farsi beauty

اولاپلکس مو چیست؟ روش های استفاده از اولاپلکس تراپی و آشنایی با کاربرد آن

اولاپکس مو

قطعاً شما نیز یکی از افرادی هستید که تا به امروز حداقل یک بار نام اولاپلکس به گوشتان خورده است. اولاپلکس در واقع یک محلول فوق العاده برای استحکام بخشیدن و ترمیم موهای شما است. بنابر این اگر به دنبال روشی هستید که از شر خشکی و آسیب های موهایتان خلاص شوید اولاپلکس بهترین روش است.

اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس روشی بی نظیر برای افرادی است که موهایشان بر اثر رنگ‌ مو ؛ اتو؛ براشینگ و دکلره دچار آسیب دیدگی شده است. بنابر این افراد دیگر نگران رنگ کردن موهای خود نخواهند بود و با خیالی آسوده می توانند بدون ترس از آسیب دیدگی موهای خود را رنگ و دکلره کرده و حتی باعث ترمیم موهای آسیب دیده ی قبلیشان  شوند. از اولاپلکس معمولاً به عنوان معجزه در رنگ یاد می شود.که اولین بار در آمریکا توسط اریک بریسلی و کریگ هوگر اختراع شده است. درواقع اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA می باشد. جالب است که بدانید در محتوای اولاپلکس روغن وجود ندارد بنابراین تفاوتی اساسی با سایر برند ها دارد. محلول اولاپلکس سبب استحکام موها شده و تار های موهارا از درون و بیرون ترمیم می کند.

رشد مو

روش های استفاده از اولاپلکس چیست؟

سه نوع اولاپلکس وجود دارد. که نوع اول و دوم آن در مواد رنگ و دکلره استفاده می شود. نوع سوم آن، مخصوص استفاده در منزل است. البته این نکته را هرگز فراموش نکنید که در یک صورت ممکن است استفاده از آن دچار اشکال شود و آن زمانی است که مقدار فراوانی از آن را به همراه روشن کننده به کار بگیرید.استفاده از آن یکی از ساده ترین کار ها است. اولاپلکس شماره ی ۱ را به صورت مستقیم با رنگ یا روشن کننده مخلوط می کنند.  بعد از شست و شوی رنگ مو از سر اولاپلکس شماره ۲ به کار گرفته می شود. و کمتر از پنج دقیقه باید با شامپو و نرم کننده ؛ موی سر را آبکشی کنید. البته می توانید به جای شامپو از لوسیون استفاده کنید. به این مطلب هم توجه داشته باشید که این محصول بر روی نژاد های مختلف تست شده است و در نتیجه برای تمامی افراد مناسب است. شماره ی یک آن دارای بیشترین غلظت بوده و توسط افراد متخصص و آرایشگر ها استفاده شده و به رنگ موی افراد اضافه می شود تا از آسیب به موها جلوگیری کرده و آسیب ها را ترمیم کند. شماره ی دو آن توسط آرایشگر ها و پس از اتمام رنگ مو به کار گرفته می شود و شماره ی سه  آن جهت تکمیل کار و جهت  استفاده در منزل تا مراجعه ی دوباره به سالن است. بعد از استفاده از Olaplex موهایتان را با شامپو شست و شو دهید و سپس مطابق معمول از نرم کننده استفاده کنید و به این مساله توجه کنید که این ماده یک نرم کننده و یا سرم موی بعد از حمام شما نیست.

موی خشک

اولاپلکس مو در سه مورد کاربرد دارد :

کاربرد آن در رنگ مو :

به کمک اولاپلاکس تراپی شما میتوانید با خیال راحت موهای تیره ی خود را به موهای بلوند و روشن تبدیل کنید و این خبر خوش را به شما می دهیم که با استفاده از اولاپلکس رنگ موی شما دوام بیشتری خواهد داشت و در اثر شست و شو با شامپو رنگ مویتان کم رنگ‌تر نمی شود. برای به کار گیری اولاپلکس در پودر دکلره می بایست اکسیدانتان را تا یک درجه بالاتر ببرید. به این نکته هم توجه کنید که اگر مقدار اولاپلکسی که مصرف می کنید بیش از حد مجاز باشد ممکن است موهایتان به خوبی رنگ نگیرد. شما در بالیاژ و هایلایت موهایتان هم می توانید برای بالا بردن زمان ماندگاری رنگ از اولاپلکس استفاده نمایید.

به کارگیری اولاپلکس در کراتینه ی مو :

به طور کلی اولاپلکس کراتینه نمی باشد اما اگر به دنبال کاهش آسیی های کراتینه بر موهای خود می باشید و یا به دنبال راهی برای نتیجه ی بهتر از

کراتینه هستید استفاده از اولاپلکس بهترین و سودمند ترین روش است.

اولاپلکس برای ترمیم کنندگی مو :

اکثر افراد به آسیب شدیدی که از طریق سشوار ؛ رنگ ؛ اتو و حرارت به مو ها وارد می شود را نادیده می گیرند. اما اولاپلکس یک روش بسیار عالی برای ترمیم و تقویت موهای خشک و آسیب دیده می باشد.

به طور کلی ۳ نوع اولاپلکس وجود دارد. و هر کدام از آنها برای یک مورد مصرف می شود.

اولاپلکس مو

نحوه ی استفاده از آن :

 اگر قصد دارید از اولاپلکس به عنوان ترمیم کننده ی مو استفاده کنید می بایست از نوع مایع آن استفاده کرده و یا از آن در رنگ مو‌ و اکسیدان قبل از رنگ کردن مو استفاده نمایید.

اگر قصد استفاده از اولاپلکس را در منزل دارید. باید به صورت هفتگی از اولاپلکس نوع سه که دارای خاصیت احیاکنندگی تار به تار موهاست استفاده کنید.

اگر می خواهید موهایتان را رنگ یا دکلره کنید. می بایست بعد از دکلره از ترمیم کننده ی اولاپلکس نوع دو استفاده کرده و آن را به مدت پانزده دقیقه بر روی موهایتان ماساژ دهید.

 شما  می توانید با پلکس تراپی موهای خود را به مدت طولانی از آسیب هایی که ممکن  است برای موهایتان به وجود بیاید در امان نگه دارید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب