farsi beauty

هرچه که لازم است درباره ژلیش(لاک ژل) ناخن بدانید! + پاسخ سوالات پرتکرار

طرح ناخن شیک و باکلاس

لاک ژل یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش هایی است که می توان برای زیبایی ناخن ها به سراغ آن رفت. لاک ژل در مقایسه با لاک معمولی مزایای خیلی زیادی دارد که از این مزایا می توان به ماندگاری بیشتر لاک و درخشش آن نام برد. ما قصد داریم در فارسی بیوتی راز هایی را با شما به اشتراک بگذاریم که می تواند ماندگاری و درخشندگی لاک ژل را افزایش دهید.

لاک ژل چه فرقی با لاک معمولی دارد؟

بزرگ ترین فرق لاک ژل با لاک معمولی ماندگاری و درخشش بیشتر لاک ها است که به دلیل ترکیبات ویژه ای است که به کمک نور ماورای اشعه فرابنفش خشک می شود.

انجام لاک ژل، شامل چه مراحلی است؟

  1. در ابتدای کار می بایست تمامی آلودگی ها و چربی هایی که روی ناخن وجود دارد را پاک کنید.
  2. در مرحله ی دوم شما باید ناخن هایتان را به دلخواه کوتاه کرده و شکل دهید.
  3. حالا می بایست برای حفظ سلامت ناخن از بیس کات ناخن استفاده کنید.
  4. در این مرحله باید دو مرحله لاک ژل روی ناخن ها زده و به کمک دستگاه لاک خشک کن یووی ال ای دی خشکش کنید.
  5. در مرحله ی پنجم می بایست روی لاک ژل ناخن هایتان را، با لایه ی تاپ کات ناخن بپوشانید و به صورت مجدد با دستگاه خشک کنید.
  6. در مرحله ی آخر نیز می بایست از روغن کوتیکول برای حفظ درخشش، بر روی ناخن هایتان بزنید.

برای درخشندگی و ماندگاری بیشتر لاک ژل به چه نکاتی می بایست توجه کنیم؟

  • سراغ محصولات اصلی و با کیفیت بروید.
  • به استفاده از ویتامین ها و تغذیه ی مناسب توجه داشته باشید.
  • از روش هایی حفظ رطوبت ناخن استفاده کنید.
  • به سراغ محصولاتی بروید که توسط متخصصان تایید شده اند.
  • در زمان های منظم لاک را پاکسازی و تجدید نمایید.
  • به تغذیه ی مناسب ناخن هایتان اهمیت دهید. برخی ویتامین ها مثل ویتامین E و بیوتین در درخشش و ماندگاری ناخن ها اثر بسیار زیادی دارند.
  • به سراغ روش های حفظ رطوبت بروید. و توجه داشته باشید که ناخن ها نیاز زیادی به رطوبت دارند. شما می توانید از مرطوب کننده هایی ویژه و روغن های ناخن استفاده کنید. که باعث حفظ رطوبت و افزایش انعطاف پذیری ناخن ها می شوند.
  • از پوشش دهنده ها استفاده کنید. زیرا در ماندگاری لاک تاثیر بسیار زیاد دارند. همچنین توجه داشته باشید که اپلیکیشن درست لاک ژل می تواند بازه ی زمانی زیبایی و درخشندگی ناخن هایتان را افزایش دهد.
  • توجه داشته باشید که لازم است لاک ژل ناخن هایتان را در زمان های منظم تجدید کنید. لایه های تازه ی لاک باعث افزایش ماندگاری لاک ژل می شود. همچنین تجدید لاک ژل در بازه های منظم سبب حفاظت از درخشش و ماندگاری لاک ژل می شود.
  • در محیط هایی خشن مثل ورزش هایی که می توانند به ناخن هایتان صدمه وارد کنند یا کار هایی که بدین شکل ممکن است آسیب رسان باشند، از پوشاننده ها و دستکس های محافظتی استفاده کنید.
  • علاوه بر محیط های خشن لازم است در انجام کار های خانه نیز از دستکش استفاده کنید تا از صدمه به ناخن هایتان جلوگیری کنید.

پر تکرار ترین سوالات در ارتباط با لاک ژل

آیا می توانیم خودمان در محیط خانه روی ناخن هایمان لاک ژل پیاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. در صورتی که از دستورالعمل های موجود پیروی کرده و تمرین داشته باشید، می توانید خودتان در منزل، لاک ژل بزنید.

ماندگاری لاک ژل چه اندازه می باشد؟

این مساله به عوامل مختلفی بستگی دارد. مراقبت های شما، محصولی که مورد استفاده قرار می گیرد و روش اجرای آن تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری آن دارند. اما به طور معمول می توان ماندگاری لاک ژل را تا دو هفته تخمین زد.

آیا لاک ژل می تواند به ناخن هایمان صدمه وارد کند؟

اگر می ترسید که با استفاده از لاک ژل به ناخن هایتان آسیب وارد کنید، باید بگوییم که نگران نباشید. اگر لاک ژل به صورت صحیح اعمال شده و شما هم مراقبت های لازم را انجام می دهید بنابر این، قرار نیست به ناخن های شما آسیبی وارد شود.

آیا لاک ژل برای تمامی افراد، روش مناسبی است؟

بله. لاک ژل روش مناسبی است که تمامی افراد با سلیقه و نیاز های مختلف می توانند آن را انتخاب کنند. اما در صورتی که مشکلات خاص ناخن دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که با یک پزشک مشورت کنید.

آیا لاک ژل پس از آنکه خشک می شود تغییر می کند؟

بله. شما می توانید با زدن یک لایه ی دیگر لاک ژل رنگ ناخن هایتان را عوض کنید.

لاک ژل می تواند با طرح ها و رنگ های در تنوعی که دارد یک انتخاب عالی برای تمامی افراد باشد که بدون کاشت ناخن، ناخن های بسیار زیبایی داشته باشند.

نکته ی آخر اینکه برای پاک کردن لاک ژل لازم است از مواد مخصوص و با کیفیت استفاده کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب