farsi beauty

تنها در 45 روز چروک زیر چشمهای خود را برای همیشه از بین ببرید!

از بین بردن چروک دور چشم

چروک زیر چشم از جمله عارضه‌هایی است که متأسفانه برخی از افراد در سنین پایین آن را جدی نمی‌گیرند. به هر حال در سنین بالا به خاطر از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست، رخ دادن این‌چنین مشکلاتی طبیعی شاید به نظر برسد، اما متأسفانه امروزه بسیاری در سنین پایین هم با مشکلاتی نظیر چین و چروک زیر چشم روبرو می‌شوند. در این بین، به نظر شما چه راهکاری وجود دارد که بتوان این چنین مشکلاتی را با هزینه‌ای مقرون به صرفه برطرف کرد؟

 

 روش‌های جراحی و روش‌های خانگی هرکدام به شکلی مورد توجه قرار می‌گیرند، اما امروزه دستگاه‌ها و محصولاتی روی کار آمده‌اند که به راحتی می‌توانند روی سبک زندگی افراد تأثیر گذاشته و همیشه چهره‌ای شاد و جذاب را برای افراد به وجود آورند. دستگاه‌هایی مانند ماساژور چشم را می‌توان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین در دسته‌بندی دستگاه‌های ماساژور و فیزیوتراپی قرار داد که به راحتی در ۴۵ روز چروک زیر چشم‌ها را افراد با استفاده از این دستگاه می‌تواند از بین ببرند.

دلایل ایجاد چروک زیر چشم

معمولاً چروک زیر چشم زمانی به وجود می‌آید که پوست این قسمت دیگر خاصیت کشسانی خود را مانند قبل ندارد و بسیاری از افراد در سنین بالا با این واقعه تلخ روبرو می‌شوند، متأسفانه امروزه بسیاری از جوانان‌ها هم به دلایل متفاوتی با چروک قسمت زیر چشم مواجه می‌شوند،c می‌توان گفت حرکت دادن چشم‌ها به صورت مداوم و زیاد یکی از دلایل ایجاد چروک‌های زیر چشم در جوانی به شمار می‌آید.

 متأسفانه قرارگیری افراد در معرض نور آفتاب و همچنین پرتوهای فرابنفش هم تا حدودی باعث می‌شود تا در جوانی مشکلات این‌چنینی به وجود آید و به همین دلیل است که استفاده از کرم ضد آفتاب تا این حد مورد توجه قرار گیرد.

 استعمال دخانیات همچون سیگار هم یکی دیگر از دلایلی است که به بروز چروک‌های قسمت زیر چشم دامن می‌زند؛ چرا که جریان خون را کاهش داده و همین امر باعث می‌شود تا سلول‌هایی که توانایی بازسازی داشته‌اند از بین بروند. استرس، آلرژی، عوامل ارثی و بد خوابیدن هم از جمله دلایل اصلی در ایجاد چروک‌های زیر چشم به شمار می‌آیند.

 

از بین بردن چروک دور چشم

روش های درمان چروک زیر چشم

برای درمان چروک زیر چشم امروزه از روش‌های پزشکی و جراحی استفاده می‌کنند یا حتی درمان خانگی هم می‌تواند کارساز باشد. معمولاً با توجه به نیاز هر فرد درمان هم متفاوت است. تزریق بوتاکس، تزریق ژل، جوانسازی با لیزر، میکرو آبریژن، لایه برداری با استفاده از امواج رادیویی rf ، هایفوتراپی، لیفت با نخ و تزریق همگی در کنار استفاده از محصولاتی همچون عینک ماساژور چشم از جمله روش‌های درمانی به شمار می‌آیند.

 تا حدودی می‌توان گفت تزریق بوتاکس معمولاً برای افرادی که سن بالایی دارند می‌تواند گزینه مناسبی به شمار آید. امروزه تزریق فیلر برای چروک زیر چشم هم به راحتی برای افراد در سنین پایین یک گزینه کارآمد به شمار می‌آید. کم تهاجمی‌ترین روش استفاده از محصولاتی همچون عینک ماساژور چشم است که با ویژگی‌های زیادی می‌تواند بدون داشتن عوارض جانبی افراد را از بروز چین و چروک بیشتر زیر چشم دور نگه دارد؛ چرا که حتی تزریق هم برای افراد در سنین پایین آنچنان روش قابل قبولی نیست و تا حدودی نمی‌توان گفت استفاده از راهکارهایی اینچنینی می‌تواند برای همه توصیه مناسبی باشد.

 در این میان، هایفوتراپی برای تولید کلاژن‌های پوست یک روش بسیار مناسب است که بدون عمل جراحی و تزریق، باعث درمان چروک قسمت زیر چشم می‌شود، اما اگر افراد از روش‌های جلوگیری این عارضه استقبال کنند قطعاً با نتیجه قابل قبول‌تری روبرو خواهند شد. یکی از این رو‌ش‌ها استفاده از عینک ماساژور است.

اهمیت استفاده از عینک ماساژور چشم

حال که در مورد استفاده از عینک ماساژور و چشم با شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است بدانید که در بین دستگاه‌های ماساژور و فیزیوتراپی محصولات مراقبتی بدن، عینک ماساژور همیشه یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است که می‌توان در نظر گرفت.

بسیاری از افرادی که به سلامت بدن خود اهمیت می‌دهند، خرید این‌چنین محصولاتی را هیچ‌گاه بیهوده‌ در نظر نمی‌گیرند؛ چرا که به هر حال چشم‌ها یکی از مهم‌ترین اعضاء بدن به شمار می‌آیند و می‌توانند زیبایی چهره افراد را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

 در این بین، بهتر است بدانید که امنیت استفاده از محصولاتی مانند عینک ماساژور چشم به این دلیل است که شما یک بار هزینه می‎کنید و در طولانی مدت می‌توانید از نتایج عالی آن بهره مند شوید و چشمان خود را همیشه زیبا و جوان به نمایش بگذارید.

 

ماساژور چشم OABES

فواید ماساژ چشم

شما از فواید ماساژ چشم چه می‌دانید؟ می‌توان گفت فعالیت‌های روزانه در حالت عادی باعث خستگی چشم‌های شما می‌شود و خستگی چشم از جمله مشکلاتی است که اکثر مردم با آن روبرو شده و جدی نمی‌گیرند. در این بین، برای از بین بردن خستگی عضلات چشم استفاده از ماساژور می‌تواند یک گزینه عالی و کارآمد باشد.

 متأسفانه برخی از افراد نمی‌دانند که علاوه بر چروک زیر چشم، خستگی‌های دراز مدت باعث می‌شود تا چشمان آن‌ها با آب سیاه، آب مروارید و حتی پیری چشم زودرس هم روبرو شود که خستگی چشم باعث منقبض شدن عضلات پیشانی شده و باعث می‌شود که به مرور روی زیبایی افراد تأثیر منفی بگذارد.

 حدود ۳۷ الی ۴۰ میلیون آمریکایی به این دلیل که مبتلا به میگرن هستند، از ماساژور چشم به خوبی استقبال می‌کنند و به همین دلیل است که این دستگاه، در بین دستگاه‌های مراقبتی بدن این‌چنین به محبوبیت رسیده است. ماساژ چشم باعث می‌شود تا انقباض عضلات چشم و اطراف آن از بین رفته و فشاری روی عضلات وجود نداشته باشد. آن دسته از افرادی که دچار سردردهای میگرنی هستند، بهتر است بدانند که ماساژور چشم باعث می‌شود تا نور به صورت کنترل شده با چشم‌ها برخورد کرده و همین امر به ماساژهای نبضی در شقیقه کمک می‌کند.

نحوه کار ماساژور چشم

ماساژور چشم ظاهری شبیه به یک عینک دارد، البته عینک واقعیت مجازی که می‌تواند کلیه عملیات آرامش‌بخش را به راحتی انجام دهد. این خاصیت ارامش بخشی که در مورد آن با شما صحبت می‌کنیم، با لمس نقاط اصلی جریان انرژی را در اطراف چشم تحریک کرده و به راه می‌اندازد.

نحوه کار ماساژور به‌گونه‌ای است که از ورود نور به صورت کنترل شده جلوگیری کرده و همین انواع حالت‌های آرامش‌بخشی ماساژور را به وجود می‌آورد. کیسه هوا در ماساژور باعث اعمال فشار روی چشم‎ها می‌شوند و همچنین روی گونه‌ها و پیشانی هم همین عملیات شکل می‌گیرد.

 فشاری که به صورت یک ماساژ حرفه‌ای این دستگاه می‌تواند شبیه سازی ماساژ را انجام دهد، امروزه باعث شده است که ماساژور‌های مختلفی را با قابلیت‌های متنوعی بتوان به راحتی خریداری کرد. قابلیت شارژ یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که برای چگونگی کارکرد ماساژور چشم در کنار حمل راحت آن‌ها می توان در نظر گرفت. فشار هوا، لرزش و پخش موسیقی حالت‌هایی هستند که بسیاری از ماساژور‌های چشمی به خود اختصاص می‌دهند تا از بروز هرچه بیشتر چروک زیر چشم جلوگیری به عمل آورند.

چه کسانی باید از عینک ماساژور چشم استفاده کنند؟

در حال حاضر استفاده از کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، موبایل و موارد این چنینی در سنین مختلف بسیار رایج شده است. همین امر به افزایش چروک زیر چشم منجر می‌شود که در این بین، استفاده از ماساژور زیر چشم بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

 البته استرس، آلودگی هوا، میگرن و موارد این‌چنینی را نباید نادیده گرفت. معمولاً آن دسته از افرادی که بیش از حد با گوشی موبایل، لپ تاپ و وسایل این‌چنینی کار می‌کنند، بهتر است استفاده از ماساژور چشم را جدی بگیرند. یا حتی افرادی که با مشکلاتی نظیر کم‌خوابی و بی‌خوابی روبرو هستند، هم تا حدودی باید لزوم استفاده از چنین محصولاتی را نادیده نگیرند.

توجه داشته باشید که در سنین بالا هم افراد با خشکی چشم مواجه می‌شوند که همین امر چین و چروک‌هایی را به وجود می آورد و توصیه ما به آن دسته از افرادی که میگرن و سردردهای شدید را تجربه می‌کنند هم خرید عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A است.

 

ماساژور چشم OABES

معرفی عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A

عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A یکی از مدل‌های بسیار پر فروشی است که با ۷ حالت مختلف و بالن هوشمند ماساژ و همچنین موتور لرزاننده دوبل امروز معرفی می‌شود و شما در هر شرایطی خصوصاً هنگام خواب و استراحت برای برطرف کردن خستگی چشمان خود و جلوگیری از چروک زیر چشم می‌توانید از محصولات این‌چنینی استفاده کنید. در این میان، شما اگر با ویژگی‌های این محصول آشنا باشید، صد درصد از خرید آنلاین و اینترنتی خود پشیمان نخواهید شد. چون برای معرفی این محصول می‌توان 7 حالت ماساژور چشم را این چنین توصیف کرد.

 

حالت اول

حالت کودک

هوای فشرده + لرزاننده + گرمایش + پیامهای صوتی

حالت دوم

افراد با سنین میانی

هوای فشرده + لرزاننده + گرمایش + پیامهای صوتی + بلوتوث

حالت سوم

سنین میانی

هوای فشرده + لرزاننده + گرمایش + پیامهای صوتی + بلوتوث

حالت چهارم

آرایشی

گرمایش

حالت پنجم

دینامیک(پویا)

هوای فشرده + لرزاننده

حالت ششم

تازگی و نشاط آور

هوای فشرده

حالت هفتم

استراحت

بلوتوث

ویژگی های عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A

حال که به معرفی عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A پرداخته‌ایم، بهتر است با ویژگی‌های این محصول هم شما را آشنا کنیم. می‌توان گفت موتور لرزاننده دوبل در کنار بالن هوشمند و بدنه PU و البته طراحی آرگونومیک از جمله ویژگی‌های اصلی این ماساژور به شمار می‌آیند.

 حالت ارتجاعی و قابلیت خم شونده تا ۱۸۰ درجه هم ازجمله ویژگی‌هایی هستند که شما می‌توانید به این محصول اختصاص دهید. ناگفته نماند که تا دمای ۴۲ درجه سانتیگراد هم المنت گرافن می‌تواند افزایش دما را به وجود آورد و برای رفع فشار هم شما قادر خواهید بود، از تهویه دوبل استفاده کنید.

 برای تنظیم قدرت دستگاه در حالت‌هایی که گفته شد، قابلیت‌هایی در نظر گرفته شده که نمی‎تواند طراحی برنامه ریزی شده و حساب شده این محصول را برای شما به نمایش نگذارد. ورودی جریان ۳۸۰ میلی آمپر و باتری ۳.۷ این محصول که ساخت کشور چین است را هم نباید فراموش کنید.

 بهتر است بدانید که طراحی فوق العاده خاص و ایده آل این محصول باعث می‌شود تا شما در حالت خواب و بیداری به راحتی بتوانید از این ماساژور چشم استفاده کنید. این ماساژور از معدود ماساژورهایی است که به صورت همزمان میتوانند ماساژ چشم و پخش موسیقی را انجام دهند و شما در حافظه دستگاه می‌توانید ۳ موسیقی آرامش‌بخش به صورت پیش فرض ذخیره کنید و از قابلیت بلوتوث دستگاه به نحو احسن استفاده کنید.

خرید ماساژور چشم اوابس رایان مدیکا

خرید عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A

حال که در مورد فواید و اهمیت استفاده از عینک ماساژور چشم اوآبس OABES-H002A  برای برطرف کردن چروک زیر چشم شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است که به خرید آنلاین و اینترنتی این محصول بپردازید. خرید آنلاین به این دلیل مورد توجه قرار گرفته است که افراد بدون واسطه و با بررسی کلیه مشخصات محصول می‌توانند در هر زمان و شرایطی محصول مورد نظر را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

 این چنین مدت زمان طولانی را به گشت و گذار در فروشگاه‌های گوناگون هم اختصاص نداده‌اند. سایت رایان مدیکا ارائه دهنده انواع محصولات فیزیوتراپی و ماساژور از جمله انواع ماساژورهای صورت، چشم، پا، ماساژور تفنگی و ... با قیمت مناسب است که حتی در صورت روبرو شدن با هرگونه ابهام و سوالی می‌توانید با مشاورین این سایت در ارتباط بوده تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنید.

بهترین فروشگاه اینترنتی عرضه ماساژور

ویژگی‌های گفته شده با توجه به قیمتی که برآورد شده است، صد درصد می‌تواند برای شما یک خرید مقرون به صرفه را برآورده کند. متأسفانه برخی از افراد هنوز هم به اهمیت استفاده از چنین محصولاتی هنوز پی نبرده‌اند و در کوتاه مدت جوانی و زیبایی چهره خود را خصوصاً قسمت چشم ها را زیر سؤال می‌برند.

در این میان محصولات برند اوابس OABES چند سالی است که توانسته جایگاه خوبی برای طرفداران دستگاه های ماساژ پیدا کند. محصولات این برند از نظر کیفیت و کارایی جایگاه بالایی داشته و شما می توانید با خیال راحت این ماساژورها را از نمایندگی های فروش برند OABES تهیه نمایید.

 توجه داشته باشید که چشمان شما یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اعضای بدن شما به شمار می‌آیند که رسیدگی به آن را باید در اولویت قرار دهید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت استفاده از عینک ماساژور چشم، شما می‎توانید مقاله‌های و تحقیقات بسیاری را در نت بیابید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب