farsi beauty

خواص روغن خراطین برای حجم دهی + آموزش مصرف آن

روغن پوست صورت

حقایق شگفت انگیز در مورد روغن خراطین

شاید شما هم تا به حال نام این روغن را شنیده باشید، روغن خراطین به عنوان یک روغن طبیعی برای مصارفی مانند حجم دهندگی و پر کنندگی استفاده می شود.

این روغن تاثیرات زیادی بر روی بدن انسان دارد که قرار است با آنها آشنا شوید.

روغن

کاربرد روغن خراطین

از روغن خراطین برای حجم دادن اعضای بدن، سفت کردن بدن، حجم دهندگی آلت تناسلی مردانه، حجم دهندگی سینه در بانوان، بهبود چین و چروک های سطحی پوست، حجم دهی گونه ها و پرکننده صورت، افزایش گردش خون در قسمت هایی که خون به اندازه کافی به آن ها نمی رسد، رفع اسپاسم سطحی و گرفتگی اندام ها استفاده می شود.

روغن

شایعات در مورد مصرف روغن خراطین

متاسفانه بعضی از شایعات در مورد مصرف این روغن وجود دارد که در مورد آنها به شما توضیح می دهیم:

لازمه بدانید که روغن خراطین یک روغن ضد اسپاسم، حجم دهنده و ضد چین و چروک سطحی بوده و بر روی رفع گودی زیر چشم، از بین بردن لکه های صورت و یا جوش های بدن، رفع استرچ مارک و ترک های پوستی، رفع زود انزالی و چین و چروک های عمیق مانند خط لبخند یا تقویت میل جنسی کاربرد خاصی نداره و فقط تبلیغات دروغین در مورد این روغن ذکر شده.

روغن پوست صورت

چگونه از روغن خراطین استفاده کنیم؟

برای استفاده از روغن خراطین ترجیحاً دو اقدام لازم است؛ مرحله اول شستن و تمیز کردن پوست از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی با آب ولرم و صابون می باشد و در مرحله دوم بهتر است بدانید بهترین زمان مصرف این روغن شب ها قبل از خواب می باشد.

روغن

روش مصرف روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی آقایان

مقداری روغن خراطین را به صورت دورانی بر روی سر آلت تناسلی ماساژ دهید و هنگامی که روغن جذب آلت تناسلی شما شد مجدداً روغن را شارژ کنید و آلت خود را کاملاً به آن آغشته کنید، این کار را تا حدی انجام دهید که دست شما به راحتی روی آلت تناسلی حرکت کند، توجه داشته باشید این عمل نباید موجب ارضا شدن افراد شود و فقط باید به مدت 5 دقیقه اینکار را انجام دهید، شما می توانید قسمت های زیرین آلت تناسلی مانند بیضه ها را نیز با این روغن ماساژ دهید و جهت جلوگیری از کثیف شدن لباس زیر یا شلوار سعی کنید روی لباس زیر سلفون یا کیسه فریزر تمیز بکشید و بعد از سه ساعت آلت تناسلی را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که بیشتر از روزی دو بار این کار را انجام ندهید.

روغن پوست صورت

طریقه مصرف روغن خراطین برای افزایش حجم سینه بانوان

برای افزایش سایز سینه کافیست هر شب قبل از خواب یک لیوان دم کرده رازیانه را با مقداری عسل مخلوط کنید و میل کنید، البته این کار را در دوران قاعدگی انجام ندهید و سپس حوله ای را داغ کرده تا 5 دقیقه سینه را گرم کنید و سپس روغن خراطین را به آن ماساژ دهید، شما می توانید روزی یک یا دو بار از این روش استفاده کنید و در هر بار استفاده از روغن برای افزایش حجم سینه 5 یا 6 دقیقه این کار را انجام دهید.

روغن

روغن خراطین چه مدت زمانی روی پوست میماند؟

اگر شما پوستی حساس نداشته باشید و دچار التهاب پوستی نشوید می توانید از این روغن استفاده کنید و تاثیر آن را تا مدت دو یا سه ساعت ببینید، در صورت استفاده مداوم نه تنها در برخی از نقاط بدن با افزایش حجم روبرو می شوید بلکه می تواند اثربخشی روغن خراطین را سریع تر کند، اقداماتی وجود دارد که می تواند اثربخشی جذب روغن خراطین را چند برابر کند:

1. استفاده از روغن زالو به همراه روغن خراطین

افرادی که جواب دهی مطلوب برای استفاده از روغن خراطین می خواهند و بخصوص آقایان می توانند قبل از استفاده از روغن خراطین از روغن زالو استفاده کند و تاثیر روغن خراطین و جذب آن را چند برابر کنند.

2. استفاده از بخور افسنطین

استفاده از این بخور به مدت 20 دقیقه نه تنها گردش خون را در پوست چند برابر می کند بلکه روند حجم دهی به کمک روغن خراطین را بهبود می بخشد.

3. استفاده از بادکش

استفاده از بادکش می تواند برای افزایش حجم دهی سینه بانوان نیز تاثیر گذار باشد و می تواند جذب این روغن را چند برابر کند، البته ممکن است کبودی اندک و التهابات خفیفی را احساس کنید که چیزه نگران کننده نیست.

4. کمپرس گرم

قبل از استفاده از روغن خراطین جالب است بدانید گرم کردن ناحیه مورد نظر با کیسه آب داغ یا یک حوله گرم منافذ پوست را باز می کند، خونرسانی را بیشتر می کند و جذب این روغن را بهبود می بخشد.

5. استفاده از از دم کرده رازیانه یا عرق آن

گیاه رازیانه به دلیل دارا بودن استروژن گیاهی برای بانوان بسیار مفید است اما نباید در دوران قاعدگی و پریودی از آن استفاده کنید، قبل از استفاده از روغن خراطین دم کرده یا عرق رازیانه بنوشید تا تاثیر چند برابر این روغن را احساس کنید.

رشد مو

خواص روغن خراطین برای موهای سر

ماساژ دادن روغن خراطین به ساقه موی شما می تواند پروتئین رسانی را جهت تقویت موها بهبود ببخشد و می تواند پوست سر شما را به راحتی اکسیژن رسانی کند، می تواند جریان خون را در سر بیشتر کند.

جالب است بدانید

  • بانوان عزیز جهت افزایش سایز باسن نیز می توانند از این روغن استفاده کنند.
  • افراد معتقدند می توانند با ماساژ دادن روغن خراطین روی لب ها موجب افزایش حجم لب ها و درشت شدن آنها شوند اما گاهی ممکن است این روش نتیجه خوبی نداشته باشد و به طور کلی خواص این روغن بر روی افزایش حجم لب اثبات نشده است.

روغن پوست صورت

روغن خراطین از چه نوع موادی ساخته شده است؟

1. آمینو اسید

روغن خراطین 18 نوع مختلف آمینو اسید را در خود جای داده است و به دلیل آنکه آمینو اسید های موجود در طبیعت 31 عدد است مرتبه بسیار مهمی از آمینو اسید ها در این روغن گنجانده شده است.

2. حاوی اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است

طبق جدیدترین مطالعات خط در روغن خراطین اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و امگا 9 وجود دارد که می تواند برای پوست موثر باشد.

3. آلانتوئین

بخش عمده ای از این روغن را آلانتوئین تشکیل می دهد که وظیفه حجم دهندگی عضلات را بر عهده می گیرد.

4. روتئین

در روغن خراطین پروتئین نقش ترمیم پوست و رفع چین و چروک های پوستی را دارد.

روغن

مضرات روغن خراطین

روغن خراطین مانند هر ماده دیگر می تواند عوارضی و مضراتی داشته باشد، شما باید قبل از مصرف این روغن با یک مشاور پوست و مو مشورت کنید زیرا ممکن است با پوست شما سازگار نباشد.

شما می توانید قبل از استفاده از این روغن آن را به مدت 45 دقیقه بر روی بازویتان تست کنید و در صورتی که عارضه مشاهده نشد یا تاول، خارش و سوزش نداشتید از آن استفاده کنید.

روغن

شناسایی روغن خراطین اصل از تقلبی

برای شناسایی روغن خراطین خالص از روغن تقلبی کافیست به غلظت بالای آن، بوی تند و حالت روغنی آن دقت کنید.

نمونه اصلی این روغن دارای این ویژگی ها بوده و سریع جذب پوست می شود برای همین شما می توانید از طریق این ویژگی ها روغن خراطین اصل را شناسایی کنید.

نکته: استفاده از روغن خراطین و اثرگذاری آن با قطع کردن مصرف این ماده ممکن است کم شود پس دوره مصرف را کامل کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب