farsi beauty

کوچک کردن بینی با آرایش ؛ آموزش مرحله به مرحله کانتور بینی

کانتور بینی

چگونه بینی را کانتور کنیم؟

بینی کوچک در بین بانوان طرفداران زیادی دارد و همه افراد از داشتن بینی جمع و جور با تیغه صاف و قوس دار لذت می برند. در حیطه آرایشی و بهداشتی کوچک کردن بینی بانوان و آقایان با کانتور و برخی ترفند های خاص آرایشی ممکن است.

چگونه بینی خود را با آرایش کوچک کنیم؟

برای اینکه بینی خود را جمع و جور تر و کوچکتر نشان دهید لازم است وسایلی برای گریم بینی آماده کنید:

  • هایلایتر
  • کانسیلر
  • قلموی آرایشی زاویه دار
  • کانتور
  • قلم موی پرپشت یا اسفنج آرایشی (بلندر)

کانتور صورت آرایش میکاپ

آموزش آسان کوچک کردن بینی بزرگ و گوشتی

اولین مرحله

در مرحله اول لازم است کرم پودر بزنید بعد از کرم پودر زدن باید از کانتور استفاده کنید پیشنهاد ما این است که حتماً پیش از کانتور بینی از کرم پودر استفاده کنید زیرا بافت یکنواخت روی پوست شما به وجود می آید.

دومین مرحله

اکنون باید از قلموی آرایشی زاویه دار استفاده کنید و قلمو را به پودر کانتور بزنید و دو خط موازی بر روی تیغه بینی به موازات بکشید بهتر است کانتور را ملایم اعمال کنید تا راحت تر بِلِند شود؛ شما می توانید از کانتور های پودری نیز استفاده کنید یا با سایه قهوه ای رنگ این کار را انجام دهید.

سومین مرحله

همانطور که می دانید کانتور بینی برای باریک تر نشان دادن تیغه بینی و پره های بینی می باشد، اگر پره های بینی شما پهن است خط کانتور بینی را به سمت پایین بیاورید و در قسمت پایینی دو خط شبیه به فلش به سمت داخل بکشید تا نوک بینی باریک تر و کوچک تر به نظر برسد، سپس قلم موی خود را بشویید و یا از یک قلم موی دیگر استفاده کنید.

چهارمین مرحله

قلموی تازه را به سایه یا پودر هایلایت آغشته کنید و خط نسبتاً پهن را از بالای بینی تا مرکز بینی بکشید.

پنجمین مرحله

برای ترکیب کردن و محو کردن این خطوط باید از اسفنج های آرایشی یا قلم موهای پرپشت استفاده کنید؛ اگر از اسفنج آرایشی استفاده می کنید آن را مرطوب کنید و آب اسفنج را بگیرید سپس به صورت ضربه ای خطوط روی بینی را در جای خود بلند کنید.

ششمین مرحله

برای بینی های افتاده قسمت افتاده یا نوک بینی را با کانتور تیره بپوشانید و سپس خط باریک افقی را امتداد دهید تا فرم بینی مشخص شود، تیغه و بخش بین نوک بینی تا پیشانی را نیز هایلایتر بزنید.

کانتور صورت آرایش میکاپ

آیا می توانیم با وسایل دیگری کانتور بینی را انجام دهیم؟

بله کانتور بینی با رژ لب نیز امکان پذیر است، اگر پودر کانتور یا کرم کانتور ندارید می توانید از رژ قهوه ای استفاده کنید و بینی خود را کوچکتر جلوه دهید، برای این کار کافیست رژ لب قهوه ای را روی خطوط تیغه بینی بکشید و بخش تیغه بینی را روشن تر کنید می توانید با سایه چشم هم این کار را انجام دهید.

برای باریک کردن بینی با آرایش چه نکاتی را رعایت کنیم؟

می توانید از پودر فیکس روشن یا کانتور روشن استفاده کنید، همچنین برای محو کردن باید حتماً از بلندر استفاده کنید و بلند را دقیقا در خطوط و سر جای خودشان انجام دهید. ا

اگر آرایش چشم شما غلیظ است باعث می شود که بینی بیشتر مورد توجه قرار گیرد بنابراین هنگام کانتور بینی آرایش چشم غلیظ نداشته باشید.

محو کردن را به خوبی انجام دهید این کار را با بلندر اسفند های آرایشی و براش های پر پشت انجام دهید تا خطوط یا لکی باقی نماند.

کانتور صورت آرایش میکاپ

در آخر

برای کوچک کردن بینی فقط به دو رنگ سفید و قهوه ای نیاز دارید، شما می توانید از کانسیلر، کانتور، سایه، رژلب قهوه ای، مداد چشم قهوه ای، مداد لب قهوه ای و یا پودر فیکس استفاده کنید.

با این روش می توانید به راحتی در منزل بینی خود را کوچک تر و جمع تر جلوه دهید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب