farsi beauty

معرفی یک محصول شگفت انگیز و طبیعی برای افزایش سرعت رشد مو

محصول رشد مو

اگر به موهای خود اهمیت میدهید و دوست دارید برای رشد موهایتان از یک محصول طبیعی و سالم استفاده کنید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

همانطور که میدانید علاوه بر رسیدگی هایی مانند شونه کردن موها و کوتاهی زیر موها، باید از موادی طبیعی و مناسب برای آنها استفاده کرد، زیرا استفاده از مواد شیمیایی به مرور زمان باعث آسیب به موهایتان میشود. یکی از روش های بلندی موها اکستنشن است، اما این کار علاوه بر پر دردسر بودن و هزینه بالا، به تقویت موهای شما کمکی نخواهد کرد. موها با رشد کردن جانی دوباره خواهند یافت و زیبایی بیشتری پیدا میکنند، زیرا ساقه هایی تازه و سالم رشد میکنند که نه آنها را رنگ کردید و نه ضعیف هستند؛ پس با روش های خانگی و طبیعی موهایی زیبا و بلند داشته باشید.

مو

دلیل مختل شدن رشد مو

مختل شدن رشد مو به دلایل زیادی بستگی دارد؛ مانند مشکلات داخلی، مشکلات هورمونی و آلودگی هوا که تاثیر بسیار مخربی بر سلامتی و موها میگذارد. علاوه بر آن شما در برابر این آسیب ها، هیچ تلاشی برای کمک و رشد موهایی سالم، زیبا و بلند نمیکنید.

ساخت یک محصول طبیعی و خانگی

مواد اولیه:

  • دانه شنبلیله
  • روغن خردل

طرز تهیه:

نیم لیتر روغن خردل را در یک تابه که از قبل روی اجاق گرم شده میریزیم، 50 گرم دانه شنبلیله را به روغن اضافه کرده و میگذاریم تا کمی حرارت ببینند. تابه را روی شعله کوچک اجاق میگذاریم تا وقتی که دانه های شنبلیله سیاه شوند(زمانی حدودا بین 10 تا 15 دقیقه کافیست)، بعد از آن اجاق را خاموش میکنیم و روغن را 30 دقیقه میگذاریم تا سرد شود. بعد از سرد شدن این روغن را از صافی عبور میدهیم و روغن را در یک بطری میریزم. بعد از آن میتوانید مشاهده کنید، که روغن خردل که قبل از حرارت دیدن و ترکیب با دانه شنبلیله رنگی قهوه ای- طلایی داشت، حالا رنگی تقریبا سیاه گرفته و عطر و بوی آن نیز تغییر کرده.

مو

طریقه مصرف این محصول

میتوانید از این روغن هر 3روز یکبار استفاده کنید و آن را بر روی موهایتان بزنید. برای نتیجه گیری بهتر، بهتر است که 20 دقیقه موها و کف سر را با این روغن ماساژ داده و بعد از یک ساعت موهایتان را بشویید.

مو

حرف آخر

این محصول تاثیر شگفت انگیزی برای رشد سریع موهای شما دارد و تنها با چندبار استفاده میتوانید این نتیجه را روی موهای خود مشاهده کنید. امیدوارم این مقاله را دوست داشته باشید و از داشتن موهایی بلند و زیبا لذت ببرید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب