farsi beauty

طرز تهیه فراپاچینو خوشمزه و خنک تابستانی به سبک کافی شاپ ها

فراپاچینو

اگر دلتان یک نوشیدنی خوشمزه و خنک می خواهد که در روز های گرم تابستانی استفاده کنید و بتواند جایگزین خوبی برای میلک شیک ها باشد، انتخاب درستی کرده اید. برای مشاهده ی آموزش فراپاچینو در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر :

اسپرسو

۲ شات

یخ

۱ لیوان

شیر

۱ لیوان

سس کارامل

۲ قاشق غذاخوری

شکر قهوه ای

 ۱ قاشق غذاخوری

پودر قهوه یا نسکافه

به مقدار کم برای تزئین

طرز تهیه ی فراپاچینو کاراملی

در مرحله ی اول اسپرسو را تهیه می کنیم :

در ابتدای کار دو شات اسپرسو را داخل دستگاه اسپرسو ساز ریخته و اسپرسو را درست می کنیم. اگر دستگاه اسپرسو ساز نداشتیم می توانیم بر روی گاز با اسپرسو ساز دستی اسپرسو را آماده کرد.

در مرحله ی دوم مواد را داخل مخلوط کن ترکیب می کنیم :

در مرحله ی دوم در ابتدای کار تکه های یخ قالبی را داخل مخلوط کن می ریزیم. سپس سس کارامل را اضافه کرده و در ادامه اسپرسو را داخل مخلوط کن می ریزیم. پس از اسپرسو شیر را اضافه می کنیم و در آخر شکر قهوه ای را به موادمان اضافه می کنیم. اگر شکر قهوه ای در دسترس نداشتید یا مایل بودید از شکر قهوه ای استفاده نکنید می توانید از شکر سفید استفاده کنید اما شکر قهوه ای با این نوشیدنی سازگار تر بوده و طعم بهتری به آن می بخشد.

در مرحله ی سوم مواد را مخلوط کرده و آماده می کنیم :

حالا مخلوط کن را روشن می کنیم تا موادمان به خوبی ترکیب شود. تا زمانی که یخ ها به خوبی خرد شده و موادمان کاملا یکدست شود اجازه می دهیم مخلوط کن کار کند. در پایان هم نوشیدنی خوش طعممان را داخل لیوان مورد نظر ریخته و با پودر قهوه یا نسکافه تزئین می کنیم‌.

بیان یک نکته ی مهم

به این نکته ی مهم توجه کنید که دستگاه اسپرسو ساز تحت فشار اسپرسو را تهیه و آماده می کند. و طعم آن با نسکافه و قهوه متفاوت است. بنابر این می بایست از دستگاه اسپرسو ساز برقی یا گازی استفاده کنید.

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

482 مطلب