farsi beauty

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موی تیره کدام است؟ انواع هایلایت بر روی موی مشکی

هایلایت روی موی مشکی

هایلایت روی موی مشکی

هایلایت روی موهای مشکی یکی از راه های زیبای در امان ماندن موها از خشکی، شکنندگی و آسیب پذیری مو در برابر دکلره میباشد؛ زیرا با این کار فقط مقدار کمی از موها رنگ و دکلره میشوند و بقیه موها سالم و دست نخورده باقی می مانند. علاوه بر این ها هایلایت موهای تیره، جذابیت موها را بیشتر میکند و زیبایی خاصی به موها میدهد.

اندازه و جاگذاری هایلایت

همیشه به این نکته توجه داشته باشید، که باید ضخیم ترین و روشن ترین قسمت هایلایت در کنار فریم صورت باشد. این هایلایت ها باید از تاج سر به پایین وعقب باشند، سایز و روشنی آنها نیز تغییر میکند. لطفا به این نیز توجه داشته باشید که، هایلایت ها هرچه به هم نزدیک تر باشند و رنگ آنها نیز به هم شبیه باشند، میزان روشنی کلی موها افزایش می یابد.

هایلایت

میزان روشنی و تناژ رنگی هایلایت

میزان درجه روشنی هایلایت ها به قدرت ماده ی روشن کننده ای که استفاده میکنید بستگی دارد. اگر میخواهید هایلایت هایتان طبیعی بنظر برسد نباید رنگ آنها از 2 یا 3 درجه از رنگ طبیعی موهایتان روشن تر باشد و حتما در یک تناژ با رنگ موهای خودتان باشد.

لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که؛ اگر بیس موهایتان گرم است(بلوند طلایی، تیره)، هایلایت شما نیز باید رنگی گرم باشد، و اگر بیس موهایتان سرد است(مانند بلوند شنی)، بنابر این رنگ هایلایت شما نیز باید از خانواده رنگ های سرد باشد.

هایلایت

رنگ های جذاب هایلایت

هایلایت دودی خاکستری

هایلایت دودی خاکستری روی موهای طبیعی بسیار زیبا میشود و جذابیت موها را چند برابر میکند. البته بهتر است که رنگ موی دودی را به تنهایی استفاده نکنید و آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید تا زیباتر باشد.

تناژ عسلی

تناژ عسلی بر روی موهای مشکی بسیار زیبا و برای انواع رنگ پوست از بسیار روشن تا سبزه و گندمی مناسب میباشد.

هایلایت

هایلایت های پر تراکم

هایلایت های پر تراکم، روی موهای مشکی کوتاه یک استایل جذاب برای روزهای گرم تابستان میباشد.

هایلایت های رنگین کمانی

هایلایت های رنگین کمانی نیز با پس زمینه مشکی بسیار زیبا شده و بهتر خودش را نشان میدهد.

هایلایت طلایی

هایلایت طلایی بر روی موهای جلوی صورت، مناسب خانم های جوان با موهای بلند است و جذابیت آنها را بیشتر میکند.

آمبره روشن و سفید

مدل آمبره از هایلایت بلوند روشن و سفید بر روی موهای مشکی، یک مدل بسیار جذاب میباشد. این مدل بر روی موهای بلند بسیار زیبا میشود.

هایلایت

هایلایت های فانتزی

هایلایت های فانتزی بر روی موهای مشکی بیشتر خود را نشان داده و جذابیت خاصی به موها میدهد. رنگ های قرمز، شرابی و شاه بلوطی از دسته رنگ هایی هستند که به صورت هایلایت های کم تراکم زیباتر میشوند.

هایلایت

لولایت

لولایت به معنای هایلایت های رشته ای مدام در داخل موها میباشد که رشته های تیره را اضافه میکنند. این هایلایت ها معمولا تناژی مشابه با رنگ اصلی موهای شما دارد و تنها 2 الی 3 درجه تیره تر میباشند و میتوانند پلی میان رنگ خیلی تیره و خیلی روشن موهایتان باشند.

هایلایت

حرف آخر

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. لطفاً به این نکته نیز توجه کنید که، اگر موهایی آسیب پذیر یا حساسی دارید قبل از هر کاری، با پزشک خود مشورتی داشته باشید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب