farsi beauty

طرز تهیه شکلات آلمانی خوشمزه یخچالی

شکلات آلمانی

شکلات آلمانی یکی از خوشمزه ترین شکلات های بین المللی است که به شکلی ساده تهیه شده و با طعم های مختلفی تهیه می شود. برای مشاهده ی آموزش شکلات آلمانی در بخش آموزش شیرینی پزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم شکلات آلمانی :

بیسکویت پتی بور

۲۰۰ گرم

تخم مرغ

۲ عدد

کره

۲۰۰ گرم

شکر

۱ پیمانه

پودر کاکائو

یک دوم پیمانه

زست پودر پرتقال

۲ قاشق غذاخوری

مغز گردو و پسته

به مقدار کافی

دستور تهیه ی شکلات آلمانی

در مرحله ی اول مواد اولیه را آماده می کنیم :

در مرحله ی اول مغز گردو و پسته را با چاقو به شکل نگینی خرد می کنیم. سپس بیسکویت پتی بور را داخل غذاساز ریخته و به خوبی میکس می کنیم تا پوره شود. حالا قابلمه ای مناسب روی حرارت گذاشته و کره و پودر کاکائو را به قابلمه اضافه کرده و پس از ذوب شدن کره، کره را با پودر کاکائو مخلوط می کنیم.

در مرحله ی دوم تخم مرغ را همراه با شکر به قابلمه اضافه می کنیم :

در این مرحله کاسه ای مناسب انتخاب کرده و شکر را همراه با تخم مرغ به آن اضافه می کنیم و با دور تند هم زن مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شود. سپس مخلوط تخم مرغ را داخل مخلوط کره ریخته و به سرعت هم می زنیم زیرا اگر به سرعت هم نزنیم ممکن است تخم مرغ روی حرارت بپزد. پس از آنکه شکر حل شد حرارت را خاموش می کنیم.

در مرحله ی سوم پرتقال را رنده کرده و موادمان را داخل قالب می ریزیم :

در این مرحله پرتقال را با دقت می شوییم سپس آن را با قسمت ریز رنده، رنده می کنیم. حالا بیسکویت پودر شده را همراه با  زست پوست پرتقال و مغزیجات  داخل مایه شکلات ریخته و مخلوط می کنیم تا یکدست شود. در ادامه داخل قالب را با کیسه فریزر پوشانده و از مواد شکلات داخل آن می ریزیم و با پشت قاشق مایه شکلات را یکدست می کنیم سپس با کیسه فریزر روی شکلات را می پوشانیم. حالا قالب را به مدت  پنج ساعت داخل یخچال فریزر می گذاریم تا شکلات سفت شود. در نهایت هم قالب را از یخچال بیرون آورده و داخل ظرف مورد نظر می چینیم. شکلات آلمانی ما آماده است.

منبع تصویر mitra_pastry_

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

482 مطلب