farsi beauty

طرز تهیه کاپوچینو ایتالیایی خوشمزه به سبک کافی شاپ ها

کاپوچینو

کاپوچینو یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم بین المللی است که قطعا طعم‌خوش آن را در کافه ها چشیده اید. کاپوچینو دارای فواید بسیاری از جمله هضم آسان تر غذا، درمان سر درد و خاصیت ضد افسردگی است. اگر دوست دارید به سادگی در خانه کاپوچینویی با طعم خوش کافه ها داشته باشید با ما همراه باشید.

مواد لازم :

نسکافه گلد

۲ قاشق غذاخوری

شکر

۱ قاشق غذاخوری

آب

۴ قاشق غذاخوری

شیر داغ

۱ لیوان

دستور تهیه ی کاپوچینو

در مرحله ی اول نسکافه، شکر و آب را ترکیب می کنیم :

در ابتدا نسکافه را همراه با آب و شکر مخلوط می کنیم. سپس به کمک دستگاه فرنچ پرس مواد را یک تا دو دقیقه به شکل سریع فرنچ می کنیم تا مخلوط به شکل کرم شود. حالا مایعی که به شکل کرم شده را داخل دو لیوان می ریزیم.

در مرحله ی دوم شیر را به مخلوطمان اضافه می کنیم :

در این مرحله شیر را داخل شیر داغ کن ریخته و بر روی حرارت می گذاریم تا شیر جوش بیاید سپس به اندازه نیمی از لیوان از آن را داخل فرنچ‌ پرس ریخته و باقی شیر را به صورت مساوی داخل دو لیوان بر روی‌ مخلوط نسکافه و شکر می ریزیم.

 در مرحله ی سوم  شیری که در پرس فرنچ آماده کرده ایم را اضافه می کنیم :

در مرحله ی سوم شیری که در فرنچ پرس ریخته ایم را به اندازه ی چند دقیقه پرس می کنیم تا کف کند و سپس آن را بر روی لیوان های حاوی کاپوچینو می ریزیم. به این مساله دقت کنید که اگر کاپوچینو را به صورت شیرین دوست دارید به جای یک قاشق غذاخوری شکر از دو‌ قاشق غذاخوری شکر استفاده کنید.

در مرحله ی چهارم کاپوچینو را تزئین می کنیم :

در مرحله ی آخر اگر مایل بودیم کاپوچینو را تزئین کنیم کافی است از پودر کاکائو، پودر دارچین یا خامه ی فرم گرفته استفاده کنیم. اگر فرنچ پرس هم در اختیار نداشتیم می توانیم به جای آن از همزن برقی استفاده کنیم.

منبع تصویر anaheracafe

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب