farsi beauty

قرص چاق کننده ی صورت تاثیری دارد یا خیر؟

مصرف قرص برای چاقی صورت

یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد لاغر داشتن صورت پر است. در کنار افراد یک سری از افرادی که چاق هستند و به دنبال لاغری اند، در تلاشند که فرم صورت خود و پر بودن صورت خود را حفظ کنند و در کنار این ها یک سری از افراد هم وجود دارند که علاقه مندند صورتی لاغر و استخوانی داشته باشند. اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند. ما در این مقاله می خواهیم درباره ی اینکه آیا مصرف قرص چاق کننده صورت مفید و تاثیر گذار است یا خیر صحبت کنیم. همچنین می خواهیم به بسیاری از سوالات شما مانند:

  • امکان چاق شدن صورت وجود دارد یا خیر؟
  • چه قرصی برای چاق شدن صورت باید خورده شود؟
  • آیا مصرف قرص های چاق کننده صورت مفید است یا خیر؟

و از این قبیل سوالات پاسخ دهیم. پس تا انتهای این مقاله از سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مصرف قرص برای چاقی

مصرف قرص چاق کننده صورت فایده ای دارد؟

در صورتی که قصد دارید از هر گونه قرص و یا مکمل های چاق کننده صورت استفاده کنید، این را بدانید که باید حتما زیر نظر پزشک باشد، چرا که ممکن است میزان آن در بدن شما به مقدار کافی وجود داشته باشد و شما با مصرف آن در دراز مدت به بدن خود آسیب برسانید.

گفته شده است که قرص هایی تبلیغ می شود که خاصیت این را دارد که بدون اینکه بدن چاق بشود می تواند صورت شما را چاق و پر کند. اما این حرف فاصله ی زیادی با واقعیت دارد. به طوری که این امکان وجود ندارد که با مصرف این گونه قرص ها و هرگونه مکمل های غذایی، بدون اینکه بدن چاق بشود بتواند صورت شما را چاق و پر و گرد کند.

قرص فت فیس برای چاقی صورت

همانطور که می دانید در داروخانه ها هیچ قرصی تحت عنوان قرص چاق کننده صورت وجود ندارد و به فروش نمی رسد. اما بسیاری از تبلیغات وجود دراد که در آن تبلیغ کنندگان ادعا می کنند که این قرص ها برای چاق و پر شدن صورت بسیار تاثیر گذار است که از معروف ترین آن می توان به قرص فت فیس اشاره کرد.

این قرص از آنجایی که غیر قانونی است، ممکن است فقط در برخی از داروخانه ها و یا فروشگاه ها یافت شود. اما این که این قرص می تواند فقط صورت شما را چاق و پر کند دروغی بیش نبوده. چرا که طی تحقیقات انجام شده هیچ دارویی وجود ندارد که بتواند فقط یک نقطه از بدن شما را چاق و پر کند.

 

امصرف قرص برای چاقی ستفاده از قرص های چاق کننده صورت ضرر دارد  یا خیر؟

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد برای چاقی و پر شدن صورتشان از قرص های چاقی استفاده می کنند. شاید این قرص ها و مکمل ها بتوانند به طور کل تاثیر کمی بر روی بدن بگذارند اما مصرف آنها در دراز مدت می تواند آسیب هایی به بدن شما برساند و عوارضی نیز داشته باشد که علت آن به این خاطر است که این قرص ها و مکمل ها تنها بر روی اشتهای شما تاثیر می گذارد و باعث افزایش وزن شما، آن هم در تمامی نقاط بدن شما می شود.

به طور کل می توان عوارض قرص های چاقی را این گونه بیان کرد:

  • تاثیراتی که این قرص ها و مکمل ها بر روی بدن می گذارند به صورت موقت است و نمی تواند دائمی باشد.
  • ممکن است بر روی عملکرد غدد بدن تاثیر بگذارد و باعث اختلال در عملکرد شود.
  • بعد از گذشت مدت کوتاهی پس از ترک کردن مصرف این قرص ها، تاثیرات آن نیز به کل از بین می رود.
  • به دلیل وجود ترکیبات کورتونی در قرص های چاق کننده مانند بتامتازون و دگزامتازون، این قرص ها می توانند باعث نارسایی کلیه و پوکی استخوان و... بشوند.
  • علاوه بر موارد ذکر شده، مصرف این قرص ها به دلیل اینکه از ترکیبات قوی تهیه می شوند می تواند باعث مبتلا شدن شما به کبد چرب شود. در این صورت می بایست هر سه ماه یک بار تست های مرتبط با کبد چرب را انجام دهید. علاوه بر آن شما می توانید با مراجعه به مقاله " رژیم غذایی برای کبد چرب " از مبتلا شدن به کبد چرب جلوگیری کنید.

مصرف قرص برای چاقی

سخن آخر

به طور کل می توان گفت اگر قصد چاقی و پر شدن قسمت های مختلف بدنتان را دارید بهتر است که از حرکات ورزشی تاثیر گذار و مفید و نیز برنامه غذایی مناسب استفاده کنید تا بتوانید بدون هیچ عوارضی به اندام دلخواهتان برسید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب