farsi beauty

3 راهکار برای جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست

آیا به تازگی پوست دست‌تان ضخیم شده است؟ و یا برروی دستان‌تان پینه و یا چروک بوجود آمده است؟ مراقبت از پوست دست هیچ ربطی به سن افراد ندارد، متاسفانه بسیاری از افراد تصور می‌کنند در سنین جوانی، نیازی به رعایت مراقبت‌های پوستی برای دستان‌ خود ندارند!

پوست دست همچون سایر بافت‌های بدن، نیازمند مراقبت است. استفاده مداوم از نرم‌کننده‌های گیاهی پوست می‌تواند پیری پوست را تا سال‌ها به تاخیر بیندازد، از خشکی پوست جلوگیری کند و هزینه‌های درمانی آینده را کاهش دهد. روش‌های بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد که برخی اصولی و مفید و بعضی‌ نیز مضر و بی‌فایده هستند. شناخت نوع پوست و طراحی یک روش همیشگی مراقبتی، اصلی اساسی در حافظت از پوست است.

بهترین راه برای جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست

 

ما در طی روز از دستان‌مان استفاده‌های مختلفی همچون شست‌وشوی ظروف، تمیزکاری و یا لمس ابزار زبر می‌کنیم. بنابراین بسیار مهم است که از پوست دستان‌ خود به نحو مطلوب مراقبت کنیم. یکی از راه‌های موثر نیز، استفاده از کرم‌های مراقبتی گیاهی است. از سویی تامین ویتامین‌های مورد نیاز سلول‌های پوستی، از پیری زودرس پوست دست جلوگیری می‌کند.

دلایل چروک شدن پوست دست در جوانی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که پوست دست در دوران پیری و یا بزرگسالی، خشک و چروک می‌شوند. اما این باور کاملا غلط است! پوست دستان‌ ما بدلایل مختلفی امکان دارد در سنین جوانی نیز حتی خشک و یا چروکیده شوند. بنابراین باید علاوه بر پیشگیری از پیری پوست دست، در صورتی که مبتلا به چنین عارضه‌ای شدیم، راهکاری تضمینی و البته برای جوانسازی پوست دست خود بیابیم. اما ابتدا باید دلایل چروک شدن پوست دست در جوانی را بیابیم تا بتوانیم بهترین راهکار برای درمان آن‌را پیدا کنیم.

آب و هوا

یکی از دلایل عمده در پیری و چروک شدن پوست دست در جوانی، آب‌ و هوای سرد و خشک است. هوای سرد، از گردش مناسب خون جلوگیری کرده و سلول‌های پوستی، مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز خود را دریافت نخواهند کرد. این موضوع به مرور به فرسوده شدن و در نهایت مرگ سلول‌های پوستی ختم می‌شود. تجمع سلول‌های پوستی مرده نیز برروی هم، در نهایت منجر به تیرگی و چروک شدن پوست می‌شود.

شرایط شغلی

اگر شما هم بخاطر شغل خود، باید ساعات زیادی را در خارج از منزل، در معرض تابش نور مستقیم خورشید باشید و یا بعنوان یک پرستار، با ابزار ضدعفونی و الکلی در روز، سروکار دارید، احتمالا پوست دستان‌تان سریعتر از دیگران چروکیده می‌شود. مواد شوینده، الکلی و یا ضدعفونی کننده‌ها، لایه چربی مفید روی پوست دست را از بین برده و موجب چروک شدن پپوست دست می‌شوند.

برخی از بیماری‌های مزمن

دیابت، فشارخون و یا لوپوس، جزو بیماری‌هایی هستند که عامل اصلی چروک پوست می‌باشند. ابتبلا به بیماری‌های کبدی نیز می‌تواند جزو عوامل چروک کننده پوست صورت و دست‌ها باشد. به همین دلیل بهتر است در کنار مراقبت از پوست دستان خود، رژیم غذایی خود را برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های کبدی، کنترل نمایید.

عدم مراقبت‌های پوستی

شاید مهم‌ترین و شایع‌ترین دلیل چروک شدن پوست دست شما، همین مورد باشد. بسیاری از افراد معتقدند که بدلیل پوست خوبی که دارند، نیازی به مراقبت ‌های پوستی در دراز مدت نداشته و تنها کافی است هر ازگاهی از محصولات و کرم‌های ضضدآفتاب استفاده کنند. اما این باور کاملا غلط است! پوست بدن ما در نقاط مختلف، از ضخامت متفاوتی برخوردار است.

پوست نواحی صورت و دستان ما، از ظرافت بیشتری برخوردار بوده و از سنین نوجوانی و جوانی باید مراقب این نواحی باشیم. بنابراین استفاده مداوم از کرم‌های مراقبت از پوست، از مواردی است که نباید از آن غفلت کنیم. اما حواستان باشد که از محصولات شیمیایی استفاده نکنید. متاسفانه محصولات مراقبتی صنعتی در ابتدا می‌توانند لطفات پست شما را بهبود ببخشند، اما به مرور منجر به خشک شدن و ایجاد تیرگی برروی پوست شما می‌شوند.

راه اول: استفاده از روغن‌های گیاهی

همه ما می‌دانیم که روغن‌های گیاهی برای مرطوب نگهداشتن پوست عالی هستند؛ روغن‌های گیاهی سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده و علاوه بر مرطوب کردن پوست دست، می‌توانند از ایجاد چین و چروک برروی پوست دست جلوگیری کنند. روغن‌های گیاهی بدون عوارض بوده و تاثیر بهتری برروی پوست صورت و دست‌هایتان می‌گذارند.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E است، این روغن یک امولوسیون فوق‌العاده است که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند و رطوبت از دست رفته را به آن برمی‌گرداند. به علت وجود ویتامین A و خواص آنتی‌باکتریال این روغن توانایی درمان آکنه و جوش را هم دارد. حجم بالای ویتامین E موجود در آن به درمان آفتاب‌ سوختگی کمک می‌کند، علائم پیری را کاهش می‌دهد و جای زخم را کم‌رنگ می‌کند.

روغن نارگیل

روغن نارگیل چربی استخراج شده از نارگیل خام یا پوسته نارگیل خشک است. بنابراین، خواص نرم‌کنندگی آن ممکن است برای انواع خاصی از پوست، مانند پوست‌های خشک یا معمولی تا خشک مفید باشد؛ زیرا خواص روغن نارگیل برای چروک صورت بسیار مفید است. روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب مغذی است که به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند.

روغن زیتون

این روغن حاوی مقدار کافی ویتامین E برای پوست است. این ویتامین از پوست در برابر عوامل مخرب خارجی مانند آفتاب شدید و باد محافظت می‌کند. بافت سبک روغن زیتون، آن را به یک مرطوب‌کننده مناسب و بدون چسبندگی تبدیل کرده است که برای مدت طولانی باقی می‌ماند. خرید روغن زیتون با هدف مرطوب‌کنندگی برای انواع پوست‌ها توصیه می‌شود.

روغن آرگان

روغن آرگان که به‌طور سنتی به‌عنوان "طلای مایع" شناخته می‌شود، حاوی ویتامین‌های A، E وC ، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب امگا 6 است که برای سلامت پوست، ضروری است.
اسیدهای اولئیک و لینولئیک که بیشترین محتوای چربی روغن آرگان را تشکیل می‌دهند، مواد مغذی حیاتی برای حفظ سلامت پوست هستند و خاصیت ضد پیری دارد.

راه دوم: استفاده از کرم جوانساز دست لارا

جوانسازی پوست دست

 

کرم جوانساز دست لارا جزو معدود محصولات مراقبت از پوستی است که دارای فرمولاسیون گیاهی بوده و از هیچگونه ماده شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده است. جالب است بدانید که یکی از ترکیبات کرم جوانساز دست لارا، روغن آرگان بوده و با استفاده از این محصول لارا، دیگر نیازی به استفاده از روغن آرگان نخواهید داشت.

کرم جوان کننده دست لارا چیست؟

کرم جوان کننده دست لارا، یکی از محصولات مراقبت پوستی است که برای افزایش لطافت، نرمی و جوانی پوست دست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم، محصولی بی‌نظیر بوده و تاکنون از سوی مشتریان، شکایت و اعتراضی ثبت نشده است. در ترکیبات این کرم، از محصولات شیمیایی و صنعتی استفاده نشده و استفاده از آن، هیچگونه عوارضی ندارد.

چگونه کرم جوان کننده دست لارا اصل را تهیه کنیم؟

به تازگی برخی از افراد سودجو، اقدام به عرضه محصولات تقلبی لارا در بازار نموده‌اند. متاسفانه بخش زیادی از این محصولات تقلبی، علاوه بر چرب کردن پوست دست، از آبرسانی عمقی به سلول‌های پوستی جلوگیری نموده و به مرور موجب لک‌های پوستی می‌شوند.

اما نگران نباشید، شما تنها کافی است این محصول را از نمایندگی مجاز محصولات لارا تهیه نمایید. شما با کلیک برروی نوشته زیر می‌توانید این کرم را بصورت اینترنتی و از نمایندگی رسمی محصولات لارا، تهیه نمایید.

مشاهده و خرید کرم جوانساز دست لارا اصل

مراقبت از پوست چرب

پوست چرب، پوستی است که ترشح سبوم در آن زیاد است و ظاهری براق و درخشنده دارد. اگر از پوست چرب به خوبی مراقبت نشود، مشکلاتی مانند مسدود شدن منافذ پوست، انباشته شدن سلول‌های مرده‌ و جوش‌های سرسیاه و آکنه بر سطح پوست به وجود می‌آید. پوست چرب شاید یکی از بدقلق‌ترین پوست‌ها باشد زیرا حساس و مستعد آکنه است.

از این رو صاحبان پوست چرب خیال می‌کنند می توانند از کرم مرطوب‌کننده چشم‌پوشی کنند ولی فقط مشکل را بیشتر می‌کنند چون وضعیت پوستشان بدتر می‌شود. بنابراین، مرطوب‌سازی روزانه با استفاده از نرم‌کننده‌های گیاهی آمیلی مناسب پوست چرب، برای مراقبت از پوست بسیار مهم است.

مراقبت از پوست خشک

برخی از افراد به دلایل ارثی، از ابتدا با پوست خشک به دنیا می‌آیند و برخی دیگر از افراد به مرور زمان و در اثر افزایش سن یا بیماری‌ها درگیر عوارض این نوع پوست می‌شوند. در هر حال پوست خشک، ویژگی‌هایی دارد که مراقبت‌های خاصی را می‌طلبد.در پوست خشک، چربی و آب طبیعی لازم برای پوست وجود ندارد.

کسانی که پوست خشک دارند، شاهد پوسته‌پوسته شدن پوستشان و همینطور تیرگی آن هستند. پوست خشک بیماری محسوب نمی‌شود و می‌توان با استفاده از نرم‌کننده‌های گیاهی آمیلی به این آسیب‌ها پایان داد.نرم‌کننده‌های گیاهی مناسب پوست خشک، پوست را به حالت تعادل می‌رسانند، یعنی میزان آب و چربی موجود در پوست را در حالت یکسان قرار می‌دهند و شادابی و طراوت را به پوست برمی‌گردانند.

مراقبت از پوست حساس

پوست حساس به پوست‌هایی گفته می‌شود که به راحتی خشک می‌شود، جوش می‌زند و لک می‌آورد. این نوع پوست، در واکنش به شرایط آب‌وهوایی خاص دچار خارش و سوزش می‌شود. این نوع پوست در برابر عوامل و تحریکات خارجی، به سرعت عکس‌العمل نشان می‌دهد. در برابر سرما یا بعد از تماس با آب، قرمز می‌شود. گاهی ممکن است بعد از مصرف کرم‌های مرطوب کننده حالت کشیدگی، سوزش و درد داشته باشد. اما چرا؟

مردم گاهی به دلیل عدم شناخت از نوع پوستشان، در انتخاب نرم‌کننده اشتباه می‌کنند اما نرم‌کننده‌های گیاهی برای پوست‌های حساس بدون عوارضند و استفاده اصولی از آن‌ها می‌تواند منجر به پایان یافتن واکنش پوست حساس نسبت به عوامل خارجی شود.

راه سوم: استفاده از کرم جوانساز دست گامنو

جوانسازی پوست دست

 

تفاوتی ندارد که پوست شما خشک، چرب و یا حساس باشد. کرم جوانساز دست گامنو با تاثیر خارق‌العاده، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لطافت و شادابی را به پوست دستان شما بازگرداند. کرم جوانساز دست گامنو در کنار از بین بردن چین و چروک پوست دست، موجب افزایش درخشش و همچنین شفافیت دستان شما می‌شود.

کرم جوانساز دست گامنو، با آبرسانی عمیق خود، زبری پوست دستان شما را از بین بردن و پوستی لطیف را برای دستان شما به ارمغان می‌آورد. این کرم فاقد ترکیبات شیمیایی و صنعتی بوده و هیچگونه عوارضی برای پوست شما ندارد. اگر به مواد شوینده و یا محصولات آرایشی شیمیایی حساسیت دارید، بهترین گزینه مراقبت از پوست دست برای شما، استفاده از کرم جوانساز دست گامنو است.

چگونه کرم جوانساز دست گامنو اصل را تهیه کنیم؟

این کرم برخلاف شهرت بالای خود، در برخی از شهرستان‌ها موجود نیست و یا محصولات تقلبی آن در بازار عرضه شده است. شما می‌توانید با خیالی آسوده، این محصول را از نمایندگی رسمی محصولات گامنو و بصورت اینترنتی خریداری نمایید و کرم جوانساز دست گامنو را با ضمانت اصالت کالا و درب منزل تحویل بگیرید. تنها کافی است برروی نوشته ذیل زده و پس از مطالعه اطلاعات دقیق این محصول، در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.

مشاهده و خرید کرم جوانساز دست گامنو

 

خرید محصولات مراقبت از پوست اصل

متاسفانه امروزه محصولات متعدد تقلبی به بازار عرضه شده‌اند که جز سود برای فروشند‌گان‌شان، هیچ خاصیت دیگری ندارند. گاهیاوقات حتی، ما به ناچار و یا از روی عدم شناخت محصولات طبیعی، اقدام به خرید کرم‌ها و محصولات مراقبتی صنعتی می‌کنیم. اما چاره چیست؟

تنها راه‌حل، خرید از نمایندگی رسمی محصولات طبیعی ایرانی است. شما با خرید از سایت آمیلی، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، ضمانت اصالت کالا و پیگیری پس از مصرف محصولات، محصول مراقبت از پوست خود را بصورت اصل و از نمایندگی رسمی تولید کننده خریداری می‌کنید. با خرید از سایت آمیلی، شما محصول را بصورت مستقیم از تولید کننده و درب منزل خود دریافت می‌کنید. برای مشاهده سایت آمیلی، روی لینک زیر بزنید.

مقایسه قیمت و خرید محصولات مراقبتی دست

دریافت مشاوره رایگان پوست

آمیلی

 

اگر تا به اینجا همچنان پاسخ سوالات و ابهامات خود را پیدا نکرده‌اید، مشاوره رایگان پوست از سایت آمیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کارشناسان پوست و مو آمیلی، دارای بیش از 5 سال تجربه بوده و می‌توانند به تمامی سوالات شما پاسخ دهند. برای دریافت مشاوره رایگان پوست، تنها کافی است با شماره ذیل تماس بگیرید.

09013521860

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

171 مطلب