farsi beauty

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز خوشمزه و مقوی

سالاد لوبیا سبز

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز

مواد لازم برای تهیه سالاد لوبیا سبز برای 4نفر:

مواد لازم

لوبیا سبز

500 گرم

پیاز قرمز

1 عدد کوچک

روغن زیتون

3 قاشق غذاخوری

سرکه بالزامیک

2 قاشق غذاخوری

گردوی خورد شده

یک سوم پیمانه

گوجه گیلاسی

7 عدد

نمک و فلفل

به مقدار لازم

 

طرز تهیه

مرحله اول:

در ابتدا یک قابلمه پر از آب را روی شعله قرار دهید تا جوش بیاید. هنگامی که آب درحال جوش آمدن است، میتوانید پیاز را پوست کنده و آن را ریز کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مرحله دوم:

در این مرحله لوبیا سبز ها را تمیز کرده و خرد کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در این سالاد، لوبیاها باید با ابعاد بزرگ مثلا 7 یا 8 سانت خرد شوند و آن ها را در یک ظرفی کنار بگذارید.

مرحله سوم:

هنگامی که آب به جوش آمد، لوبیا سبز ها را در قابلمه بریزید و یادتان باشد که لوبیا ها نباید زیاد پخته شوند، و بعد از 2 یا 3 دقیقه که در آب جوش ماند آن ها را آبکش کنید.

مرحله چهارم:

لوبیا ها را سریع خارج میکنیم تا فقط کمی پخته شده و سبز و ترد باقی بمانند، بعد از خارج کردن لوبیا ها آن ها را در ظرف آب و یخ ریخته تا رنگ آن ها سبز بماند و بعد از چند دقیقه آن ها را آبکش میکنیم.

مرحله پنجم:

در این مرحله یک ظرف برای سالاد خود انتخاب کرده، لوبیا سبز ها، پیاز خرد شده و گوجه ها را در آن بریزید. سپس روغن زیتون را اضافه کرده و روی آن ها بریزید، خوب هم زده و زیر رو کنید تا کاملا به آن آغشته شود.

مرحله ششم:

سپس سرکه بالزامیک را اضافه کرده و به مقدار کافی نمک و فلفل اضافه کنید. در آخر نیز گردو های خرد شده را روی آن ها بریزید و سالاد شما آماده است.

حرف آخر

امیدوارم از این مقاله لذت برده و از خواص بسیار آن بهرهمند شوید.

منبع تصویر ashpazye_melal

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب