farsi beauty

طرز تهیه کوکو وگان سالم و خوشمزه

کوکو وگان

اگر به دنبال آشنایی و امتحان یک کوکوی سالم و خوش طعم هستید با ما همراه باشید تا به شما دستور پخت کوکو وگان را آموزش دهیم.

مواد لازم ( برای چهار نفر )

دانه کتان

۲ قاشق غذاخوری

کدو‌سبز

۶۰۰ گرم

آب

۷ قاشق غذاخوری

پیاز

۱/۲  یک پیاز متوسط

زیره

۱ قاشق چایخوری

آرد سوخاری

۷ قاشق غذاخوری

جو

۷ قاشق غذاخوری

سیر

۲ حبه

روغن گیاهی

به مقدار لازم

نمک و فلفل

به مقدار لازم

 

دستور پخت کوکو وگان

مرحله ی اول :

 در ابتدا دانه های کتان را آب بیندازید و آن را کنار بگذارید. حالا کدو سبز را به خوبی بشویید و رنده کنید. این نکته را فراموش نکنید که حتما باید آب کدویتان را بگیرید وگرنه کوکوی شما شل می شود. سپس سیر را پوست کنده و به خوبی خرد و یا له کنید. سپس آن را به همراه پیاز رنده شده ( آب پیاز را بگیرید ) به کدو سبزتان اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

مرحله ی دوم :

در این قسمت جو و آرد سوخاری را به همراه نمک ؛ فلفل و زیره  به موادتان اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا به خمیری یک دست  تبدیل شود. سپس به سراغ دانه های کتان بروید و آنهارا هم به موادتان اضافه کنید و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. در این مرحله موادتان را به مدت یک ربع داخل یخچال بگذارید و اجازه دهید به خوبی طعم بگیرند.

مرحله ی سوم :

در این مرحله تابه را روی حرارت بگذارید تا حسابی داغ شود پس از آن روغن گیاهی را درون تابه بریزید و کمی صبر کنید و در پایان هم  کوکو را به هر شکلی که دوست دارید داخل روغن بریزید تا سرخ شود. پس از مدت کوتاهی کوکوی وگان شما حاضر است.

نوش جان

منبع تصویر arezou_healthy_life

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب