farsi beauty

ترکیب معجزه گر برای از بین بردن ریزش مو

ریزش مو
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

ریزش مو دلایل مختلفی دارد که با توجه به دلایل روش های مختلفی برای درمان آن نیز وجود دارد. بهترین کار این است که زمانی که متوجه ریزش مو سرتان شدید به دکتر پوست و مو مراجعه کنید. از بیشترین دلایل ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • DNA
  • عفونت های پوست سر
  • میزان پروتئین کم
  • افزایش سن
  • قارچ

 

تخم مرغ

تخم مرغ

برای درمان های خانگی می توانید از تخم مرغ استفاده کنید. تخم مرغ مقدار زیادی پروتئین دارد که از مو ها مراقبت می کند و در درخشندگی آن نقش مثبتی دارد. تخم مرغ مواد مغذی بسیاری دارد یکی از این مواد مغذی بیوتین است که آن را به عنوان پروتئین مو می شناسند. از دیگر مواد مغذی مناسب مو می توان به سلنیوم، ید، پانتوتنیک اسید و ویتامین B12 اشاره کرد.

 

چای سبز

چای سبز

دیگر ماده مناسب برای قطع ریزش مو چای سبز است. چای سبز از آنتی اکسیدان زیادی برخوردار است که برای مراقبت از پوست سر بسیار تاثیر مثبتی دارد. با استفاده از چای سبز می توانید پوست سرتان را از میکروب و باکتری پاک کنید و از شر شوره و اگزمای پوست برای همیشه خلاص شوید و بافت موهایتان را تقویت کنید.

 

روغن زیتون

روغن زیتون

روغن زیتون ماده دیگری است که حتما بسیار در مورد خواص آن شنیده اید. روغن زیتون موجب می شود که خون در پوست سر بهتر در جریان باشد و تغذیه رسانی به فولیکول های مو را تسهیل می کنید و باکتری های مضر فولیکول مو را پاکسازی می کند و در نتیجه موجب رشد دوباره مو خواهد شد.

 

ریزش مو

ترکیب معجزه گر ریزش مو

برای درست کردن یک ترکیب از این سه ماده موثر می توانید یک عدد تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده آن را هم بزنید در گام بعدی یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و 50 میلی گرم چای سبز را به آن اضافه کنید و باز هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند. انگشتان خود را به این ترکیب آغشته کنید و به مدت 4 دقیقه پوست سر یا حتی ساقه های موی خودتان را ماساژ دهید و بعد از 20 بیست دقیقه سرتان را شستشو دهید. می توانید از این ترکیب به مدت یکبار در هفته با دوباره در ماه استفاده کرده و نتیجه فوق العاده آن را ببینید. برای این ترکیب باید توجه داشته باشید که اگر جنس موهایتان زبر است فقط از زرده تخم مرغ استفاده کنید و همینطور برای شستشو از شامپو هایی با ترکیبات طبیعی استفاده کنید تا نتیجه بهتری را بگیرید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب