farsi beauty

بهترین رنگ های رژلب که باید همواره به همراه داشته باشید!

انواع رژ لب

رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست. تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. ما در این پست کاربردی ترین رنگ های رژلب را به شما معرفی می کنیم، تا بتوانید به راحتی با توجه به عواملی مانند رنگ پوست، نوع میکاپ، فصلی که در آن قرار داریم و... رنگ رژلب خود را انتخاب کنید.

انواع رنگ رژ های مورد نیاز

رژلب نود

این رنگ از رژلب مناسب روز های گرم و آفتابی است. شما می توانید از این رنگ در میکاپ هایی که سایه چشم تیره و پر رنگ دارند استفاده کنید. دقت کنید کسانی که پوست سبزه و تیره ای دارند، باید در انتخاب تناژ سایه چشم دقت کنند تا مناسب ترین رنگ را انتخاب کنند.

رژلب صورتی

 رنگ صورتی یکی از رنگ های دلنشین دخترانه است، این رنگ مناسب خانم هایی است که پوست روشنی دارند. همراه با این رنگ رژ باید سایه ای با تناژ صورتی یا نودی داشته باشند، اما خانم هایی که پوست سبزه و تیره ای دارند بهتر است همراه با استفاده از این رنگ رژ در آرایش خود، سایه تیره ای داشته‌ باشند یا از رنگ دیگری استفاده کنند.

آرایش میکاپ رژ لب

رژلب بری

این رنگ مناسب فصل تابستان و زمستان است. برای توصیف آن میتوان گفت به رنگ توت های قرمز شباهت دارد، رنگی که از ترکیب رنگ قرمز و بنفش به دست آمده است. شما می‌ توانید از این رنگ رژلب برای سفر های دوستانه یا گردش های روزانه استفاده کنید.

رژلب قهوه‌ای

این رنگ مناسب تمامی آرایش هاست و به آسانی با هر رنگ لباسی ست می شود. درنتیجه شما می توانید برای شرکت در تمامی مجالس و مراسم ها از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر رژلب شما قهوه‌ای تیره باشد، توصیه می شود آن را با لباس رنگ روشن و یا سایه ای با تناژ رنگی روشن ست کنید تا زیبایی شما را چند برابر کند.

رژلب قرمز

همانطور که میدانید رژلب قرمز بهترین و کامل کننده ترین رنگ بین تمامی رنگ های رژلب می باشد. اهمیت چندانی ندارد که سایه یا میکاپ شما چه تناژی داشته باشد، می توانید از رژلب قرمز برای تکمیل میکاپ خود استفاده کنید. اما عمدتاً استفاده از این رنگ رژ در مواقعی که از سایه چشم با تناژ ملایم تری استفاده می کنید توصیه می شود.

رژ لب آرایش

بهترین برند های رژلب ایرانی

  1. رژلب این لی
  2. رژلب الیزا
  3. رژلب شون
  4. رژلب مای

بهترین برند های رژلب خارجی

  1. رژلب نوت
  2. رژلب دبورا
  3. رژلب دوسه
  4. رژلب گلدن رز
  5. رژلب آرت دکو
  6. رژلب مک

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سحر کاویانپور

سحر کاویانپور

نویسنده این مطلب

15 مطلب