farsi beauty

سه روش طلایی پاکسازی تاتو ابرو در خانه

پاکسازی تاتو ابرو

هاشور ابرو یا میکروبلدینگ یک روش جایگزین برای تاتو میباشد، خانم ها می توانند برای داشتن ظاهری زیبا این تاتو را انجام دهند. با این تفاوت که این کار با دستگاه و با دقت بسیار بالا انجام می گردد. بعد از انجام این عمل ممکن است فرد پشیمان شده و بخواهد آن را بدون هزینه بالا و همچنین درد زیاد پاکسازی کند.

پاکسازی تاتو ابرو

ما چند راهکار ساده به شما معرفی می کنیم تا بتوانید این عمل را انجام دهید.

 آب لیمو و نمک:

این ترکیب میتواند پاکساز خوبی باشد؛ زیرا نمک یک ساینده قوی بوده و به سادگی میتواند به لایه های عمیق پوست نفوذ کند میتوانید، 100 گرم نمک را با یک عدد لیموی تازه مخلوط کرده و روی ابروها بگذارید؛ بعد از چند دقیقه ماساژ دادن ابروها را با آب گرم بشویید. اینکار را چند روز در هفته تکرار کنید.

پاکسازی تاتو ابرو

 آلوئه ورا:

یک قاشق ژله آلوئه ورا را با محلول درون کپسول ویتامین E مخلوط کرده تا ترکیب خمیری بدست آید و سپس به مدت 40 الی 45 دقیقه روی ابروهای تاتو شده قرار دهید؛ این کار را هر روز تکرار کنید و بعد از اتمام کار آن را بشویید.

پاکسازی تاتو ابرو

 عسل:

این ماده شگفت انگیز علاوه بر درمان های بسیاری که برای بیماریها دارد؛ خاصیت بالایی نیز داشته و می توانید از آن به عنوان یک کرم پاک کننده استفاده کنید. کافی است عسل را با ماست و یا آلوورا ترکیب کرده و به مدت نیم ساعت آن را روی ابروهای هاشور زده قرار دهید، بعد از آن میتوانید ابروهای خود را با آب گرم شسته و یا با پنبه پاک کنید این کار را 4 روز در هفته تکرار کنید.

پاکسازی تاتو ابرو

نکته: دوستان عزیز حتما قبل از انجام این روش ها حتما با دکتر خود صحبت کنید و این روش ۱۰۰ درصد  جواب نمی دهد .

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سحر کاویانپور

سحر کاویانپور

نویسنده این مطلب

15 مطلب