farsi beauty

معرفی مرکز هایفوتراپی در رشت

هایفو لیزر پوست صورت

 

هایفوتراپی

این روزها با بالا رفتن نسبی سطح زندگی ، انتظارات و خواسته های جدیدی در بین افراد بوجود آمده است که مراقبت از پوست ، افزایش زیبایی چهره با روشهای مختلف جوانسازی پوست و لیفت صورت از آن جمله می باشد و هایفوتراپی همانگونه که با نام آن آشنایی دارید ، روشی درمانی - زیبایی برای جوانسازی پوست است که با توجه به درمانی بودن آن و تولید کلاژن در پوست باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و همچنین سفت و محکم شدن پوست می گردد که در نهایت باعث لیفت و جوانسازی پوست می شود. بدین جهت اگر ساکن رشت و یا دیگر شهرهای استان گیلان هستید و تصمیم به انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت برای جوانسازی پوست و لیفت صورت دارید ، با ما همراه باشید.

آنچه باید درباره بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت بدانیم

اولین مورد داشتن مجوز رسمی کلینیک از سازمان بهداشت می باشد ، چرا که وزارت بهداشت برای مجوز دادن به کلینیک هایفوتراپی ، یک سری پیش زمینه را الزامی ساخته که حضور پزشک و استفاده از دستگاه دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا از آن جمله است. از آنجا که هایفوتراپی از جمله روشهای جوانسازی پوست بدون درد و ایمن است ، اما مهم است که در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت انجام گیرد ، چرا که انجام آن در کلینیک زیبایی غیر معتبر می تواند عوارض و آسیب پوستی بهمراه داشته باشد و یا در بهترین حالت هایفوتراپی بدون نتیجه مطلوب انجام گیرد که تنها دور ریختن هزینه باشد.

مورد بعدی در انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت حضور پزشک و انجام جلسه مشاوره است که قبل از انجام هایفوتراپی باید در ابتدا شما با پزشک ملاقات داشته باشید تا مشکلات پوستی شما را بررسی نماید که آیا هایفوتراپی برای شما روش مناسبی است یا خیر. بنابراین در صورتی که روش هایفوتراپی برای مشکل شما کارساز نباشد ، پزشک روشهای دیگری همچون تزریق ژل یا بوتاکس یا حتی در افراد مسن تر جراحی لیفت و ... را پیشنهاد می دهد تا مشکلات پوستی شما بخوبی برطرف شود.

افزون بر این در جلسه مشاوره شما می توانید سوالات خود را درباره هایفوتراپی که از قبل آماده کرده اید ، از پزشک بپرسید و با حل ابهامات ، روش درمانی خود را انتخاب کنید. در این جلسه در صورت ابتلا به بیماری زمینه ای یا مصرف داروی خاص حتما باید به پزشک اطلاع دهید ، به این دلیل که ممکنست هایفوتراپی برای شما ضرر داشته باشد که در این زمینه می توان داشتن ضربان ساز قلب را مثال زد که برای این افراد هایفوتراپی انجام نمی گیرد. از سوی دیگر مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی هم از دیگر نکاتی است که باید در جلسه مشاوره درباره آن با پزشک مشورت کنید.

از دیگر نکات انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت استفاده از دستگاه هایفو پیشرفته و به روز است که تا حد بسیار زیادی در نتایج هایفوتراپی موثر است که البته در اینجا برند خاصی را نام نمی بریم ، اما توجه داشته باشید که عموما بهترین دستگاه های هایفو نظیر دستگاه لیزر موهای زائد ساخت کشور ایتالیا ، امریکا یا کره جنوبی هستند و دستگاه های هایفو ساخت چین عموما نتایج خوبی ندارند. بدین ترتیب با حضور در کلینیک هایفوتراپی در رشت می توانید از برند دستگاه اطلاعات کافی کسب کنید و همچنین بررسی های لازم را در اینترنت در مورد دستگاه هایفو مدنظر انجام دهید.

از آنجا که هایفوتراپی از جمله روشهای جوانسازی پوست است که زیر نظر پزشک و توسط کارشناس زیبایی انجام می شود ، اما باید این نکته را در نظر بگیرید که کارشناس زیبایی باید مدارک رسمی را پس از اتمام دوره های آموزشی کسب کرده باشد و تبحر لازم را در کار با دستگاه هایفو و انتخاب طول موج و طرز قرار دادن دسته هایفو بر روی صورت و ... داشته باشد تا بتواند هایفوتراپی اصولی و اثربخش را زیر نظر پزشک انجام دهد.

هایفوتراپی

مسئله بعدی رعایت بهداشت در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت است که بسیار مهم است که حتما دستگاه هایفو و تمامی وسایل در کلینیک زیبایی در رشت با مواد ضدعفونی کننده استریل شود و از دستکش یکبار مصرف و دیگر وسایل یکبار مصرف استفاده شود ، چرا که یکی از مهم ترین عوامل بروز حساسیت ها و بیماریهای پوستی از همین دستگاه ها و وسایل در کلینیک هایفوتراپی می تواند باشد. در این زمینه شما به راحتی می توانید با مشاهده از رعایت بهداشت یا عدم رعایت آن اطلاع کسب کنید و در صورت مشاهده هر گونه آلودگی از انجام هایفوتراپی در آن مرکز صرف نظر کنید.

درباره هایفوتراپی بیشتر بدانیم

شایسته است بدانید که بر عکس روشهای تزریقی نظیر تزریق ژل و بوتاکس که باعث حذف چین و چروک پوست بطور موقتی می شوند ، هایفوتراپی روشی درمانی به منظور جوانسازی پوست است که از نو بازسازی سلولی صورت گرفته و با تحریک تولید کلاژن که در سنین بالاتر کاهش می یابد ، خاصیت کشسانی پوست تقویت شده ، شادابی و نشاط به پوست باز می گردد و با رفع شلی و افتادگی ، پوست سفت و محکم شده و لیفت داده می شود. بدین ترتیب کسانی که از سنین پایین تر یعنی در بازه سنی 30 تا 40 سالگی هایفوتراپی انجام داده اند ، با مراقبت و درمان و با افزایش تولید کلاژن در پوست ، از پیری زودرس پوست پیشگیری کرده اند و در سنین 50 تا 70 سالگی از هم سن و سالان خود جوانتر نشان می دهند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب