farsi beauty

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی خوشمزه به سبک ایتالیایی

سوپ گوجه فرنگی

سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی یکی از سوپ های خوشمزه ای است که احتمالا یک بار در رستوران ها آن را امتحان کرده اید. این سوپ یکی از سوپ های محبوبی است که به عنوان پیش غذا سرو می شود. برای مشاهده ی آموزش سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی برای چهار نفر :

گوجه فرنگی رنده شده

۲ لیوان

کره

۵۰ گرم

آب مرغ

۳ لیوان

آرد سفید

۴ قاشق غذاخوری

جعفری

۱ دسته کوچک

خامه

۴ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه

به مقدار کافی

پاپریکا و پودر سیر

به مقدار کافی

طرز تهیه ی سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

در مرحله اول آرد را همراه با آب مرغ به قابلمه اضافه می کنیم :

در ابتدا قابلمه ای مناسب انتخاب کرده و آن را روی حرارت می گذاریم. سپس کره را داخل قابلمه ریخته و صبر می کنیم تا به خوبی ذوب شود سپس آرد را الک کرده و آن را داخل قابلمه می ریزیم و آن را تا زمانی که بوی خامی اش از بین برود تفت می دهیم. حالا آب مرغ را به قابلمه اضافه کرده و به صورت ممتد هم می زنیم تا آرد گلوله گلوله نشود.

در مرحله ی دوم گوجه فرنگی را همراه با پودر سیر به قابلمه اضافه می کنیم :

پس از آنکه آرد به خوبی در آب مرغ حل شد گوجه فرنگی رنده شده را داخل قابلمه ریخته و مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و پودر سیر داخل قابلمه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم. حالا حرارت را زیاد می کنیم تا جوش بیاید. حالا حرارت را ملایم می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم جا بیوفتد.

در مرحله ی سوم جعفری و خامه را اضافه کرده و سرو می کنیم :

در مرحله ی سوم جعفری را به صورت درشت خرد می کنیم. ( به این نکته توجه کنید که غلظت این سوپ به سلیقه ی خودمان بستگی دارد و می توانیم غلظتش را کم یا زیاد کنیم. یعنی می توانیم زودتر آن را سرو کنیم یا اجازه بدهیم جا افتاده تر باشد ) سپس جعفری را همراه با نمک و ادویه داخل قابلمه ریخته و پس از گذشت پنج دقیقه سوپ را داخل ظرف مورد نظرمان ریخته و خامه را اضافه می کنیم و هم می زنیم و در آخر سرو می کنیم.

منبع تصویر fitathomefitness

طرز تهیه سوپ

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

482 مطلب