farsi beauty

طرز تهیه کرپ فرانسوی ساده و خوشمزه

کرپ فرانسوی

اگر طرفدار پنکیک  هستید. کرپ یکی از خوش طعم ترین انواع پنکیک ها است که متعلق به کشور فرانسه می باشد و قطعا بعد از امتحان کردن آن لذت خواهید برد. پس با فارسی بیوتی همراه باشید تا شما را با طرز پخت این پنکیک فوق العاده آشنا کنیم.

مواد لازم

شیر

۱ لیوان

نمک

۱ پنس

تخم مرغ

۲ عدد

آب

۱ لیوان

آرد

۱ لیوان

روغن مایع

۱ قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه ی کرپ :

مرحله ی اول :

ظرفی گودی شکل انتخاب کنید و تخم مرغ ها را شکسته و داخل ظرف بریزید و به خوبی هم بزنید تا حجم آن دو برابر شود.  سپس شیر را به همراه روغن و آب به مواد اضافه کنید و مخلوط کنید تا موادتان یکدست شود. سپس آردی را که دو بار الک کرده اید را به همراه نمک به ظرف اضافه کرده و مخلوط کنید. اگر قصد دارید کرپ شما شیرین شود دو قاشق غذاخوری به آن شکر اضافه کنید.

مرحله ی دوم :

در این مرحله یک تابه بر روی حرارت قرار دهید و اجازه  دهید تابه گرم شود سپس کف تابه را چرب کرده و با ملاقه از مواد برداشته و با فاصله داخل تابه بریزید تا مانند پنکیک حباب بزند و اجازه دهید یک طرف کرپ به خوبی طلایی شود سپس آن را برگردانید و  صبر کنید سمت دیگر کرپ هایتان هم طلایی شود.

مرحله ی آخر :

پس از آنکه کرپ ها به خوبی طلایی شدند آنها را بر روی پارچه ای تمیز پهن کنید و زمان بدهید تا خنک شوند. سپس آن را درون ظرفی چیده و‌با موادی مثل عسل،مربا، نوتلا و انواع میوه های فصل تزئین کنید.

نوش جان

منبع تصویر shamim_moghadam7

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب