farsi beauty

راه هایی برای فر کردن موی کوتاه

فر کردن موی کوتاه

فر کردن مو برای خانم هایی که موهایی کم پشت دارند بسیار مناسب است باعث پرحجم نشان دادن مو می شود این فکر اشتباه است که موهای کوتاه را نمیشود فر کرد اصلا کار غیرممکنی نیست به راحتی فر می شود.

وسایل مورد نیازی که برای فر کردن‌ مو میخواهیم

  • بابلیس
  • شانه مو دم باریک
  • محافظ گرما برای مو
  • گیره یا کلیپس
  • اسپری حجم دهنده
  • اسپری مو

فر کردن موی کوتاه

مراحل فر کردن مو با دستگاه بابلیس

ابتدا موها را به خوبی شانه کنید سپس با کلیپس یا گیره موها را از هم جدا کنید و دسته دسته مو ها را بردارید و مقداری اسپری محافظ گرما بزنید بعد از این مراحل موها را دور بابلیس بپیچانید، ۵ تا ۱۰ ثانیه صبر کنید تا باز کنید وقتی باز کردید اسپری حجم دهنده اضافه کنید تا به خوبی خود را نشان دهد؛ در آخر هم اسپری مو یا تافت بزنید تا حالت آن به خوبی نشان داده شود.

فر کردن موی کوتاه

فر کردن مو با اتو مو

ابتدا موها را به خوبی شانه کنید سپس با کلیپس یا گیره موها را از هم جدا کنید و دسته دسته موها را بردارید و مقداری اسپری محافظ گرما بزنید بعد از این مراحل موها را دور اتو مو نزدیک ریشه بپیچانید به سمت پایین وقتی باز کردید اسپری حجم دهنده اضافه کنید تا به خوبی خود را نشان دهد؛ در آخر هم می توانید بعد از اتمام کار موها را شانه کنید تا حالت طبیعی داشته باشد.

فر کردن موی کوتاه

فر کردن موی کوتاه با استفاده از بافت

ابتدا موها را با شامپو نرم کننده به خوبی شسته و اجازه دهید موهایتان تقریبا خشک شود، موها را شانه کنید و از فرق سر به دو قسمت تقسیم کنید؛ موهای تقسیم شده را به موس آغشته کنید و موها را ببافید و ته بافتتان را سفت کنید و کش ببندید بهتر است اینکار را شب انجام دهید و اجازه دهید تا صبح بماند؛ صبح موهای خود را باز کنید و آرام شانه کنید تا موهایی با فر طبیعی داشته باشید.

فر کردن موی کوتاه

فر کردن موی کوتاه با گره مارپیچ

ابتدا موها را با شامپو ی نرم کننده شسته سپس اجازه دهید خیسی موها از بین برود، موها را به قسمت های کوچک تقسیم کنید و هر قسمت را با کش مو ببندید، قسمت اول مو را برداشته و به موس آغشته کنید اگر موس ندارید از روغن هم می توانید استفاده کنید بعد از این مراحل موها را بطور کامل بپیچانید تا تبدیل به گره مارپیچ شوند؛ این گره مارپیچ را از کف سر با کش مو سفت ببندید در آخر هم موهای خود را با روسری ساتن با ابریشم بپوشانید.

فر کردن موی کوتاه

فر کردن موی کوتاه با پیچیدن مو

ابتدا با استفاده از شانه دم باریک مو ها را تقسیم بندی کنید و با کش مو ببندید، همه ی موها را در بالای سر خود ببندید، بخش بخش جدا کنید اگر میخواهید موهایتان حالت وز نداشته باشد موها را به موس یا ژل آغشته کنید، دو قسمت از مو در خلاف جهت عقربه های ساعت و دو قسمت دیگر را در جهت عقربه های ساعت بپیچانید باز هم انتهای مو را با کش محکم‌ ببندید بهتر است اینکار را هم شب انجام دهید تا صبح حالت خوبی به خود بگیرد. صبح که موهای خود را باز کردید اسپری بزنید تا حالت فر خود را حفظ کند.

فر کردن موی کوتاه

فر کردن موی کوتاه با سشوار

ابتدا موهای خود را با شامپوی نرم کننده بشورید تا کاملا تمیز باشد و بعد اجازه دهید موها تقریبا خشک شوند، حالت خیسی موها باقی نماند قسمتی از مو را جدا کنید و بقیه را با کلیپس ببندید، اسپری محافظ گرما را بزنید  موس را هم به موهایتان آغشته کنید موهایتان را به آرامی دور شانه گرد بچرخانید سپس در حالت افقی نگهدارید، سشوار با درجه متوسط روشن باشد موهای رول شده را به مدت ۱۵ثانیه نگهدارید در انتها اسپری بزنید تا حالتش خراب نشود.

فر کردن موی کوتاه

ماندگاری فر کردن موی کوتاه

به طول کلی بخواهیم بگوییم حالت ماندگاری مو ها یک روزه است ولی در حالت کلی اگر مراقبت خوبی انجام شود فر موها بیشتر می مانند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سوگند اسحاقی

سوگند اسحاقی

نویسنده این مطلب

22 مطلب