farsi beauty

معرفی 5 نرم افزار تغییر چهره رایگان برای لپ تاپ و مک بوک

نرم افزار تغییر چهره

با پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی جهان شکل جدیدی به خود گرفته و حالا بسیاری از کارها را راحت‌تر از قبل می‌توان تنها با چک کلیک انجام داد. این هوش مصنوعی به نرم افزارهای مختلف هم کمک می‌کند تا دقت بالاتری داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم 5 نرم افزار تغییر چهره برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم به راحتی دو چهره را ترکیب کرده و یا صورت شخصی را به جای شخص دیگر قرار دهید.

FaceMagic: AI face swap videos

این برنامه برای لپ تاپ اپل (مک بوک) در دسترس است و شما می‌توانید آن را به روی لپ تاپ اپل خود نصب کنید. این اپلیکیشن به کمک هوش مصنوعی کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا صورت خود را با یک کاراکتر درون فیلم، عکس و GIF جابجا کنید و مثلا در صحنه‌ای مشهور از فیلم Lord of the Ring چهره خود را به‌جای یکی از شخصیت‌های اصلی قرار بدهید.

 

نرم افزار تغییر چهره

 

از آنجایی که این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند نتیجه نهایی پس از جابجا کردن چهره‌ها بسیار طبیعی است و این ادیت به شکلی خیلی واضح انجام نمی‌شود. شما تنها کافیست عکس مورد نظر را آپلود کرده و از آن برای جابجایی در یک تصویر یا فیلم استفاده کنید. کاربران FaceMagic را به دلایل زیر دوست دارند.

  • دیتابس این برنامه به‌روز و جامع است و به شما امکان می‌دهد تا چهره خود را به‌جای فیلم‌ها و عکس‌های ترند قرار بدهید.
  • به شما امکان می‌دهد تا جنسیت چهره را از مرد به زن یا بلعکس تغییر دهید.
  • چهره شما را با سلیبریتی‌ها و بازیگران فیلم‌های مشهور جابجا می‌کند.

Face Swap Booth Photo Changer

این برنامه هم برای مک بوک در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی از طریق استور آن را دانلود و نصب کنید. این عکس به شما اجازه می‌دهد تا چهره خود را در چندین عکس اعمال کنید و در واقع چندین ادیت را با یک کلیک انجام دهید. شما می‌توانید چهره تمام کاراکترهای موجود در یک عکس را تغییر دهید و محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

جالب است که این برنامه نه‌تنها به شما امکان می‌دهد تا کل چهره خود را با فرد دیگری جابجا کنید، بلکه شما می‌توانید تنها بخش‌هایی از صورت را تغییر دهید و مثلا تنها چشم‌های خود را با یک بازیگر مشهور عوض کنید یا تنها دماغ خود را به روی عکس جدید اعمال کنید. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا چهره خود را ذخیره کنید تا در آینده تنها با یک کلیک بتوانید از آن بهره ببرید.

 

نرم افزار تغییر چهره

 

بد نیست اشاره کنیم که در این ادیتور شما امکان خواهید داشت تا رنگ پوست را تغییر دهید تا ادیت دقیق‌تر و رنگ پوست شما و شخص مورد نظر دقیقا به یک رنگ دربیاید. در ادامه به مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه اشاره می‌کنیم.

  • جابجا کردن چهره با چندین عکس
  • ادیتور پیشرفته برای ترکیب کردن چهره‌ها
  • تشخیص چهره پیشرفته و دقیق
  • امکان ترکیب کردن چند چهره با یکدیگر
  • چندین عکس از سلبریتی‌ها در دیتابیس

برنامه Photo Works AMS

این برنامه برای ویندوز در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را به روی ویندوز 7، 8، 10 و 11 بدون هیچ مشکلی نصب کنید. پس از نصب تنها کافیست چند مرحله زیر را انجام دهید تا چهره مورد نظر با عکس جدید جابجا شود.

  • پس از وارد شدن به برنامه باید به روی گزینه Change Background کلیک کنید.
  • به کمک موس و انتخاب رنگ سبز به دور صورت مورد نظر در عکس یک دایره بکشید. نیاز نیست این دایره دقت خیلی بالایی داشته باشد.
  • حال از طریق رنگ قرمز قسمتی از عکس که می‌خواهید حذف شود را انتخاب کنید.
  • حال با آپلود کردن عکس‌های جدید می‌توانید این چهره انتخاب شده را به جای چهره‌های موجود در تصاویر قرار دهید.

سایت faceswapper.ai؛ برنامه ادیت چهره

بسیاری از ابزاری که برای جابجا کردن چهره وجود دارد به صورت سایت هستند و شما بدون نیاز به نصب می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. در واقع فرقی ندارد که مک داشته باشید یا ویندوز یا حتی تبلت و گوشی، به کمک این سایت تنها با آپلود کردن دو تصویر می‌توانید آن‌ها را با هم جابجا کرده یا حتی ترکیب کنید.

 

 

پس از ورود به این سایت باید یک عکس آپلود کنید. این تصویر به عنوان عکس اصلی شناخته می‌شود. پس از آپلود شدن عکس اول باید عکس دوم را انتخاب کرده و سپس گزینه Swap face now را بزنید. پس از 10 الی 20 ثانیه این دو تصویر به خوبی با هم ترکیب می‌شود. شما در پایین می‌توانید جنسیت عکس‌های مد نظر خود را نیز انتخاب کنید.

برنامه FACESWAP

اگر یک برنامه حرفه‌ای برای جابجا کردن چهره‌ها می‌خواهید که قابلیت‌های بیشتری داشته باشد حتما نگاهی به FACESWAP داشته باشید. این برنامه اپن سورس برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار دارد و کار کردن با آن نیز کمی دشوارتر از برنامه‌های دیگر موجود در لیست است.

در واقع در این اپلیکیشن شما با چند کلیک ساده نمی‌توانید دو چهره را با هم جابجا کنید اما در عوض اگر کمی وقت بگذارید و نحوه کار با این برنامه را یاد بگیرید، می‌توانید به صورت بسیار حرفه‌ای این ویرایش را انجام دهید. این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و نیازی نیست برای استفاده از آن اشتراک خریداری کنید.

جمع بندی

 در این مطلب به شما انواع نرم افزار تغییر چهره و تعویض چهره را معرفی کردیم که می‌توانید از آن‌ها برای جابجا کردن چهره‌ها در تصاویر و ویدئوها استفاده کنید. فارغ از این که لپ تاپ ویندوزی دارید یا لپ تاپ اپل یا حتی گوشی اندرویدی یکی از برنامه‌ها یا سایت‌های موجود در این مطلب به کارتان خواهد آمد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب