farsi beauty

بیوگرافی فرشته حسینی، بازیگر افغان و اردیبهشت ماهی سینمای ایران

فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر تئاتر و سینما است که با نقش آفرینی در فیلم سینمایی رفتن به شهرت رسید و به واسطه ازدواجش با نوید محمدزاده بسیار بر سر زبان ها افتاد.

اصالت و خانواده

فرشته حسینی در تاریخ 6 اردیبهشت 1376 در ایران و در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر فرشته حسینی از مهاجرین افغانستان بوده اند که به خاطر جنگ کشورشان را ترک کرده اند. آنها ابتدا برای مدتی به پاکستان رفتند و سپس به ایران آمدند و در حال حاضر در ایران زندگی می کنند. وی دارای 6 خواهر و 1 برادر می باشد.

بازیگری

فرشته حسینی بازیگری را با تئاتر و در سن 9 تا 12 سالگی شروع کرد او ابتدا در سال 1394 با فیلم مستند (من یک دختر شادم) جلوی دوربین رفت و در سال 95 با فیلم (رفتن) که اولین فیلم سینمایی نوید محمودی در جایگاه کارگردان بود، وارد سینما شد. وی با نقش آفرینی در این فیلم، وی برنده ی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی مراکش شد.

 

فرشته حسینی

فعالیت های هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی زمانی که کلاس چهارم بود مقام دوم استان را در زمینه تئاتر کسب کرد و علاوه بر آن، او در نمایش های زیر نیز بر روی صحنه رفت.

  • خشونت علیه زنان
  • شازده کوچولو
  • سینماهای من
  • من موجودی احساساتی هستم
  • ماهی سیاه کوچولو و..

 

فرشته حسینی

علاوه بر آن فرشته حسینی در بسیاری از فیلم ها، مستند ها و شبکه خانگی نیز ایفای نقش کرده است که عبارتند از:

  • فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در سال 1395
  • فیلم یلدا به کارگردانی مسعود بخشی در سال 1397
  • فیلم شکستن همزمان بیست استخوان به کارگردانی جمشید محمودی در سال 1397
  • فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدر عاملی در سال 1397
  • فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی در سال 1398
  • فیلم دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی در سال 1400
  • سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در سال 1399

 

فرشته حسینی

فیلم سینمایی (رفتن)

این فیلم بیانگر عشق و درد بوده که در آن فرشته حسینی در نقش فرشته و رضا احمدی در نقش نبی بوده است و داستان از این قرار بوده که فرشته عاشق نبی می شود اما فرشته به خاطر خوانده اش مجبور می شود که به ایران مهاجرت کند و نبی نیز به دنبال فرشته تصمیم می گیرد که از راه غیر قانونی وارد ایران شود.

 

فرشته حسینی

ازدواج فرشته حسینی با نوید محمدزاده

نوید محمد زاده متولد 7 مرداد 1400 است و یکی از بازیگران موفق کشورمان است که 2 بار پشت سر هم برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر و برنده ی تندیس بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ شد.

از سال 99 اخبار و شایعاتی در رابطه با رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده بر سر زبان ها بود تا اینکه در روز تولد نوید محمدزاده، فرشته حسینی تولد او ا با جمله ای عاشقانه تبریک گفت. نوید نیز فرشته را جان خود نامید. سپس آنها در تیر 1400 ازدواج خود را علنی کردند.

 

فرشته حسینی

فرشته حسینی و نوید محمدزاده هر دو در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی ایفای نقش کردند.

برخی از خاطرات فرشته حسینی

فرشته حسینی در یکی از مصاحبه های خود در جواب مجری تلویزیون طلوع در رابطه با تجربه وی در رابطه با تحقیر شدنش در ایران گفت: زمانی که در فیلم بازی میکرده دوستان افغانش او را بسیار تحقیر می کردند اما در ایران دوستانش هیچ گاه او را تحقیر نمی کردند بلکه کارگردانان بسیار او را تشویق می کردند. علاوه بر آن در یکی از نشست های خبری که برای فیلم (دسته دختران) برگراز شده بود در پاسخ به سوال یک خبرنگار افغانستانی که درباره ی حسش نسبت به بازی در این فیلم پرسیده بود، این چنین پاسخ داد که حسش نسبت به ایران و افغانستان تفاوتی ندارد بخصوص که در ایران به دنیا آمده است. وی اشاره کرد که نمی تواند خود را از ایران جدا بداند چرا که در ایران بزرگ شده، درس خوانده و دوستانش تماما در ایران هستند.

 

فرشته حسینی

فرشته حسینی گفته است که مدتی افسرده بوده و تصور می کرده که راه پیشرفتی برای او وجود نداره، اما تشویق دوستانش باعث شد که به فعالیتش ادامه دهد.

اردیبهشت ماهی

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب