاده از آن بر روی لب ها باعث حجیم شدن و پر تر نشان دادن طبیعی لب ها میشود.

قبل از استفاده از آن، ابتدا کمی از روغن را بر روی پوست دست خود زده و مطمئن شوید که هیچ گونه حساسیتی ندارید.

روغن نارگیل و شکر

شما میتوانید با استفاده از کمی شکر و روغن نارگیل یک اسکراب لب درست کرده و با آن لب های خود را ماساژ دهید. این اسکراب علاوه بر حجیم شدن لب ها باعث گردش خون بیشتر و بیشتر شدن رنگ طبیعی لب ها میشود.

عسل

با استفاده از عسل میتوانید هم پوست لب ها را هیدراته کرده و هم حجم لب ها را بیشتر کنید. علاوه بر آن عسل، خاصیت آبرسانی و خوش رنگ کردن لب ها را نیز دارد.

دارچین

ماساژ مخلوط یک قاشق دارچین و روغن زیتون بر روی لب ها، یک تحریک کننده طبیعی لب ها است و علاوه بر افزایش حجم لب باعث لطافت و نرمی لب ها نیز میشود.

یخ

استفاده از یخ باعث میشود که به طور موقت رگ های خونی لب فشرده و حجم و سرخی لب ها نیز بیشتر شود. ماساژ یک تکه یخ به مدت 2دقیقه بر روی لب ها باعث افزایش حجم سریع آنها میشود.

افزایش حجم لب

چند ترفند جالب برای حجیم شدن لب ها

خمیردندان

شاید بنظر عجیب باشد اما با استفاده از خمیردندان و پوشاندن لب ها با یک لایه از آن به مدت 10دقیقه، بعد از پاک کردن آن میتوانید شاهد لب هایی حجیم و زیبا و بدون چین و چروک باشید.

ترفند آرایشی

با استفاده از مداد سفید آرایشی و برق لب میتوانید به راحتی لب های خود را بزرگتر نشان دهید. ابتدا مرکز بالایی و پایینی دورن لب ها را مداد سفید بزنید و گوشه های بیرونی لب ها را نیز سفید کرده و با یک براش به آرامی پخش کنید و بعد برق لب را روی لب های بزنید. با این روش لب های شما حجیم تر میشود.

استفاده از بالم های افزایش لب

علاوه بر افزایش لب ها به روش های خانگی و ترفند های جالب میتوانید با استفاده از بالم های حجم دهنده لب هم باعث افزایش حجم لب های خود شوید. انواع برند های محصولات آرایشی هستند که این حجم دهنده لب ها را دارند، که شما می‌توانید با مراجعه به پست معرفی محصول با آنها آشنا شوید.

حرف آخر

علاوه بر همه ی روش های کاربردی که قبلا گفته شده، شما میتوانید از تزریق ژل و فیلر و جراحی نیز استفاده کنید، اما باید به کلینیک های معتبر و دارای مدرک به روز مراجعه کرد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب