farsi beauty

چرا روغن خراطین پوست را خشک میکند ؟

روغن پوست صورت

برخی افراد بعد از استفاده از روغن خراطین احساس می کنند که پوستشان خشک شده است. اما دلیل این خشکی پوست چی می باشد؟

آیا روغن خراطین پوست را خشک می کند؟

در صورتی که شما از روغن خراطین اصل استفاده کنید عوارضی برای پوست شما نخواهد داشت بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید روغن خراطین به اصل بودن یا نبودن آن دقت کنید. علاوه بر آن برخی از افراد ممکن است پوستشان نسبت به روغن هایی طبیعی حساس باشد بنابراین این افراد نباید از روغن خراطین برای پوستشان استفاده کنند. به طور کل خشکی پوست از مهم ترین عوارضی است که روغن خراطین می تواند در شما ایجاد کند.

روغن پوست صورت

نکاتی که باید در رابطه با روغن خراطین بدانید.

به طور کل روغن خراطین از ترکیبات طبیعی و مواد معدنی به وجود آمده است بنابراین عوارضی برای شما نخواهد داشت. در کنار این موارد یک سری نکات نیز وجود دارد که باید آن را در نظر بگیرید تا دچار حساسیت نشوید. این نکات عبارتند از:

تشخیص اصل بودن یا نبودن روغن خراطین

برای اینکه بتوانید روغن خراطین اصل را از نمونه های تقلبی آن تشخیص دهید؛ لازم است که با برخی از ویژگی های آن آشنا شوید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • بالا بودن غلظت روغن
  • بوی تند آن
  • وجود بقایای کرم قرمز در آن

با متخصص پوست مشورت کنید.

قبل از استفاده از روغن های طبیعی با متخصص پوست مشورت کنید تا راهنمایی های لازم را به شما بکند. در صورتی که پوست شما چرب است و یا دارای جوش و آکنه می باشد، باید در زمان استفاده از روغن خراطین بسیار دقت کنید. علاوه بر آن در صورتی که می خواهید به خشکی پوست دچار نشوید بهتر است که با متخصص مشورت کنید چرا که در وهله اول شما باید به خوبی نوع پوستتان را بشناسید.

نکته: بهتر است قبل از اینکه روغن را به کل پوستتان بمالید، ابتدا مقداری از آن را بر روی آرنج و یا بازوی خود بمالید. این امر موجب می شود تا شما متوجه شوید که آیا روغن خراطین با پوست شما سازگار است یا خیر. علاوه بر آن از بروز عوارض و حساسیت جلوگیری خواهید کرد.

روغن

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب