farsi beauty

روش های چاق شدن صورت با شیر خشک

چاقی صورت
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

بسیاری از افراد می خواهند که خواهان این هستند که صورت چاقی داشته باشند. یکی از روش های چاقی صورت استفاده از شیر خشک است. همانطور که می دانید شیر خشک دارای مواد معدنی بسیاری شامل اسید های چرب و آهن می باشد که به چاقی صورت کمک زیادی می کند. روش های مختلفی برای استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد.

 

استفاده از ماسک شیر خشک

با گذاشتن ترکیب شیر خشک و روغن زیتون به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست مواد مغذی زیادی به پوست می رسد سپس بعد از شستشوی صورت خود می توانید نتیجه عالی این ماسک را ببینید که علاوه بر کمک به چاقی صورت موجب درخشندگی پوست نیز شده است.

 

چاقی صورت با شیر خشک و آرد برنج

آرد برنج و شیر خشک هردو ارزش مواد غذایی بالایی دارند ترکیب سه قاشق از آنها با هم اثر فوق العاده ای در چاقی صورت دارد. بسیاری از افراد از طعم مخلوط آرد برنج با شیر خشک خوششان نمی آید برای همین آرد برنج را به صورت فرنی در شیر می پزند و در گام بعد آن را به شیر خشک اضافه می کنند و مصرف می کنند.

 

چاقی صورت با شیر خشک و جوانه گندم

یکی از بهترین ترکیب ها برای چاقی صورت ترکیب شیر خشک و جوانه گندم می باشد. هر کدام از این مواد غذایی سرشار از مواد معدنی، پروتئین و ویتامین زیادی می باشند. با استفاده متعادل از ترکیب پودر های شیر خشک و جوانه گندم می توانید از پر شدن صورت خود لذت ببرید. توجه کنید که اگر در مصرف این ترکیب زیاده روی کنید به کبد خود آسیب می رسانید.

 

چاقی صورت با ماسک شیر خشک و عسل

با ترکیب مساوی این دو ماده غذایی به یک ماده خمیری دست خواهید یافت. با گذاشتن این ماده به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت و گردن خود و ماساژ دادن صورت، می توانید صورت خود را شستشو دهید. با چندبار گذاشتن این ماسک بر روی صورت می توانید نتیجه عالی این ماسک را بر روی صورت خود ببینید چرا که عسل میزان رطوبت پوست را افزایش می دهد و ترکیب آن با شیر خشک که یک آبرسان فوق العاده است نتیجه عالی را در پی خواهد داشت.

 

چاقی صورت

چاقی صورت با شیر خشک قبل از صبحانه

استفاده از مخلوط شیر خشک و آب پیش از مصرف صبحانه در مقایسه با مصرف آن در هنگام شب بسیار بهتر می باشد. چرا که استفاده از این ترکیب در هنگام شب علاوه بر چاقی صورت موجب چاقی سایر اندام های بدن نیز می شود.

 

چاقی صورت با شیر خشک، عسل و لیمو

از مزایای شیر خشک گفتیم اما عسل نیز خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد و اضافه کردن لیمو به این ترکیب که موجب سفیدی پوست می شود می تواند یک ماسک عالی برای صورت به وجود بیاورد. با استفاده از این ترکیب هم می توانید صورت چاقی داشته باشید و هم از صورتی شفاف برخوردار باشید. نحوه تهیه این ماسک به این گونه است که باید یک قاشق غذاخوری عسل، آب لیمو و شیر خشک را با هم مخلوط کنید و خمیر بدست آمده از این مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود بگذارید و سپس شستشو دهید.

 

چاقی صورت با شیر خشک و زعفران

یکی از مواد غذایی که می تواند اثر گذاری شیر خشک را در چاقی صورت دو برابر کند زعفران است. نحوه درست کردن این ماسک به این گونه است که باید یک قاشق غذاخوری شیر خشک را با یک پیمانه زعفران ترکیب کنید سپس خمیر بدست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود بگذارید و سپس صورت خود را شستشو دهید. نکاتی که باید در مورد استفاده از این ماسک رعایت کنید این است که نباید این ماسک را بر روی نقاط حساس پوست بگذارید و برای نتیجه گیری بهت. می توانید از این ماسک هفته ای ۳بار استفاده کنید.

 

چاقی صورت با شیر خشک، پوست لیمو و آب خیار

یکی از خاصیت های عالی آب خیار خاصیت آبرسانی آن است از طرف دیگر خاصیت آنتی اکسیدانی پوست لیمو و مخلوط آن ها با شیر خشک که مواد معدنی بسیاری دارد باعث شده تا یک ماسک فوق العاده به وجود بیاید. برای تهیه این ماسک باید دو قاشق غذاخوری پوست لیمو، دو قاشق چای خوری آب خیار و به همین مقدار شیر خشک را باهم ترکیب کنید و خمیر حاصله از این مخلوط را بر روی صورت بگذارید و بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را شستشو دهید و نتیجه ماسک را مشاهده کنید.

 

چاق شدن صورت

چاقی صورت با شیر خشک و گردو

با ۲۰ دقیقه گذاشتن ترکیب پودر های گردو و شیر خشک باهم و گذاشتن آن ها بر روی صورت می توانید علاوه بر رسیدن به چاقی صورت به شفافیت پوست نیز دست یابید.

 

چاقی صورت با شیر خشک و زردچوبه

با اضافه کردن زردچوبه به شیر خشک علاوه بر اینکه صورتتان چاق خواهد شد تمام لکه ها و جوش های صورت نیز از بین خواهد رفت.. برای تهیه این ماسک مقداری آب را با یک قاشق غذاخوری زرد چوبه مخلوط کنید و از شیر خشک نیز در کنار آن استفاده کنید و به مدت زمان ۱۰ دقیقه آن را بر روی صورت بگذارید.

 

چاقی صورت با شیر خشک و گلاب

با استفاده از ترکیب گلاب و شیر خشک نه تنها نتیجه دلخواهی از چاقی صورت خود می گیرید بلکه از شر آکنه های صورتتان نیز خلاص می شوید. نتیجه مخلوط یک قاشق غذاخوری شیر خشک و مقداری گلاب را بر روی صورتتان به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید و سپس صورت خود را شستشو دهید حال می توانید نتیجه عالی این ماسک را مشاهده کنید.

 

چاقی صورت با شیر خشک و ویتامین C

با ۲۰ دقیقه گذاشتن ترکیب قرص های ویتامین c و شیر خشک بر روی صورت و شستشو صورت با آب ولرم می توانید مشاهده کنید که چقدر صورتتان درخشنده تر و پر تر شده است.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب