farsi beauty

برجسته سازی گونه با 8 روش طبیعی بدون نیاز به جراحی و تزریق

پوست صورت

تاثیر گونه های برجسته بر زیبایی

گونه های برجسته باعث می شود افراد چهره جذاب و جوان تری داشته باشند، گونه های افتاده و بد فرم نشانه از بالا رفتن سن افراد می باشد بنابراین برخی از افراد با روش های مسلحانه مثل جراحی و تزریق انواع چربی سعی می کنند گونه های خود را برجسته تر از قبل کنند.

امروزه در شناخت معیارهای زیبایی صورت، گونه برجسته یک امر مهم شناخته می شود اما خبر خوب این است که برجسته سازی گونه ها به روش طبیعی و در منزل، بدون صرف هزینه بیش از اندازه و صرف زمان هم ممکن است.

چگونه گونه های خود را برجسته کنیم؟

برای برجسته سازی کردن گونه های خود از راهکارهای زیر استفاده کنید:

مرطوب کننده صورت

1. معجون عسل و گلاب میوه ای آماده کنید

برای آماده کردن این معجون باید یک دوم قاشق عسل را با گلاب و مقداری میوه قرمز مثل توت مخلوط کنید، هنگامی که این معجون درست شد آن را به مدت 15 دقیقه بر روی گونه های خود به جهت ساعتگرد ماساژ دهید و پس از آن صورت را با آب گرم بشویید، پس از شستشو صورت تکه ای یخ روی گونه ها بمالید؛ شما می توانید به مدت زمان یک هفته از این معجون استفاده کنید.

2. از روغن های گیاهی مثل روغن زیتون استفاده کنید

شما می توانید در طول روز یک قاشق غذاخوری روغن زیتون میل کنید و یا دو بار در طول روز به مدت 10 دقیقه گونه ها را با این روغن پرفایده ماساژ دهید تا تاثیر آن را روی شادابی صورت و برجسته سازی گونه ها مشاهده کنید.

3. از شیر سرد کمک بگیرید

شیر ماده مقوی برای مراقبت از استخوان ها و بدن ما می باشد، مصرف شیر باعث هیدراته نگه داشتن پوست می شود و پروتئین ها را به همراه ویتامین های زیادی به بدن میرساند، شما می توانید دوبار در طول روز شیر را میل کنید و یا می توانید مقداری از شیر سرد را به مدت 10 الی 15 دقیقه روی گونه ها ماساژ دهید و سپس با آب گرم بشویید.

4. از روغن کنجد استفاده کنید

مصرف روغن کنجد و ماساژ آن بر روی گونه ها با نوک انگشت یکی دیگر از روش های برجسته سازی گونه ها و جوان سازی پوست صورت می باشد و شما می توانید از این روغن جهت برجسته سازی گونه های خود استفاده کنید.

پوست صورت

5. از معجون میوه ای هویج و سیب کمک بگیرید

یک دوم سیب و یک دوم هویج را با یک دوم فنجان آب لیمو مخلوط کرده و هر روز به صورت ناشتا این ترکیب را میل کنید، ظرف یک هفته گونه هایی برجسته را تجربه خواهید کرد.

6. از ژل آلوئه ورا استفاده کنید

استفاده از ژل آلوئه ورا به مدت 10 دقیقه و ماساژ آن روی صورت با حرکات دایره ای در جهت ساعتگرد می تواند پوست را شاداب و جوان و گونه ها را برجسته کند، شما می توانید هفته ای دوبار از این گیاه پرخاصیت استفاده کنید تا گونه هاتون برجسته سازی شه.

7. مقدار آب بیشتری در طول روز بنوشید

نوشیدن آب یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن صورت پر و گونه های برجسته هستش، برای سالم ماندن دیگر اندام های بدن نیز به آن نیاز دارید، شما باید در طول روز 8 لیوان آب میل کنید تا به خوبی به بدنتان آبرسانی شود؛ مصرف آب می تواند به صورت غیر مستقیم مثل استفاده از میوه های آبدار و سبزیجات هم باشد بنابراین با مصرف آب هم می توانید صورت و گونه هایی برجسته داشته باشید.

8. غذاهایی با کربوهیدرات بالا میل کنید

مصرف غذاهایی با کربوهیدرات های بالا مثل پاستا، نان و برنج علاوه بر تامین کردن انرژی بدن می تواند موجب پر شدن صورت و نواحی گونه ها گردد، برای اینکه گونه هایی برجسته تر داشته باشید سعی کنید از غذاهایی که دارای کربوهیدرات بیشتری هستند استفاده کنید.

پوست صورت

در آخر

با ورزش هایی مثل یوگای صورت هم می توانید چهره دلخواه را در صورت خود به وجود بیاورید، با این کار شما می توانید هر روز با استفاده از تکنیک های ورزشی از داشتن گونه هایی برجسته لذت ببرید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب