farsi beauty

طرز تهیه سالاد فتوچینی ایتالیایی با سس مخصوص

سالاد فتوچینی

سالاد فتوچینی یکی از سالاد های محبوب بین المللی است که طعم فوق العاده اش شما را از طرفداران سرسخت آن خواهد کرد. برای مشاهده ی آموزش سالاد فتوچینی در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم سالاد فتوچینی برای چهار نفر :

فتوچینی

۲۰۰ گرم

نخود فرنگی پخته

نصف پیمانه

هویج آبپز

 ۱ عدد

سیب زمینی آبپز

۱ عدد بزرگ

خیارشور

۵ عدد

فلفل کاپیا

۳ عدد

ذرت پخته

نصف لیوان

 

مواد لازم برای سس :

ماست چکیده

۱ تا ۲ لیوان

سس مایونز

۲ قاشق غذاخوری

سیر

۱ حبه

نمک و فلفل سیاه

به مقدار لازم

دستور تهیه سالاد فتوچینی

در مرحله ی اول سس سالاد را درست می کنیم :

در ابتدا کاسه ای مناسب انتخاب کرده و سس مایونز را همراه با ماست چکیده به آن اضافه می کنیم. و به خوبی ترکیب می کنیم تا یکدست شود. سپس سیر را پوست گرفته و به خوبی رنده می کنیم. حالا سیر های رنده شده را به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه نمک و فلفل سیاه را داخل کاسه ریخته و مخلوط می کنیم. حالا سس را داخل یخچال می گذاریم تا سس جا بیوفتد.

در مرحله ی دوم پاستای فوتوچینی  را آماده می کنیم :

در این مرحله قابلمه ای مناسب را تا نیمه پر می کنیم. سپس نمک را همراه با مقداری روغن داخل قابلمه ریخته و آن را بر روی حرارت می گذاریم تا آب بر روی حرارت به جوش بیاید. پس از جوش آمدن آب،  پاستای فتوچینی را داخل قابلمه ریخته و ده تا دوازده دقیقه صبر می کنیم تا پاستا نرم شده و‌ پخته شود. زمان دقیق پخت پاستا بر روی بسته بندی آن نوشته شده است.

در مرحله ی سوم سالاد را درست می کنیم :

پس از نرم شدن پاستا آن را آبکش می کنیم تا خنک شده و آب اضافی اش خارج شود. سپس فلفل کاپیا را به صورت خلالی خرد کرده و داخل تابه ای مناسب با مقداری روغن تفت می دهیم تا نرم شود. حالا فلفل سرخ شده را داخل کاسه ای بزرگ می ریزیم. در ادامه هویج، خیارشور و سیب زمینی را به صورت نگینی خرد می کنیم و همراه با ذرت و نخود فرنگی داخل کاسه ریخته و‌ به خوبی مخلوط می کنیم. در آخرین مرحله سس را از یخچال خارج کرده و همراه با پاستای فتوچینی داخل کاسه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا سس به خورد مواد برود. در پایان هم سالاد را در یخچال می گذاریم تا خنک شود. سالاد فتوچینی ما آماده است.

منبع تصویر mazebazi.a

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب