farsi beauty

25 شغل پردرآمد و آینده دار ایران کدامند؟معرفی شغل های پردرآمد در ایران

شغل های پردرآمد ایران
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

شغل های جدید و پردرآمد در ایران کدام‌ شغل ها هستند!؟ چگونه می‌توانید شغل پردرآمدی داشته باشید؟ کدام شغل پر درآمد برای شما مناسب است؟

شما احتمالاً کنجکاو هستید که پردرآمدترین شغل های کشورمان ایران را بشناسید.

می‌خواهید شغل‌ تان را انتخاب کنید و یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای شما میزان درآمدتان از آن کار است.

یا احتمالاً از شغل فعلی‌ خودتان راضی نیستید و تصمیم دارید شغل‌ تان را عوض کنید. یا هم احتمالاً از کارمندی خسته شده‌ و به دنبال راه‌ اندازی کسب و کاری برای خودتان هستید. یا هم احتمالاً به دنبال شغل دوم و درآمد جدید هستید

آیا شغل پردرآمد اصلاً وجود دارد؟

شغل‌های پردرآمد بسیاری وجود دارد اما هیچ شغلی از همان ابتدای کار پردرآمد نیست. احتمالاً شما هم افرادی را دیده اید که حداقل ماهی پانصد میلیون تومان درآمد دارند اما آیا می‌دانید برای رسیدن به این نقطه چه مسیری را آن فرد طی کرده است؟

آیا می‌ دانید برای حفظ موقعیت شغلی تان باید چه کارهایی انجام دهید؟

حتی اگر بخواهید پزشک هم بشوید باید چند سال درس بخوانید و سپس تجربه کسب کنید، تا شاید بعد از آن بتوانید با تجربه‌ای که بدست آورده اید، درآمد بالایی هم داشته باشید.

قبل از اینکه بخواهید با شغل های پردرآمد آشنا بشوید، خوب است بدانید که حتّی داشتن یک سوپر مارکت هم می‌ تواند برای شما شغلی پردرآمد باشد! الزاماً یک شغل پردرآمد، یک شغل خیلی شیک و با استایل کت و شلوار نیست. این تصور ها را دور بریزید.

احتمالاً شما هم سوپر مارکت هایی دیده اید که صاحبان آنها بسیار تلاش می کنند و می توانند با ایجاد ارتباطی قوی بین مشتریان، اعتماد آنها را جلب کنند و بعد از چند سال مشتریان ثابت زیادی داشته باشند و سپس به درآمد خوبی برسند و فروش عالی ای داشته باشند. اما در کنار این ها و برخلاف شان سوپر مارکت‌ هایی هم احتمالاً دیده اید که ورشکست شده اند.

فرض کنید که شما جستجوهای زیادی در اینترنت کرده اید و متوجه شده اید که شغل‌ هایی مانند متخصص زیبایی، پزشکی و وکالت و چند شغل دیگر جزء شغل های پردرآمد هستند ولی آیا تمام پزشکان درآمد بالایی دارند؟ آیا اگر شما هم رشته پزشکی را ادامه بدهید، تضمینی برای درآمد بالای شما در آینده است؟ قطعاً پاسخ خیر است.

شغل پردرآمد

کدام شغل ها در ایران پردرآمد هستند؟

در کشورمان شغل های پردرآمد معروف زیادی مثل پزشکی، وکالت، جراح زیبایی، صنعت گردشگری و... وجود دارد که در سایر کشورها هم جزء مشاغل پردرآمد و پرطرفدار محسوب می‌شوند.

امروزه در کنار این شغل های پر طرفدار مشاغل زیادی هم در بستر اینترنت در حال رشد و گسترش است که درآمد قابل قبولی هم دارند. و بسیاری از افراد شروع به کسب درآمد از اینترنت کرده اند.

بیایید با هم مروری بر شغل هایی با درآمد بالا در کشورمان ایران داشته باشیم.

لیست این مشاغل عبارت اند از :

1. صنعت غذا

صنعت غذا همیشه سود آور است. چرا که خوراک نیاز اولیه ی انسان است و انسان خواسته یا ناخواسته باید این نیاز را براورده کند این شغل بسیار مفید است البته به شرط آن که کار خودتان را بلد باشید و بتوانید نبض بازار را در دست بگیرید.

البته این نکته را هم بگوییم که منظورمان این نیست که آشپزی کنید و غذا بفروشید هزاران راه برای کسب درآمد در این راه وجود دارد مانند فروختن مواد غذایی مثل فلفل دارچین ادویه جات و ..

پس اقتصادی فکر کنید و راهش را پیدا کنید.

2. طراح مد و لباس

ارائه‌ ی طرح‌ های جدید و متنوع و گوناگون و رقابت در عرصه‌ ی زیبایی لباس و مد، کاری است که طراحان لباس انجام می‌دهند.

اگر یک طراح بتواند خودش را به شرکت‌های معتبر در زمینه ی مد ثابت کند و شانس همکاری با آن‌ها را نیز پیدا کند، می‌تواند نسبت به آینده‌ ی شغلی خودش و درآمد بالای خود مطمئن باشد.

طراح مد

3. آرایشگری بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

یکی از پول ساز‌ ترین شغل هایی که یک خانم می‌تواند انجام دهد انجام خدمات آرایشگری است.

این شغل طرفداران بسیاری دارد. آرایش و گریم عروس، پاکسازی پوست، کاشت ناخن، اکستنشن و… در حال حاضر این شغل برای خانم ها در صدر جدول است و آرایشگرانی که بتوانند مشتری ثابت و روزانه برای خود پیدا کنند می‌توانند به راحتی در آمد بالایی داشته باشند و به ثروت برسند.

4. بازاریابی تلفنی

شغل بازار یابی هم این روز ها بسیار فراگیر شده است. در بازاریابی اگر بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری‌ها را جذب خود کنید و فروش محصول خودتان و یا شرکت (مجموعه کاری) را بالا ببرید، پورسانت دریافت خواهید کرد.

 بازاریاب‌های موفق بعضاً حتی تا ماهی ده میلیون تومان هم درآمد دارند.

 امروزه با رشد و گسترش کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی، بازاریابی تلفنی جایگزین بازاریابی فیزیکی شده است.

بازاریابی تلفنی

5. توریسم درمانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به خاطر پایین بودن هزینه‌های درمانی، مخصوصاً جراحی زیبایی و دندانپزشکی در ایران، از کشورهای مختلفی برای انجام عمل‌های زیبایی به ایران سفر می‌کنند. همین موضوع باعث شد تا صنعت توریسم درمانی در ایران شکل بگیرید.

جراحی زیبایی در سرتاسر دنیا تقاضا کننده بسیار دارد و به همین علت پر درآمدترین شغل در دنیا و همینطور در ایران است.

6. خدمات پاکسازی صورت و ماساژ

در کنار کارهایی که برای بهبود سلامت و زیبایی ظاهر افراد رواج پیدا کرده است، ارائه‌ ی خدمات ماساژ در اشکال مختلف آن هم جزو مشاغل پرطرفدار و پردرآمدی است که رواج زیادی دارد.

مراکز گوناگون زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند و ماساژ را به عنوان راه و روشی درمانی برای بهبود کیفیت زندگی افراد معرفی می‌کنند.

پاکسازی پوست

7. تور لیدر یا راهنمای تور

به سفر و گردشگری علاقه‌مند هستید؟ با توجه به بالا رفتن آمار ورود گردشگران به کشور به خصوص در شهرهای گردشگرپذیر همچون اصفهان و شیراز بازار تور لیدرها به خصوص راهنمای توریست‌ های خارجی بسیار داغ است.

( راهنمای گردشگر یا تورلیدر شخصی است که با آشنایی و مسلط بودن کامل بر نقاط گردشگری یک شهر از جمله اماکن تاریخی، جاذبه های طبیعت، بازارهای تجاری و ... خصوصیات و تاریخچه مربوط به این اماکن را برای گردشگرانی که به آن محل سفر می کنند، توضیح می دهند و معرفی می کنند.)

8. واسطه‌گری (دلالی)

شغل واسطه‌گری یا دلالی در هر زمینه‌ای یکی از کم زحمت‌ ترین آسان ترین و پر سودترین مشاغل در ایران به شمار می‌آِید.

شغل واسطه‌گری نه به سرمایه مالی نیاز دارد و نه اطلاعات و آموزش خاصی می خواهد.

برای کسب درآمد تنها کافی است که برای چیزهای مختلفی مانند خانه، ماشین و ... مشتری پیدا کنید.

مشاور املاک

9. دامپروی نوین و کشاورزی

با پیشرفت تکنولوژی، افزایش جمعیت و روش‌های نوین، کشاورزی به یک شغل مهم در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

 کشورمان ایران هم به خاطر داشتن زمین‌های فراوان می‌تواند مکان مناسبی برای کشاورزی پیشرفته باشد.

 تنها مشکل کشاورزی در ایران خشکسالی و کمبود آب است که آن هم با به کارگیری و مدیریت شیوه‌های نوین آبیاری قابل حل است.

10. راه‌اندازی آشپزخانه

بسیاری از افراد برای وعده‌های غذایی شان از بیرون غذا تهیّه می‌کنند، افرادی که تعداد وعده‌های غذایی بیشتری از رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها سفارش می‌دهند همیشه سعی می‌کنند بهترین و سالم ترین آن‌ها را انتخاب کنند.

پس آشپزخانه‌هایی که از نظر کیفیت غذا و سرویس‌دهی عملکرد خوب و تمیزی دارند، درآمد خوبی نیز حتماً خواهند داشت.

اگر به این شغل علاقه دارید حتماً با کمی تلاش و سرمایه موفق خواهید شد.

آشپزی آشپزخانه

11.طراح دکوراسیون

امروزه مد و زیبایی یکی از اصلی‌ ترین مفاهیم مرتبط با سرمایه‌داری به حساب می‌آیند. دنیای مد راه خود را در صنعت ساختمان‌سازی نیز باز کرده است و افراد زیادی دوست دارند که فضای کاری و زندگی خود را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنند.

طراحان دکوراسیون کسانی هستند که این کار را به بهترین شکل ممکن با هارمونی رنگ ها برای شما انجام می دهند.

می توانیم بگوییم این شغل همیشه از بازار خوبی برخوردار است.

12. تعمیرکار خودرو

به لباس‌های همیشه روغنی تعمیرکارها توجه نکنید، آنها یکی از پردرآمدترین‌ مشاغل هستند. البته شکی نداریم که شغل سخت و طاقت فرسایی دارند.

 البته فراموش نکنید که درآمدش به زحمتی که می کشید می ارزد.

تعمیرکار خودرو

13. مترجمی

شاید برای شما هم تعجب بر انگیز باشد اما مترجمی در جایگاه هشتم لیست شغل های پردرآمد در جهان قرار دارد. با اینکه این شغل در کشور ما شغل پیش پا افتاده‌ و چندان خوبی محسوب نمی‌شود و فاقد امنیت شغلی و درآمد خوب است، اما باید توجه داشته باشید که در بسیاری از کشورهای دنیا به دلیل گستردگی روابط بین المللی مانند روابط حساس تجاری و سیاسی، ترجمه اهمیت بسیار بالایی دارد.

یک مترجم باید به چندین زبان خارجی مسلط باشد. این شغل سطوح مختلفی دارد و اگر بتوانید خود را به سطوح بالا مانند مترجمی برای شرکت‌های تجاری بین‌المللی یا سازمان‌های دولتی دارای روابط خارجی برسانید، کارهای شما بسیار حساس خواهند شد و به ازای همین حساسیت و سختی کار شما، درآمدتان نیز بالا خواهد رفت.

حساسیت کار یک مترجم به این است که به ویژه در متون حقوقی و قراردادها، در صورتی که کوچک ترین اشتباهی در ترجمه صورت بگیرد، ممکن است منافع یک سازمان و یا حتّی منافع کشورتان در خطر جدی قرار بگیرد

پس از این نکته غافل نشوید.

شغل‌های پردرآمد حوزه دیجیتال

شغل های نوظهور یا همان شغل‌های آنلاین و اینترنتی، به دلیل امکان دورکاری (فریلنسری)، طرفداران بسیار زیادی دارند.

برخی از این شغل‌ها، مانند مشاغل مختلف در حوزه برنامه‌نویسی، درآمدهای بسیار خوب و بالایی دارند و جزء شغل های پردرآمد در خانه محسوب می‌شوند.

14. راه اندازی کسب و کار اینترنتی

تعداد زیادی از سایت‌ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می‌کنند.

 بسیاری دیگر از آن ها خدمات ارائه می‌دهند و کسب درآمد اینترنتی می‌کنند و بسیاری دیگر به واسطه ی تبلیغاتی که می کنند درآمد کسب می کنند.

15. توسعه‌دهنده وب و برنامه‌نویسی

با توجه به اینکه جهان به سمت جهانی آنلاین پیش می رود اگر یک شغل اینترنتی داشته باشید واقعاً یک نعمت است از طرفی مشاغل اینترنتی به سرمایه ی مالی اندک و در بعضی اوقات به هیچ سرمایه مالی نیاز ندارند.

از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و استعدادتان و چند سیستم کامپیوتری نیاز دارید به صورتی که سرمایه‌ گذاری آن حتی از راه‌ اندازی یک ساندویچ فروشی نیز کمتر است.

برای استخدام به عنوان یک برنامه نویس و برای اینکه سایت‌های مختلفی راه‌اندازی کنید، باید مهارت کدنویسی و کمی تجربه داشته باشید. برای کسب مهارت فقط کافی است کمی در اینترنت جست و جو کنید.

برنامه نویسی

16. راه‌اندازی اپلیکیشن و برنامه موبایل

اپلیکیشن موبایل به نسبت وب‌سایت‌ها راحت تر و در دسترس‌ تر است.

 هر فردی که بتواند با گوشی هوشمند خودش کار بکند، می‌تواند اپلیکیشن شما را داشته باشد.

به همین خاطر بازار اپلیکیشن‌های موبایل امروزه بسیار داغ است و ایده‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند در قالب اپلیکیشن، توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد.

17. بلاگری، تولید محتوا و اینفلوئنسری

بلاگری و اینفلوینسری، از جمله مشاغل اینترنتی هستند که اگر امروزه خلاقانه و با اطلاعات کافی انجام بشوند، بسیار پر درآمد خواهند بود.

همینطور تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت که پاسخگوی نیاز مخاطبین باشد، لازمه ی کسب و کارهای اینترنتی است.

بلاگری

18. مدیر شبکه‌های مجازی بودن

شبکه‌های مجازی با عمری بسیار کمتر از بیست سال و با سرعت زیادی وارد زندگی افراد شدند و همه‌ ی جنبه‌ های زندگی آنان را تحت تأثیر خود قرار داده اند.

همزمان با پیدایش این شبکه‌های اجتماعی به نوبت شغل های مربوط به آنان نیز پیدا شد از جمله شغل مدیر شبکه‌های مجازی که می گویند شغل پر در آمدی است.

مدیر شبکه ی مجازی می تواند با تبلیغات و فروش محصولات خود و یا دیگران کسب درآمد کند.

شما می توانید اول صفحه ی خود را مشهور کنید و سپس محصولات مجموعه های دیگر را تبلیغ کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید. البته هر کاری سختی دارد.

19. تدریس آنلاین

یکی دیگر از شغل های اینترنتی و آنلاین برگزاری کلاس های مجازی و آموزش از طریق وبینار است.

 تقاضا برای مدرسان اینترنتی خیلی زیاد است، اگر شما در زمینه‌ای تخصص دارید می‌توانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل بشوید و از این راه کسب درآمد کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه‌ی کاری و شغلی خود حتماً باید حرفه‌ای باشید.

کلاس آنلاین

وبینار چیست!؟

وبینار (Webinar) از عبارت (Web-based seminar) گرفته شده است و به دوره، کلاس، سمینار یا هر رویداد آنلاینی گفته می‌شود که در اینترنت و در محیط وب به صورت کاملاً آنلاین و زنده در تعامل دو طرف برقرار می شود.

برای برگزاری وبینارتان می‌توانید از طریق پلتفرم های داخلی اقدام کنید.

20. تولید محتوای تصویری و متنی

همه ی افراد در اینترنت موارد مختلفی را جست و جو کرده اند. و با سایت هایی هم مواجه شده اند. این سایت ها محتوای متنی دارند همین مطلبی که می خوانید هم محتوای متنی است و توسط چندین نفر تنظیم و منتشر شده است. اگر شما هم کارتان در تولید محتوا و یا ترجمه ی متون انگلیسی به فارسی خوب باشد می توانید با سایت های زیادی همکاری و کسب درآمد کنید.

21. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و اینترنتی

امروزه یکی از محبوب ترین و پر درآمد ترین شغل در اینترنت و ایران فروش محصولات در شبکه های اجتماعی است. که سرمایه اش نسبت به انجام دادن آن در بازار کمتر است.

فروش محصول از طریق وبسایت فروشگاهی یا پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام می‌توانند باعث شگفتی شما شوند، اگر علاقه به فروشگاه آنلاین دارید، همین حالا می توانید اقدام کنید.

از آن جایی که در فروش آنلاین دیگر خبری از کرایه ی مغازه و هزاران چیز دیگر مانند مالیات خبری نیست می توانید محصولات را با قیمت کمتری به فروش برسانید و مشتری جذب کنید و حتّی مشتری ثابت و دائمی پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی

چطور فروشگاه آنلاینمان را راه اندازی کنیم!؟

شما هم می توانید در پیج های اینستاگرام محصولات خودتان را بفروشید و هم می توانید یک سایت راه اندازی کنید اما باید بدانید که راه اندازی سایت هزینه های بسیاری دارد و برای کسب و کار های کوچک توصیه نمی شود.

اما یک راه حل دیگر این است که می توانید از سایت های فروشگاه ساز کمک بگیرید.

برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خودتان، امکانات این فروشگاه سازهای آنلاین را بررسی کنید و در نهایت یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید.

22. فروش محصولات از طریق اینستاگرام

بر اساس آخرین آماری که داشته ایم حدوداً بیست و چهار میلیون ایرانی در اینستاگرام حضور دارند.

این موضوع یعنی اینستاگرام برای فروش یک بازار داغ است.

قدرت اینستاگرام:

 قدرت اینستاگرام از لحاظ خرید و فروش بسیار بالاست شما می توانید هر آنچه که می خواهید را از هر طرف کشور سفارش دهید و بخرید.

اینستاگرام

برای موفقیت در فروش در اینستاگرام باید نکاتی را هم رعایت کنید :

در اوّلین قدم شما باید حساب کاربری اینستاگرام خود را به حالت تجاری (یا بیزینس) تغییر بدهید.

زیرا این نوع حساب موارد آماری زیادی در خصوص کاربران شما برایتان ارسال می‌کند و بسیار مفید خواهد بود.

اطلاعات آماری این حساب می تواند تأثیر زیادی روی تصمیمات شما داشته باشد.

برای قرار دادن پست در صفحه خود توجه کنید که قرارگیری روزانه سه پست در صفحه عالی ترین حالت ممکن است.

 و در قدم دوم هر روز یک پست و در نهایت در بدترین حالتتان یک روز در میان یک پست باید قرار بگیرد که کار خوبی نیست.

نکته حتماً توجه داشته باشید که پست‌ هایی که قرار می‌دهید کوتاه، خلاصه و جذاب باشند.

کاربران اینستاگرام معمولاً به تصاویر اهمیت بیشتری می دهند پس از نوشتن متن های طولانی پرهیز کنید این باعث می شود تا کاربر سریعاً صفحه ی شما را ترک کند.

اگر حتماً نیاز به نوشتن متن دارید بسیار کوتاه و خلاصه بنویسید.

اینستاگرام

خلاقیت داشته باشید و ایده بدهید. :

 در اینستاگرام تلاش کنید تا محتوای جذاب بسازید اما به هیچ عنوان تقلید نکنید تقلید کردن بسیار صفحه ی شما را از لحاظ ارزشی پایین می آورد. شما نباید محتوای دیگر صفحه ها را بدزدید اما می توانید فالوور ها را بدزدید که بسیار کار خوبی هم هست.

محتوای تصویری خودتان را با لوگو و واتر مارک قرار دهید تا مورد سرقت و دزدی قرار نگیرند زیرا متأسفانه در دنیای اینترنت کاربران به خاطر این که یک تصویر زیبا و با محتوا است آن را برمیدارند و هیچ صحبتی هم در خصوص صاحب اولیه ی عکس ندارند.

در پست‌های صفحه خود از تگ geo لوکیشن هم استفاده کنید:

این تگ علاوه بر تأثیر مثبت در ربات‌های اینستاگرام در بالا رفتن اعتبار صفحه شما هم می‌توانند بسیار موثر باشند.

اگر محتوای خوب و زیبایی ندارید پس پستی نگذارید قرار نگرفتن پست بسیار بهتر از یک پست بسیار ضعیف است. کاربرانتان از شما توقع بسیار بالایی دارند.

پست های خود را چالشی کنید:

پست های خودتان را چالشی کنید با کاربران نظر سنجی کنید و صفحه ی پویایی داشته باشید.

مشتریان و کاربران خود را بشناسید:

مشتریان خودتان را بشناسید. تلاش کنید تا بفهمید آن ها به کیفیت اهمیت می دهند یا به قیمت !؟

اگر این نیاز ها را شناسایی کنید کارتان بسیار راحت خواهد بود

به کاربران خود فروشنده بودن را لطفاً القا نکنید:

 نباید به مشتری هایتان اصرار زیادی کنید و پافشاری کنید. پافشاری زیاد باعث می شود تا مشتری شما را ترک کند.

محصولات خودتان را معرفی کنید اما به صورت غیر مستقیم به کاربران حس بدی ندهید.

اینستاگرام

به مشتریان خود باج بدهید:

به مشتریان تخفیف دهید با آن ها صمیمی شوید و به آن ها احترام بگذارید. کاری کنید تا آن ها برای خرید دوباره هم به سراغ شما بیایند

به نتیجه کار فکر کنید:

بدون هدف پستی منتشر نکنید.

این ها نکاتی در رابطه با اینستاگرام بودند که باید رعایت کنید.

اگر در کاری تخصص خاصی دارید مانند مربی بدنسازی تناسب اندام و یا زبان خارجی و .. شما می توانید یک پیج برای خودتان بسازید و با تلاش موفق شوید می توانید زبان آموز اینترنتی داشته باشید و یا اگر تخصصی در تناسب اندام دارید می توانید در ازای پول به افراد کمک کنید تا به اندام مورد نظرشان برسند.

23. خرید و فروش اینترنتی کالای دست دوم را امتحان کنید

بسیاری از افراد نیاز دارند تا وسایل دست دوم خود را بفروشند و بسیاری دیگر می خواهند وسایل دسته دوم و در حد نو بخرند. شما در آنجایید تا به آن ها کمک کنید.

سایت‌های شیپور و دیوار سایت‌هایی قدرتمند در این حیطه کاری هستند.

شاید نتوانیم این کار را جزء مشاغل پر در آمد قرار دهیم اما شغل خوبی است. فقط کافی است مهارت داشته باشید و بتوانید خوب صحبت کنید و افراد را متقاعد کنید.

24. دیجیتال مارکتینگ

شیوه‌های بازار یابی سنتی قدیمی، به مرور زمان کمرنگ و کم‌رنگ‌تر شده اند و خواهند شد. این روش‌های قدیمی امروزه جای خودشان را به روش‌های مدرن مانند بازاریابی اینترنتی داده‌اند. استفاده از روش های اینترنتی برای بازاریابی بسیار مفید هستند و امروزه افرادی با روش سنتی نیز به این روش روی آورده اند.

دیجیتال مارکتینگ

25. افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ و یا همکاری در فروش روشی است که شما محصولات مجموعه های دیگر و شرکت های دیگر را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسانید و پورسانت دریافت می کنید.

مشاغل پردرآمد خانگی

بهترین شغل های پر در آمد خانگی که سرمایه ی کمی هم نیاز دارند عبارت اند از :

  • آرایشگری
  • خیّاطی
  • صنایع دستی
  • بازاریابی تلفنی
  • آشپزی
  • فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی

کدام شغل برای شما مناسب تر است !؟

باتوجه به شرایط اقتصادی بسیار ضعیت در کشورمان ایران، افراد زیادی دنبال شغل پردرآمد هستند.

در این میان افرادی هم هستند که سعی در گول زدن افراد دارند و به شما رویاهای بسیاری می دهند و در آخر بعد از گرفتن سرمایه و پولتان شما را رها خواهند کرد.

کارهای پردرآمد به مهارت و تخصص نیاز دارند.

 چرا که مسیر ثروتمندی و کسب درآمد زیاد، از راه کسب علم و مهارت می‌گذرد.

 هر فردی باید به کاری که انجام می دهد علاقه و استعداد داشته باشد.

اگر می‌ خواهید شغلی برای تمام زندگی خود انتخاب کنید، نباید تنها معیار شما درآمدتان باشد و انگیزه‌های بیرونی هم اهمیت بسیار زیادی دارند.

اگر حوزه‌ای که به آن علاقه دارید، به این مشاغل ربطی ندارد نگران نباشید چرا که در هر کاری علاقه و استعداد داشته باشید می توانید موفق شوید. و جز بهترین ها باشید.

از جمله پارامتر های شغل تان باید به این موارد توجه داشتید :

  • برای ورود به شغل مورد نظرتان، چه میزان سرمایه ‌لازم دارید؟
  • در شغلی که انتخاب می کنید، امکان رشد و پیشرفت وجود دارد ؟
  • در شغل مورد نظرتان چه قدر ریسک وجود دارد ؟
  • مورد بعدی این است که برای ورود به آن شغل، چه تخصصی نیاز دارید؟
  • آیا امنیت شغلی دارید؟
  • آیا در شغل مورد نظرتان شأن اجتماعی شما حفظ می شود ؟

همینطور از مهم ترین پارامتر ها در آمد تان است.

کارمند متفکر

آیا شغل های پردرآمد، همیشگی هستند؟

اگر به تغییرات مشاغل در طول زمان نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که بسته به شرایط اجتماعی و نیازهای اقتصادی جامعه، پربازده‌ترین کسب و کارها، تفاوت‌های زیادی کرده‌اند. به همین دلیل باید برای حفظ یا افزایش درآمد در زمان‌های مختلف، تغییراتی در کارها ایجاد شود.

در هر دوره‌ای، رونق گرفتن مشاغل خاصی به نیازهای جامعه بستگی دارد.

گاهی برای رشد و پیشرفت در شغلتان نیاز دارید تا کمی تغییرات ایجاد کنید :

استفاده از فرآیند اتوماسیون‌سازی در خدمات و تولیدات،

استفاده از شیوه‌های جدید اینترنتی و غیرحضوری ارائه‌ی محصولات و خدمات

به جای تبلیغات پرهزینه‌ی سنتی؛ از روش های اینترنتی استفاده کنید.

سخن پایانی

حرف آخر اینکه ما در اینجا مشاغل بسیاری را به شما معرفی کردیم و شما می توانید با ورود به آن ها و تلاش کردن موفق شوید.

موفقیت بستگی به تلاشتان و علاقه و استعداد و مهارت هایتان هم دارد. پس از آن ها غافل نشوید.

 

همچنین بخوانید: چگونه می توانیم یک کسب و کار اینترنتی داشته باشیم و کسب درآمد کنیم؟

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

481 مطلب