farsi beauty

چگونه می توانیم مطابق مد روز لباس بپوشیم؟

مد و استایل

افراد با انتخاب استایل مناسب می توانند علاوه بر تقویت اعتماد به نفسشان، به عنوان فردی در یک جامعه، تاثیر بیشتری بر روی افراد داشته باشند و زیباتر و جذاب تر به نظر بیایند. اما انتخاب یک استایل مناسب و بروز کار ساده ای نیست. اصلا چطور می توانیم استایل خود را مطابق با مد روز نگه داریم؟ با ما همراه باشید تا در ادامه پاسخ این سوال را با شما اشتراک بگذاریم.

ترند های روز را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

در مقام اول، شما لازم است به دنبال ترند ها و مد های روز بروید. شناسایی این ترند ها به این صورت می باشد که شما می بایست به برند های مشهور، مدل ها و مجلات مد توجه ویژه ای داشته باشید. دنبال کردن این افراد و شبکه ها به شما ایده می دهند که چطور استایلی خاص و جذاب داشته و همگام با مد حرکت کنید. یکی از روش های ساده برای یافتن ترند های موجود استفاده از هشتگ های مربوط به مد در بعضی شبکه ها می باشد. این موضوع می تواند به شما کمک کند به راحتی به ترند های موجود دسترسی پیدا کنید.

مجلات مد و وب سایت های مرتبط به آن را بخوانید

این مجلات و وب سایت ها ترند های روز را به اشتراک گذاشته و مقالات و عکس هایی را انتشار می دهند که می توانند برای شما مناسب باشند. اگر به صورت همیشگی این مجلات و وب سایت ها را دنبال کنید می توانید از آخرین اخبار مد، رنگ ها و طرح های ترند آگاه شوید.

به افراد مشهور توجه کنید

استایل افراد مشهور مد می تواند بسیار کمک کننده باشد. مدل و طرح لباس و حتی اکسسوری هایی که آن ها استفاده می کنند، می تواند به شما کمک کند متوجه شوید چه نوع لباس، چه ترکیب لباسی و استفاده از چه اکسسوری ترند شده است. اگر این افراد را در صفحه های مجازی دنبال کنید قطعا ایده های خوبی نصیبتان خواهد شد.

نمایش های مد را تماشا کنید

این روش، یکی از بهترین راه هایی است که می توان مد های روز را شناسایی کرد. کافی است شما نمایشگاه های مد و هفته های مد را تماشا کنید. زمانی که طراحان مد جدید ترین مدل هایشان را برای تماشاگران به نمایش می گذارند، می توان با شرکت در آن ها از آخرین مد های دنیای مد آگاه شوید.

مد و استایل

چطور می توانید استایل مناسبی برای خودتان انتخاب کنید؟

تنها، مطابق مد پیش رفتن نمی تواند کافی باشد. باید توجه داشته باشید که از لباس هایی با کیفیت و مناسب خودتان استفاده کنید. اینکه استایل شما از جهت زیبایی و کیفیت مناسب بوده و متناسب شما باشد هم بسیار مهم می باشد. برای انتخاب استایل مناسبتان به موارد زیر توجه نمایید:

۱) لباسی مناسب با اندامتان انتخاب کنید

این نکته ی مهمی است که لباس شما با اندامتان در تناسب باشد. شما می بایست به سراغ لباس هایی بروید که بتوانند اندامتان را به خوبی نشان دهند. بنابر این، اندامتان را اندازه گیری کرده و لباسی مناسب با آن را انتخاب کنید تا زیباتر و شیک تر به نظر بیایید.

۲) به رنگ و طرح لباستان اهمیت دهید

رنگ و طرح لباستان تاثیر بسیاری بر روی استایلتان می گذارد. باید توجه کنید که رنگ لباستان به رنگ پوست شما بیاید و استایل بدنتان را خوب نشان دهد. باید به این موضوع هم دقت کنید که ترکیب لباس هایتان از نظر رنگ با یکدیگر تناسب داشته باشند.

۳) به سراغ لباس های با کیفیت بروید

کیفیت لباس ها را کم اهمیت ندانید. انتخاب لباس با کیفیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید مدت بیشتری از لباس استفاده نمایید. لازم است به دوخت و جنس لباس هایتان توجه کنید. شما زمانی که لباسی، با کیفیت بیشتری را انتخاب می کنید، علاوه بر عمر طولانی تر، جذابیت استایل و راحتی را تجربه خواهید کرد.

۴) لباس هایتان را با توجه به موقعیت انتخاب کنید

توجه داشته باشید، لباسی که تنتان می کنید، می بایست مناسب موقعیتی باشد که می خواهید به آن بروید. لباسی که مناسب محل کارتان می باشد با لباس مهمانی یکی نیست. بنابر این، می بایست لباس هایتان را بر اساس جایی که می روید و مناسبت موجود انتخاب کنید.

اکسسوری گوشواره

۵) اکسسوری های مناسب با استایلتان انتخاب کنید

اکسسوری نیز نقش بسیار مهمی در ارتباط با استایل شما ایفا می کند. باید توجه کنید که یک اکسسوری می بایست به لباس شما بیاید و صرفا این موضوع که قیمت آن زیاد است نمی تواند باعث شود با هر لباسی بتوانید از آن استفاده کنید. در ارتباط با انتخاب اکسسوری لازم است به نکات زیر توجه کنید:

به اندازه ی متعادل از اکسسوری استفاده کنید

استفاده از اکسسوری به میزان زیاد باعث نمی شود، استایل بهتری داشته باشید. این موضوع تنها به استایل شما ظاهری شلوغ می بخشد. بنابر این لازم است درانتخاب و استفاده از اکسسوری تعادل کافی داشته باشید.

اکسسوری متناسب با استایلتان انتخاب کنید

باید دقت کنید که اکسسوری مناسب با لباس هایتان انتخاب کنید تا استایل شما به هماهنگی برسد. اگر اکسسوریتان از نظر موارد جزئی و رنگ به لباس هایتان بیاید، استایل شما بسیار جذاب خواهد شد.

از اکسسوری با کیفیتی استفاده کنید

کیفیت اکسسوری ها نیز اهمیت زیادی دارد. باید توجه کنید که کیفیت اکسسوری ها باعث دوام و ماندگاری آن ها شده و استایل شما را نیز زیبا تر نشان می دهد.

کمد لباس

نکاتی که برای حفاظت از استایل خود می بایست رعایت کنید!

۱) به شست و شوی لباس هایتان توجه کنید

اینکه لباس هایتان را به شکل مرتب بشویید، یکی از راه های مهم برای حفاظت از استایلتان می باشد. لازم است که لباس هایتان را بر اساس جنس و روش مخصوص شست و شوی آن بشویید. توجه کنید که استفاده از شوینده ی مناسب و توجه به دمای آب، در ماندگاری شکل و رنگ لباس هایتان اهمیت زیادی دارد.

۲) به اتوکشی لباس هایتان اهمیت دهید

اتوکشی لباس ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این مساله می تواند لباس شما را زیباتر و جذاب تر نشان داده و باعث مرتب شدن استایلتان شود. شما می توانید به کمک اتوی مناسب و تنظیم دما و بخار لباس به اصلاح لباس ها کمک کنید.

۳) از اکسسوری هایتان به شکل درست نگهداری کنید

توجه داشته باشید که نوع حفاظت از اکسسوری ها بسیار مهم است تا آن ها آسیب و خش خوردگی نداشته باشند. می توانید قطعه هایی از اکسسوری هایتان که خراب شده است را عوض کنید تا زمان بیشتری از آن ها استفاده کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب