farsi beauty

طرز تهیه سوپ سیر خوشمزه به سبک اسپانیایی

سوپ سیر

سوپ سیر یک سوپ مقوی با رسپی متفاوت با اصالت اسپانیایی می باشد، که در درمان سرماخوردگی و تقویت ایمنی کودکان و بزرگسالان بسیار تاثیرگذار است، به دلیل وجود سیر و تخم مرغ در این سوپ، می‌تواند یک سوپ خوب برای از بین بردن عفونت های گلو و سیستم تنفسی نیز باشد. همچنین می‌تواند بیماری های نقص ایمنی را التیام ببخشد. در این قسمت از آموزش آشپزی به شما یاد می دهیم این سوپ را با طعمی اصیل در منزل آماده سازی کنید.

مواد لازم برای تهیه سوپ سیر اسپانیایی:
سیر6 حبه
آب مرغ یا عصاره مرغ2 لیوان
پیاز2 عدد بزرگ
زرده تخم مرغ1 عدد
آرد سفید1 الی 1/5 قاشق غذاخوری
سرکه سفید1 قاشق سوپخوری
جعفری1 قاشق غذاخوری
نان تست2 برش
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

دستور پخت سوپ سیر

مرحله اول؛ خرد کردن سیر و پیاز :

در این مرحله قابلمه ای مناسب انتخاب کنید و درون آن روغن بریزید، سپس سیرها و پیاز را خرد کنید و در ابتدا پیازها را درون قابلمه بریزید و آنها را تفت دهید و هنگامی که کمی پیازها رنگ خود را عوض کردند، سیر را به محتویات اضافه کنید و کمی تفت دهید.

مرحله دوم؛ اضافه کردن آرد و پختن مرغ :

آرد را اضافه کنید تا بوی ضخم سیر و پیاز را به خوبی بگیرد، سپس مرغ ها را بپزید و آب مرغ را به همراه دو لیوان آب گرم درون قابلمه بریزید 《می توانید به جای پختن مرغ از عصاره مرغ نیر استفاده کنید》

مرحله سوم؛ اضافه کردن سرکه و ادویه ها :

شعله گاز را کم کنید و سرکه و ادویه های مربوطه را به سوپ اضافه کنید، سپس درب قابلمه را بگذارید و پس از 40 الی 45 دقیقه زمان که محتویات سوپ  کاملاً پختند وارد مرحله بعدی شوید.

مرحله چهارم؛ اضافه کردن تخم مرغ و جعفری :

در این قسمت زرده تخم مرغ را به سوپ اضافه کنید و به خوبی مواد را هم بزنید، سپس به سوپ را از حرارت بردارید و جعفری خرد شده را به آن اضافه کنید.

مرحله پنجم؛ تزیین و سرو سوپ با نان تست :

 باید سوپ را در ظرفی مناسب ریخته و نان تست را به طور مکعبی خرد کنید و درون ظرف سوپ بریزید. اکنون سوپ درمانی شما آماده میل کردن است.

منبع تصویر tasty_journey_by_janka

طرز تهیه سوپ

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب