farsi beauty

برای درمان کدام بیماری ها به دکتر پوست مراجعه کنیم؟

هایفو لیزر پوست صورت

در این مقاله بررسی خواهیم کرد، که چه موقع باید به متخصص پوست مراجعه کنیم، پس همراه ما باشید.

دکتر پوست چه کسی است؟

دکتر پوست یا درماتولوژیست شرایط پوست، مو و ناخن­ها را بررسی کرده و در صورت وجود بیماری، روش‌های درمانی پیشنهاد می‌کند. متخصص پوست این کار را با ظرافت و دقت بسیار زیادی انجام خواهد داد و به همین خاطر نظر او نسبت به دیگر افراد ارجحیت دارد. علاوه بر موارد بالا، بیماری­های دیگری نیز به این متخصص مربوط می­شود.

بیماری­هایی مثل؛ مشکلات مربوط به پلک، بافت­های اطراف بینی و غشای محیطی. به طور کلی وظایف یک درماتولوژیست را به دو بخش تقسیم­ می‌کنند؛ بخش اول که بخش درمانی نام دارد و بخش دوم که مربوط به زیبایی است. 

خدمات درمانی

در زمینه پوست و مو، بیماری­های زیادی در جهان وجود دارد. متخصص پوست می­تواند به شما کمک کند، تا پوستی بهتر و مو­هایی سالم­تر داشته باشید. در دنیای مدرن امروزی به دلیل مشکلات جدی مثل آلودگی هوا، معضلات پوستی نیز بیشتر شده ­است. امروزه از طریق معاینه پوست بدن، می‌توان به بیماری­های زیادی پی برد؛ که ممکن است به پوست ارتباطی نداشته باشند. برای مثال می‌توان از معاینه پوست، متوجه کم­کاری کلیه شد. همچنین درمان آسیب­های جدی که به پوست وارد می­شود نیز بر عهده همین متخصصان است. از دیگر آسیب­هایی که متخصصان پوست و مو می­توانند آن را درمان کنند؛ مشکلات جزیی مثل آکنه، برداشتن خال و بیوپسی است.

خدمات زیبایی

گاهی ممکن است، نام دکتر پوست را پزشک زیبایی نیز شنیده باشید. این حرف به معنای آن است که کار متخصص پوست تنها درمان نیست، بلکه بسیاری از مراجعه­کنندگان هدفشان از مراجعه به متخصص پوست زیبا­تر شدن به وسیله راه­های مختلف است. برای مثال افرادی زیادی دوست دارند پوستی شفاف و عاری از لک داشته باشند، برخی به خاطر بالا رفتن سن و کند شدن روند کلاژن­سازی، پوستشان چروک­هایی را به خود دیده­ است. آن‌ها نیز با مراجه به متخصص پوست، قصد از بین بردن نقاط ضعف صورتشان را دارند. بخش دیگری از خدمات زیبایی حکم درمانی نیز دارند؛ برای مثال افرادی که به دلیل بیماری باید تحت درمان قرار بگیرند، اما با درمان بیماریشان زیبایی خود را مجددا به دست می­آورند، عضو این دسته هستند.

پوست، بزرگ­ترین اندام بدن

پوست بزرگ­ترین اندام بدن ماست. زمانی که ما با تهاجمی خارجی مواجه می­شویم، اولین سپر دفاعی در برابر آن پوست است. ویروس­ها و باکتری­های مختلف ابتدا با پوست برخورد می­کنند و دمای بدن نیز از طریق پوست تنظیم می­شود. پس لازم است که از این اندام به خوبی مراقبت کنیم، تا دچار عارضه­های گوناگون پوستی نشویم. به همین دلیل است که برای مراقبت از این اندام، به پزشک متخصص مراجعه می‌کنیم، تا با استفاده از دانش خود، بتواند به بهبود شرایط بیماران کمک کند.

 

گرفتن نوبت از بهترین متخصصین پوست شهر­های ایران

در ادامه همراه ما باشید تا بهترین متخصصین پوست در ایران را به شما معرفی کنیم.

برای ثبت نوبت اینترنتی از پزشکان پوست دکترتو، از صفحه ثبت نوبت مطب، تخصص پوست و مو را انتخاب کنید و از فیلتر شهر، شهر مورد نظر خود مثلا پزشکان کرج را انتخاب کنید.

 

نوبت دکتر پوست تهران

در لیست بهترین دکتر پوست در تهران، می توانید از فوق تخصص پوست در مناطق مختلف تهران نوبت بگیرید. لطفا منطقه مورد نظر خود را از فیلتر منطقه انتخاب کنید. همچنین متخصص پوست تهران بر اساس درمان بیماری‌های پوستی که درمان می‌کنند و خدمات و مراقبت‎های پوست و مو که ارائه می‌دهند لیست شده اند؛ که شما می‌توانید ار بخش خدمات، خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دکتر فرزانه علمشاهی

بسیاری از مراجعه­کنندگان از دکتر علمشاهی و تشخیص او راضی بوده­اند. اگر در محدوده فلکه دوم صادقیه هستید، دکتر علمشاهی بهترین گزینه­ برای شماست.

دکتر محمد رضوانی

دکتر رضوانی نیز یکی از بهترین متخصصین پوست در تهران است. اغلب افرادی که به دکتر رضوانی مراجعه کرده­اند، از تشخیص رضایت داشته‌اند. برای گرفتن نوبت دکتر رضوانی دو راه پیش روی شما است؛ اولین راه مراجعه به مطب دکتر، در خیابان ولیعصر و کمی بالاتر از پارک ساعی است. دومین راه نیز، مراجعه به کلینیک دانش در حدفاصل عباس­آباد تا مطهری است.

دکتر محمدرضا شهسواری

دکتر شهسواری با بیش از 24 سال سابقه در زمینه پوست و مو، آماده ارائه خدمات درمانی مختلف به شهروندان عزیز تهرانی است. برای مراجعه به این دکتر می­توانید از مطب میدان ونک یا مطب واقع در خیابان نازی‌آباد نوبت بگیرید.

نوبت دکتر پوست کرج

ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی کرج، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو‌ می‌باشد. تخصص پوست در دکترتو متشکل از بهترین متخصص و فوق تخصص پوست در شهرهای مختلف است. شما‌ می‌توانید با مراجعه به لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص پوست ، یک دکتر پوست خوب در کرج بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید

 

دکتر لیلا خرازی

دکتر خرازی متخصص پوست، مو و لیزر از فرانسه هستند. مطب ایشان بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا قرار دارد. تقریبا 90 درصد افرادی که به دکتر خرازی مراجعه کرده­اند، از تشخیص او و درمانش راضی­ بوده‌اند.

دکتر احمد خزانی

دکتر خزایی نیز یکی از بهترین گزینه­هایی است که می­توانید در کرج بیابید. مطب این دکتر پوست در خیابان بهار قرار گرفته و شما می­توانید از طریق راه­های مختلفی از ایشان نوبت بگیرید.

دکتر مسلم صفر پور

دکتر مسلم صفر پور با تخصص پوست، مو و زیبایی آخرین پیشنهاد ما برای محدوده کرج است. مطب دکتر صفر پور در خیابان طالقانی جنوبی قرار گرفته و از نظر مراجعه­کنندگان این پزشک، ایشان از سطح دانش بالایی برخوردار است.

 

نوبت دکتر پوست تبریز

از لیست بهترین متخصص و فوق تخصص پوست، مو و زیبایی در شهر تبریز، یک دکتر پوست خوب در تبریز را انتخاب کرده و با ثبت نوبت اینترنتی به پزشک مراجعه کنید. 

 

دکتر حسین دانش آذری

در محدوده خیابان پاستور جدید می­توانید به مطلب دکتر دانش آذری مراجعه کنید. دکتر آذری دارای برد تخصصی بیماری­های پوست و مو جراحی و لیزردرمانی کاشت مو است. در مطب ایشان جراحی سرپایی، تزریق فیلر و بوتاکس نیز انجام می­گیرد.

دکتر منیره سعیدپور

مطب دکتر منیره سعیدپور نیز در محدوده خیابان 17 شهریور جدید، یکی از بهترین گزینه­های مراجعه برای شهر تبریز است. ایشان با سابقه­ای طولانی در این حوزه از پزشکان حاذق پوست و مو هستند.

دکتر کیوان جاویدنیا

مطب دکتر جاویدنیا نیز در محدوده خیابان 17 شهریور جدید قرار گرفته و بر اساس تجربه مراجعه­کنندگان، این دکتر سرعت بالایی در ویزیت بیماران دارد.

 

نوبت دکتر پوست مشهد

از لیست بهترین متخصص و فوق تخصص پوست، مو و زیبایی در شهر مشهد، یک دکتر پوست خوب در مشهد را انتخاب کرده و با ثبت نوبت اینترنتی به پزشک مراجعه کنید. 

دکتر ثریا اکرام نصرتیان

از خدمات این پزشک می­توان به تشخیص و درمان بیماری های پوست، انواع خدمات زیبایی، کاشت مو، تزريق بوتاكس وفيلردرمانى، مزوتراپى، مزونيدلينگ، پلكسيل وهايفو، انجام انواع ليزرها جهت جوانسازى، درمان موهاى ناخواسته و خال اشاره کرد. مطب دکتر نیز در محدوده چهارراه خیام واقع شده ­است.

دکتر فائزه خادمی

دکتر خادمی بر اساس نظرات مراجعه­کنندگان، یکی از پزشکان حاذق مشهد در حوزه پوست، مو و زیبایی است. مطب اول این دکتر در محدوده خیابان سناباد و مطب دوم در انتهای بلوار سجاد واقع شده­ است.

دکتر آزاده طبیعی

مطب دکتر طبیعی در ابتدای بلوار احمدآباد قرار گرفته و ایشان نیز از پزشکان پیشنهادی پوست در مشهد هست.

 

نوبت دکتر پوست اصفهان

از لیست بهترین متخصص و فوق تخصص پوست، مو و زیبایی در شهر اصفهان، یک دکتر پوست خوب در اصفهان را انتخاب کرده و با ثبت نوبت اینترنتی به پزشک مراجعه کنید. بهترین دکتر پوست اصفهان در مناطق مختلف اصفهان بیماران را ویزیت می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب منطقه مورد نظر خود از فیلتر اصفهان، از فوق تخصص پوست در اصفهان نوبت بگیرید.

 

دکتر عبدالرضا عرفانی

مطب دکتر عرفانی در خیابان آمادگاه و بعد از هتل عباسی قرار گرفته. ایشان با بیمه‌های تامین اجتماعی، ارتش و خدمات درمانی (سلامت) طرف قرارداد هستند. رضایت مراجعه­کنندگان دکتر عرفانی بسیار بالا بوده و همگی او را به دیگران پیشنهاد کرده­اند.

دکتر راضیه ایرجی

دکتر ایرجی دارای متخصص پوست و مو، لیزر درمانی و زیبایی، متخصص تمامی بیماری های پوست و مو، جراحی بلفاروپلاستی و پیکر تراشی می‌باشد. ایشان یکی از بهترین گزینه­ها در شهر بزرگ اصفهان است. مطب دکتر در خیابان توحید میانی قرار گرفته است و شما می­توانید با اخذ نوبت به او مراجعه کنید.

دکتر پدرام یوسفی

دکتر یوسفی نیز دارای دو مطب در محدوده چهارراه فلسطین و بروجن بوده و شما با مراجعه به او می­توانید از خدمات درمانی­اش بهره­مند شوید.

بهترین دکتر پوست مو و زیبایی کرمان

ز لیست بهترین متخصص و فوق تخصص پوست، مو و زیبایی در شهر کرمان، یک دکتر پوست خوب در کرمان را انتخاب کرده و با ثبت نوبت ای نترنتی به پزشک مراجعه کنید. آدرس و شماره تماس هر دکتر پوست و مو در پروفایل هر پزشک در دسترس است. 

ملاک دکترتو، در انتخاب بهترین متخصص پوست ، امتیاز و نظرات مراجعه‌کنندگان است.

با مراجعه به لیست دکتر پوست، مو و زیبایی در یزد و مرور کردن نوبت‌های آزاد هر دکتر می‌توانید از نوبت‌های آزاد آن دکتر مطلع شوید یا از مرتب‌سازی بر اساس نزدیکترین نوبت آزاد دکتر پوست، مو و زیبایی در یزد استفاده کنید

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

181 مطلب