farsi beauty

کامل ترین اطلاعات درباره فواید و عوارض روغن خراطین. روغن خراطین انقضا دارد؟

روغن

چگونه روغن خراطین اصل را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص اصل بودن روغن خراطین کافیست که بقایای کرم قرمز در آن وجود داشته باشد و بوی آن تند باشد. پس از مصرف روغن خراطین بر روی پوست و ماساژ پوست به مرور بوی تند روغن خراطین از بین خواهد رفت.

فواید روغن خراطین

روغن خراطین فواید بسیاری می باشد و دارای خاصیت حجم دهندگی می باشد. از جمله فواید روغن خراطین عبارتند از:

روغن

عوارض روغن خراطین

ار آنجا که روغن خراطین از ترکیبات طبیعی تهیه می شود، بنابراین هیچ خطری و عوارضی برای بدن ندارد. شما می توانید بدون هیچ استرسی از روغن خراطین استفاده کنید. علاوه بر آن روغن خراطین می تواند جایگزین مناسبی برای شما باشد. همچنین در زمان بارداری و شیردهی نیز می توانید از روغن خراطین استفاده کنید اما بهتر است که در زمان شیردهی از روغن خراطین برای سینه ها استفاده نکنید.

آیا روغن خراطین تاریخ انقضا دارد؟

روغن خراطین تاریخ انقضا ندارد و فاسد نمی شود. اما در صورت نگهداری آن برای چندین سال ممکن است از خاصیت اثربخشی آن کاسته شود.

شرایط نگهداری روغن خراطین

برای نگهداری از روغن خراطین، باید روغن را در دمای اتاق و در شرایطی که از دور از نور آفتاب باشد نگه داری شود.

روغن پوست صورت

آیا استفاده از روغن خراطین تاثیری دارد؟

می دانیم که تاثیرگذاری روش طبیعی نسبت به سایر روش ها در مدت زمان بیشتری اتفاق می افتد اما نتایج استفاده از این روغن ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

روش استفاده از روغن خراطین

شما باید روزانه 1 تا 2 بار از روغن خراطین استفاده کنید. روغن را به پوستتان بزنید و پوستتان را برای 5 دقیقه ماساژ دهید. حداقل دوره مصرف روغن خراطین 4 ماه می باشد. لازم به ذکر است که شما نباید مصرف روغن خراطین را بلافاصله قطع کنید بلکه باید به مرور زمان مقدار مصرف روغن خراطین را کاهش دهید.

آیا تاثیرات روغن خراطین ماندگار خواهد بود؟

همانطور که گفته شد شما نباید مصرف روغن خراطین را به سرعت قطع کنید. پس از قطع مصرف اثرات روغن خراطین تا مدت ها باقی خواهد ماند اما به مرور تاثیرات آن از بین خواهد رفت. در چنین زمانی باید مصرف روغن خراطین را دوباره شروع کنید تا دوباره تاثیرات آن ظاهر شود.

روغن

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب