farsi beauty

طرز تهیه شیرموز خوشمزه به روش های مختلف و خانگی. چگونه شیر موز درست کنیم؟

شیر موز

شیر موز یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین نوشیدنی ها می باشد و طرفداران بسیاری در دنیا دارد. می توان برای جذاب تر کردن این نوشیدنی به آن آجیل و بستنی نیز اضافه کرد. برای درست کردن یک شیر موز دلنشین می توانید از روش های زیر استفاده کنید و لذت ببرید.

تهیه شیر موز با خامه و شکلات

مخلوط شیر موز و خامه و شکلات یکی از بهترین معجون هاست که یک طعم فوق العاده ای دارد. برای تهیه این معجون شیر و موز و شکر را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. در گام بعدی باید شکلات تخته ای را به همراه پودر گردو در مخلوط کن قرار دهید و با هم ترکیب کنید. در گام آخر به میزان غلظتی که دوست دارید، در مخلوط کن خامه بریزید و همه مواد را با هم مخلوط کنید.

شیر موز

تهیه شیر موز با آجیل

اضافه کردن آجیل به شیر موز سبب افزایش ارزش غذایی آن بعلاوه خوشمزگی آن می شود. روش تهیه آن به این گونه می باشد که ابتدا می بایست شیر و موز قاچ شده را در مخلوط کن قرار دهید و اجازه دهید تا به خوبی مخلوط شوند. در گام بعدی آجیل و شکر را به آن ها اضافه کنید و به مدت دو دقیقه با هم مخلوط کنید.

تهیه شیر موز با بستنی

این نوشیدنی که طرفداران بسیاری مخصوصا در فصل تابستان به این گونه درست می شود که ابتدا شما باید مانند روش های قبل شیر موز را با مخلوط کن درست کنید و در نهایت یک اسکوپ بستنی به آن اضافه کنید.

شیر موز

تهیه شیر موز با ثعلب

ثعلب موجب می شود تا شیر موز شما خوشمزه تر شود. برای درست کردن آن مانند روش های قبل شیر موز را درست کنید سپس بستنی وانیلی و ثعلب را به مدت یک دقیقه با شیر موز میکس کنید.

تهیه شیر موز رژیمی

برای تهیه شیر موز رژیمی دستورالعمل همان دستورالعمل است با این تفاوت که از شیر کم چرب باید استفاده کنید و شکر، عسل و خامه که موجب چاقی می شوند را استفاده نکنید.

تهیه شیر موز بدون مخلوط کن

برای درست کردن شیر موز بدون مخلوط کن تنها کافیست که موز ها را با چنگال له کنید و سپس به آن شیر اضافه کنید و خودتان به صورت دستی آن ها را باهم مخلوط کنید.

شیر موز

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب