farsi beauty

گیمرها چجوری پول درمیارن؟ کسب درآمد از بازی

گیمر
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

شاید عجیب به نظر بیاد اما امروزه گیمر های حرفه ای از طریق بازی کردن کسب در آمد میکنند و این کار برای آنها تبدیل به شغل و حرفه شده است.
در واقع شما با بازی کردن کسب درآمد میکنید و این کار برای افراد باهوش و با استعداد خیلی مناسب است و آنها میتوانند از این طریق درآمد کسب کنند.
شما با بازی کردن می توانید به قهرمان جهانی تبدیل شوید و برای کشورتان بازی کنید تا بتوانید افتخار کسب کنید. اما بسیار مهمه که حتما در این زمینه حرفه ای و باتجربه باشید.


آیا گیمری درآمد داره؟

برای اینکه بتوانید از طریق بازی کسب درآمد کنید، لازمه که مدام به روز باشید و بازی های جدید و معروف رو به خوبی یاد بگیرید و آن را تست کنید.
علاوه بر آن لازمه که هر روز زمان زیادی را به تمرین اختصاص دهید.
آنچه که مشخصه این است که دستمزد یک گیمر بسته به میزان مهارت او متفاوت خواهد بود.
همچنین در نظر داشته باشید که گیمری می تواند یک شغل کوتاه مدت به شمار رود و خیلی از گیمرهای حرفه ای بعد از بازنشستگی و ترک دنیای بازی، به طراحی یا برنامه نویسی بازی می پردازند.


آیا گیمری شغله؟

توجه داشته باشید که گیمر بودن نمی تواند برای شما یه شغل دائمی به شمار رود بلکه ممکن است با گذشت زمان از میزان محبوبیت آن کاسته شود.
انتخاب گیمری به عنوان شغل برای همه مناسب نیست و اگر حقوق ثابت یا ساعات کاری ثابت می خواهید، نمی توانید این شغل رو داشته باشید. چرا که گیمری حقوق ثابت و زمان مشخصی ندارد.

گیمر


گیمری برای چه افرادی مناسب است؟

گیمری برای افرادی که در بازی کردن مهارت و دانش فنی و علاقه زیادی دارند ، می تواند شغل مناسبی باشد.
درواقع یک گیمر موفق باید مهارت خود را تقویت کند تا بتواند تسلط بیشتری بر روی بازی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که میزان مهارت به نوع بازی نیز بستگی دارد. اینکه بازی فردی است یا گروهی و اینکه شما برای پیروز شدن باید از چه تفکر و استراتژی ای استفاده کنید.
علاوه بر آن لازم به ذکر است که شما باید از صبر و تحمل بالایی برخوردار باشید، چرا که ممکن است تمام کردن یک بازی و یا رقابت با دیگران به زمان زیادی نیاز داشته باشد.


گیمرها چگونه درآمد دارند؟

گیمرهای حرفه ای از بازی کردن و مسابقه دادن کسب درآمد می کنند. اگر شما توی بازی به قدر کافی مهارت و تسلط داشته باشید، می توانید با پیروز شدن در بازی به درآمد برسید و پول دریافت کنید.
علاوه بر آن بعضی شرکت ها وجود دارند که گیمر های حرفه ای را استخدام میکنند و ماهانه حقوقی به آنها می دهند و به آنها کمک می کنند تا بتوانند در یک محیط سالم با یک دیگر رقابت کنند. از طرفی خیلی از شرکت های بازی ساز افرادی را تحت عنوان تستر بازی استخدام و به آنها پول می دهند تا بازی را تست کند.
حمایت مالی نیز یکی دیگر از روش های کسب درآمد گیمرها به شمار می رود.
شما می توانید اکانت بازی خود را که در سطح بالایی قرار داره نیز بفروشید و درآمد خوبی کسب کنید.
همچنین بسیاری از گیمرهای حرفه ای ،بازی هایشان را به صورت آنلاین در فضاهای مجازی مانند یوتیوب قرار می دهند و از این طریق کسب درآمد میکنند.
یا می تونید بازی ها را نقد و بررسی کنید و تحت عنوان مقاله به ناشران این حوزه بفروشید.
علاوه بر آن twitch یکی دیگر از پلتفرم های محبوب گیمرها می باشد، که توی این پلتفرم گیمرها می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند و از طریق بازی آنلاین، درآمد کسب کنند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب