farsi beauty

معرفی شغل های خانگی زود بازده که شما را پول دار می کند

معرفی شغل های خانگی
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

امروزه شغل های خانگی فقط مختص ارائه و فروش محصولات نیست. بلکه بسیار گسترده تر شده است.

با وجود شبکه های اجتماعی و پیدایش شغل های اینترنتی، به نسبت شغل خانگی نیز پیشرفت کرده است.

بسیاری از آقایان و خانم ها به دنبال شغل خانگی هستند. و مخصوصاً خانم های خانه دار که به دنبال شغلی هستند که در خانه نیز بتوانند آن را انجام دهند و کسب درآمد کنند.

 

سوالی که در اول به ذهن شما خطور می کند این است که آیا شغل خانگی درآمد دارد!؟

شغل و درآمد خوب به استعدادتان هم بستگی دارد،  فردی چه آقا باشد چه خانم استعداد داشته باشد بدون سرمایه مالی هم می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد. البته سرمایه اندک همیشه نیاز است.

مثلاً خانم‌ها اگر چه در گذشته برای خود و یا خانواده خود آشپزی و یا خیاطی می‌کردند، امروزه می‌توانند غذاهای خانگی خودشان را به دیگران هم بفروشند. همین مثال برای خیاطی، لوازم خانه، صنایع دستی و.. وجود دارد.

 

معرفی چند شغل خانگی با درآمد خوب

خشک کردن میوه ها

امروزه مصرف میوه‌ های خشک شده بسیار طرفدار پیدا کرده است. اگر سرمایه ای اولیه حدوداً پانزده تا بیست میلیون تومان دارید، می‌توانید با کمترین ها شروع کنید. تجهیزات و ابزار خشک‌کردن میوه شامل دو دستگاه خرد کن (اسلایسر) و خشک کن میوه است. خرد کن (اسلایسر)، میوه را برش می‌زند و خشک‌کن هم آن ها را خشک می‌کند.

 

فروختن سبزی خرد شده

امروزه دیگر کسی حوصله ی سبزی خریدن سپس پاک کردن و بعد شستن و خرد کردن را ندارد. اکثر افراد به دنبال سبزی آماده هستند. و کمتر آن ها علاقه به محصولات صنعتی دارد.

اکثر آن ها تمایل دارند تا سبزی آماده شده را خانگی تهیه کنند.

پس شانس شما زیاد است. البته باید این کار را تمیز و مرتب و همینطور با سلیقه انجام دهید. تا بتوانید مشتری های ثابت و دائمی داشته باشید.

برای خرید یک دستگاه کوچک سبزی خردکن که ده تا پانزده کیلوگرم سبزی را در یک ساعت خرد کند حدوداً به دو تا سه میلیون تومان سرمایه مالی نیاز دارید.

 علاوه بر سبزی خردکن شما به یک یخچال صندوقی نسبتاً کوچک نیز  برای نگهداری سبزی هایتان نیاز دارید.

پیشنهاد می‌کنیم روی گزینه‌ های دست‌ دوم متمرکز شوید زیرا  هزینه کمتری دارند. می تواند در حد نو خریداری کنید.  خرید یخچال صندوقی حدود سه و نیم ‌میلیون تومان هزینه دارد. برای قرار دادن این دستگاه‌ها حداقل به یک اتاق 12 متری نیز نیاز خواهید داشت.

 

قالی بافی

قدیمی ترین نمونه ی  قالی جهان که تا به الان کشف شده است، قالیچه ای آریایی با نقش های اصیل هخامنشی است. صنعت فرش در کشور ما ایران بسیار قدیمی است و در قالی بافی  ایرانی در سطح جهان حرف اول را می زند.

 با وجود فرش های ماشینی، همچنان فرش های دستباف مشتریان خود را در داخل و خارج از کشور دارد.

فرش بافی از آن دسته مشاغلی است که می تواند کسب درآمد خوبی را برای افراد خواهان کسب و کار خانگی ایجاد کند.

 برخی از کارگاه های فرش بافی با قرار دادن آموزش های لازم و اولیه و کمی  اطلاعات اولیه در اختیار متقاضیان و بعد از تهیه وسایل لازم می توانند  کار فرش بافی را در خانه شروع کنند.

بعضی از افراد تا ماهی پنج میلیون تومان هم از این شغل درآمد دارند.

 

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی ( یا Telemarketing) یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری برای شرکت ها است. به همین دلیل است که شرکت‌های مختلف به بازاریاب تلفنی نیاز دارند.

البته این روش برای خودتان هم کم هزینه است چرا که به سرمایه ای نیاز ندارید. بازاریابی تلفنی می‌تواند برای شما یک روش کسب درآمد خوب از یک تا سه میلیون تومانی را فراهم کند.

شما می‌توانید با مراکزی که نیاز به بازاریابی برای محصولشان دارند قرارداد ببندید و بسته به فعالیت خود از یک تا سه میلیون تومان دستمزد دریافت کنید.

 

عروسک سازی

عروسک سازی هم با مقداری آموزش و با تهیّه ی ابزار در خانه امکان پذیر است. و می تواند کسب و کار خوبی برای شما باشد.

بستگی دارد به این که چقدر علاقه و استعداد و همینطور مهارت دارید. و همینطور چه میزان فعالیت داشته باشید می توانید ماهیانه درآمدی بالای یک میلیون تومان در ماه داشته باشید.

 

شیرینی پزی

شیرینی پزی

شما می توانید از هنر آشپزی خودتان نیز کسب درآمد کنید و حتّی بدون نیاز به مغازه محصولات خود را در خانه خودتان به فروش برسانید یا این که محصولات خودتان را به یک شیرینی فروش بدهید. البته امروزه با توجه به شبکه های اجتماعی چندان به این کار نیازی نیست. می توانید در اینترنت ویترین خودتان را داشته باشید و محصولاتتان را بفروشید.

این کسب و کار خانگی نیز بستگی به فعالیت شما دارد. می تواند درآمد بالایی برایتان داشته باشد.

 

خیاطی

شاید خیاطی را بتوانیم جزء مشهور ترین مشاغل خانگی قرار دهیم. اگرچه برای این منظور باید مهارت کافی داشته باشید و بعد از آن می توانید به مرحله ی کسب در آمد مناسبی برسید.

برای شروع می توانید با توجه به نیاز روز، چند دست  لباس بدوزید و با فروشگاه های پوشاک کوچک اطرافتان برای عرضه و فروش لباس هایتان صحبت کنید.

 

صنایع دستی

هنر همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. اگر بتوانید محصولات خاص خودتان را طراحی کنید و بسازید و بازاریابی (Marketing) خوبی هم داشته باشید از طریق گلدوزی، بافتنی، ساخت وسایل تزئینی هم می توانید درآمدزایی کنید.

 

پرورش گیاه

زندگی شهری و دور بودن از طبیعت همه ی انسان هایی که در شهر زندگی می کنند  را دلتنگ سر سبزی و طراوت کرده است.

اگر شما بتوانید در محیط خانه تان گیاهان کوچک تزئینی و حتّی دارویی پرورش دهید با استفاده از کمترین فضا می توانید درآمدزایی بسیار عالی داشته باشید.

اگر چه لازم است که حتماً مطالعه و تحقیقات خوبی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از عهده کار بر آیید. در کل این کار نیازمند مطالعه ی زیاد است تا در مورد هر گیاه اطلاعات خاص خودش را داشته باشید.

 

مترجمی

مترجمی (ترجمه متون زبان انگلیسی به فارسی)

اگر بر زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری مسلط هستید، چرا به فکر کسب درآمد از آن نباشید؟

 در حال حاضر با افزایش تجارت بین‌ المللی و همینطور  ترجمه‌ متن های  گوناگون از منابع خارجی و منتشر کردن  آن بر روی وبسایت‌ های ایرانی، نیاز به مترجم با مهارت و ماهر را شدیداً احساس خواهید کرد.

مهم‌ترین موضوع در مورد شغل مترجم این است که برای کار نیازی به حضور فیزیکی نخواهد داشت.

شما می‌توانید از مشتریان خود به صورت دور کاری فایل ترجمه را دریافت کنید و از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی هم فایل ترجمه کرده تان را به مخاطب خود ارجاع دهید.

تمام مراحل را می‌توانید در خانه‌ خودتان انجام دهید و بدون دردسر کسب درآمد کنید.

برای شروع بهتر است از طریق سایت‌ هایی ایرانی مانند پونیشا، انجام داده و بصورت فریلسنری (دور کاری) کار کنید.

 

پس از مدتی که کار شما به قدر کافی شناخته شد و رزومه‌ درخشانی برای خودتان پیدا کردید، می‌توانید به تنهایی با شرکت‌ های مختلف که نیازمند مترجم ماهر هستند قرارداد ببندید.

به همین دلیل ما می توانیم شغل  مترجمی را می‌توان یکی از شغل های پر درآمد خانگی بدانیم.

فعالیت دیگری که در رابطه با ترجمه و اینترنت می‌توانید انجام دهید، ترجمه و زیرنویس فارسی زدن برای فیلم و سریال‌های خارجی است.

 در صورت مسلط بودن کامل به زبان‌های خارجی که معمولاً در مورد فیلم‌ها، زبان انگلیسی مورد نیازمان است، به راحتی و از خانه می‌توانید از طریق این روش درآمد کسب کنید.

 

چگونه محصولاتتان را بفروشید

قبل از این‌که به فکر فروش محصول بیفتید به یک نکته بسیار مهم باید توجه کنید: تلاش کنید قبل از تولید کردن، سفارش بگیرید.

 این نکته به‌ ویژه برای تولیدکنندگان مواد فساد پذیر مانند سبزی خردشده اهمیت بسیاری دارد. و برای فروش چند راه‌حل داریم. مهم‌ترین گزینه، مذاکره با رستوران‌ها، فست فود فروش ها و سوپرمارکت‌های محله‌ خودتان است.

گزینه ی بعدی فروش اینترنتی محصولاتتان است.

با ایجاد صفحات شخصی در شبکه های اجتماعی می‌توانید برای فروش محصولاتتان تبلیغ کنید.

یا اگر با فضای مجازی رابطه ی خوبی ندارید می‌توانید با نصب کردن چند آگهی در خیابان محل زندگی‌ تان کالاهای تولیدی‌ خودتان را به‌صورت مستقیم عرضه کنید.

در آگهی‌ تان قیمت عرضه را هم به‌ صورت مستقیم محور تبلیغ قرار دهید تا هم‌محله‌ای‌ هایتان قانع شوند به‌جای خرید از واسطه‌ ها به‌صورت مستقیم از  خود شما خرید کنند.

گزینه ی بعدی مراجعه به مراکزی است که می‌دانید مصرف‌کننده ی  عمده هستند به طور مثال برای خیاطی، صنایع دستی و.. به فروشگاه‌های لوازم سنتی و پوشاک بروید و برای کارهایی مانند شیرینی پزی و یا سبزی خرد‌شده به ساندویچی‌ها،‌ رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، مهدهای کودک و مدارسی که می دانید به بچه‌ها یک وعده‌غذا ارائه می‌دهند. با وجود تمام رقیب هایی که در بازار وجود دارد اگر شما کیفیت محصول و خدمات خودتان را ارتقاء دهید قول می‌دهیم هیچ رقیبی برایتان وجود نخواهد داشت.

اگر خودتان نمی‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت کنید، از اطرافیانتان  بخواهید که به شما کمک کنند.

در آخر بگوییم که شغل های خانگی بسیار هستند و ما در اینجا فقط به مواردی اشاره کردیم. شما می توانید بر اساس علاقه و مهارتتان و البته استعدادتان شغل های دیگری را نیز در نظر بگیرید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب