farsi beauty

طرز تهیه قارچ کبابی طعم دار شده و خوشمزه خانگی

قارچ کبابی

قارچ کبابی یک نوع پیش غذای جزو صیفی جات است که هم می توانید آن را قبل از غذای اصلی صرف کنید، و هم می‌توانید آن را در کنار غذا میل کنید.

قارچ را به طریقه های مختلفی آماده می کنند اما قارچ کبابی علاوه بر خوش طعم بودن می تواند نوعی داروی خوب برای از بین بردن عفونت ها و سرماخوردگی باشد، البته بایستی بدانید افرادی که دچار حساسیت های استرسی و اضطراب هستند بهتر است هر روز از این ماده استفاده نکنند.

مواد لازم :

قارچ سفید

نیم کیلو

نمک دریا

 به مقدار لازم

سیخ چوبی

به تعداد لازم

آبلیمو ترش یا لیموی تازه

 یک استکان

 

همانطور که میدانید آماده کردن این نوع کباب رژیمی اصلاً سخت نیست و می توانید به سرعت و در کمتر از 20 دقیقه این پیش غذای خوشمزه را حاضر کنید.

 

دستور پخت قارچ کبابی

مرحله اول :

 در ابتدا برای آنکه بتوانید کباب قارچ مورد نظر را حاضر کنید، بایستی آنها را به خوبی بشویید و لکه های روی قارچ را با چاقو یا با ناخن هایتان از گوشته قارچ ها جدا کنید و بگذارید تا قارچ ها خشک بشوند.

مرحله دوم :

در این مرحله بایستی قارچ ها را برش بزنید، شما می توانید از قارچ های کوچک به صورت درسته و کامل استفاده کنید و دیگر قارچ ها را به 2 یا 4 قسمت تقسیم کنید.

مرحله سوم :

اکنون می‌توانید قارچ ها را در کاسه‌ای از آبلیمو بخوابانید 《خواباندن قارچ ها در آبلیمو قبل از سرخ و یا کباب کردن باعث می شود رنگ آن سیاه نشود》

مرحله چهارم :

 بعد از آنکه قارچ ها را در آب لیمو ترش غلطاندید، آنها را از آبلیمو در بیاورید و روی آنها نمک دریا بپاشانید.

مرحله پنجم :

حالا قارچ ها را با دقت به سیخ بکشید 《 توجه کنید که قارچ ها، گوشته بسیار نرمی دارند بنابراین از سیخ های چوبی نازک و یا سیخ های فلزی کم قطر استفاده کنید》

مرحله ششم :

اکنون زغال ها را در روی منقل آماده کنید و سپس قارچ ها را روی آن قرار دهید، مدت پخت قارچ ها 3 الی 4 دقیقه می باشد، پس از آن می توانید قارچ های کبابی را سرو کنید.

منبع تصویر mushroom_iliya

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب