farsi beauty

روش های طبیعی و موثر برای چاقی سریع صورت در منزل

چاقی سریع صورت

چاقی صورت یک امر دلخواه است و در بین بانوان برخی از آنها صورت های لاغر و استخوانی به همراه زاویه فک را می‌پسندند و برخی ها نیز صورت های چاق با گونه های برجسته را تایید می کنند. در این مقاله روش های متنوعی برای چاقی صورت فهرست کردیم تا شما با آنها آشنا شوید.

چاق کردن صورت به روش های مختلفی امکان پذیر است از این روش ها میتوانیم به چاقی صورت با قرص و داروی شیمیایی، چاقی صورت با تغذیه خاص، چاقی صورت با ورزش های تکنیکی، چاقی صورت با مصرف ژلاتین، چاقی صورت با استفاده از روش های گیاهی، چاقی صورت با ماسک های لایه ای اشاره کنیم.

برای چاق کردن صورت در منزل می توانید از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و همچنین کلسیم ها و خوراکی هایی که شامل این منابع میشوند استفاده کنید، در ادامه چند روش بدون بازگشت را برای چاقی صورت به شما عزیزان ارائه می دهیم.

چاقی صورت

روش های خانگی برای چاقی صورت

1. چاقی صورت با شیر خشک :

 شیر خشک یک تقویت کننده، پاک کننده، سفید کننده، زیبا ساز و آبرسان موجود در بازار می باشد، شما میتوانید برای چاق کردن صورت با شیرخشک از دو روش استفاده کنید :

می توانید شیر خشک را در طول روز میل کرده و یا از آن ماسک ورقه ای بسازید برای آماده‌سازی ماسک با شیر خشک،  شکر و روغن زیتون را به پودر شیر خشک اضافه کنید سپس به مدت 20 دقیقه ماسک را روی صورت ماساژ دهید و پس از 5 دقیقه ماندن آن را با آب بشویید.

2 چاق کردن صورت با روغن خراطین :

روغن خراطین در طب سنتی یک افزایش دهنده طبیعی جریان خون است و موجب چاقی اندام ها می گردد. شما باید روزی سه بار پس از شستشوی صورت با استفاده از این روغن صورت خود را ماساژ دهید و هنگامی که پوست صورت شما به قرمزی رسید این کار را متوقف کنید.

3 چاقی صورت با سیب زمینی :

 در طب سنتی با سیب زمینی می توانید مشکلات پوستی و مشکلات مرتبط به صورت را درمان کنید، سیب زمینی یک بوتاکس طبیعی بوده و ضد چین و چروک می باشد همچنین سیاهی صورت را از بین میبرد. شما بایستی روزانه دو لیوان آب سیب زمینی را که سرشار از ویتامین c و ماده‌های آبرسان است مصرف کنید تا صورت شما را چاق کند.

 4 چاقی صورت با آلوئه ورا :

آلوئه ورا یک آنتی اکسیدان قوی و جوان کننده پوست می باشد، با توجه به خاصیت کشسانی که به پوست صورت می دهد می‌تواند یک روش موثر برای چاقی صورت باشد شما باید روزانه 15 تا 20 دقیقه ژله آلوئه ورا را روی صورتتان ماساژ دهید تا تاثیر آن را پس از چند هفته مصرف بر روی صورت خود ببینید.

5 چاقی صورت جوانه گندم :

جوانه گندم سرشار از چربی و فیبر، تیامین، پتاسیم، روی، فولات و فسفر می باشد که همگی این موارد به حجم دهی عضلات صورت کمک شایانی می کند. شما می توانید از جوانه گندم در ماست، سالاد و همچنین وعده‌های غذایی خود و یا روی برنج استفاده کنید.

 6 چاقی صورت با مغزیجات :

 برای چاقی صورت در تغذیه و برنامه غذایی تان روزانه 5 تا 6 عدد بادام و مغزیجاتی مانند پسته، گردو، فندق و هم خانواده های آن را قرار دهید.

7 چاقی صورت با سیب تازه :

 روزی نیم ساعت روی صورت خود سیب و یا آب سیب را ماساژ دهید، همچنین مصرف آب سیب در طول روز از روش های دیگر چاقی صورت نی باشد.

چاقی صورت

داروهای شیمیایی برای چاقی صورت

 می توان برای چاقی صورت از داروهای شیمیایی استفاده کرد، که در اینجا چند نوع از آنها را به شما معرفی می کنیم :

  • ویتامین D
  • ویتامین C
  • ویتامین B
  • ویتامین B12
  • قرص چاقی گین آپ
  • بیوتین
  • پیریدوکسین
  • اسید فولیک
  • اسید پانتوتنیک
  • ریبوفلاوین
  • نیاسین
  • منیزیم

پردنیزولون نخورید !

این داروی استروئیدی و ضد التهاب که به جای قرص چاقی صورت در بین مردم جا افتاده است یک داروی خطرناک و سنگین بوده که موجب پوکی استخوان میشود.

برای چاق کردن صورت به صورت شیمیایی لازم است حتماً با پزشک معالج مشورت کنید.

چاقی صورت

چاقی صورت به روش طب سنتی

استفاده از طب سوزنی طب سوزنی که منشا آن از کشور چین نشأت می‌گیرد یک روش بسیار موثر برای چاقی صورت می باشد در این نوع درمان سوزن های خاص را در گونه ها و قسمت‌هایی از صورت فرو می کنند. که این روش علمی موجب از بین رفتن چروک و سفت کردن عضلات صورت نیز می گردد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب