farsi beauty

طرز تهیه کوکو ذرت خوشمزه به سبک اندونزیایی

کوکوی ذرت

کوکوی ذرت یکی از غذاهای ساده، خوش طعم‌ و جدید می باشد که قطعا یادگیری و امتحان کردن آن خالی از لطف نیست. پس با ما همراه باشید تا آموزش پخت این غذای فوق العاده را با شما به اشتراک بگذاریم.

مواد لازم برای چهار نفر :

آرد

یک و یک دوم پیمانه

پنیر پیتزا

یک دوم پیمانه

پیازچه

یک سوم پیمانه

شیر

یک دوم پیمانه

تخم مرغ

دو عدد

نمک و فلفل سیاه

به مقدار کافی

پاپریکا و روغن

به مقدار کافی

طرز تهیه ی کوکو ذرت

مرحله ی اول :

در ابتدای کار آرد را به کاسه ای بزرگ و جادار اضافه کرده سپس پیازچه، شیر، پنیر پیتزا، تخم مرغ، نمک، فلفل و پاپریکا را داخل کاسه می ریزیم. پس از آن ذرت را داخل مواد ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم. به این نکته توجه کنید که ما می توانیم از کنسرو ذرت استفاده کنیم یا ذرت را به کمک کمی آب و نمک آب پز کرده و‌ داخل مواد بریزیم.

مرحله ی دوم :

در این مرحله تابه ای مناسب روی حرارت گذاشته و مقداری روغن به آن اضافه می کنیم. مدتی صبر می کنیم تا روغن داغ شود سپس با قاشق از موادمان برداشته و داخل روغن می ریزیم. تا مایه کوکو داخل روغن خودش را بگیرد و دورش طلایی شود. ( دلیل اینکه این کوکو را با دستمان حالت نمی دهیم و از قاشق استفاده می کنیم این است که مایه این کوکو کمی شل می باشد. )

مرحله ی آخر :

بعد از آنکه یک طرف کوکو ها طلایی شد بر می گردانیم تا آن طرفشان هم سرخ شود. پس از سرخ شدن کوکو ها آن ها را داخل دستمالی حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی اش گرفته شود. سپس کوکو ها را داخل ظرف مورد نظرمان قرار داده و با سبزیجات و نان تازه میل می کنیم. کوکوی شما آماده است. نوش جان

منبع تصویر sanazsania

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب