farsi beauty

درمان خشکی مو و رفع زبری موی سر با روش های خانگی

موهای آسیب دیده - خشکی مو

موها و سلامت آنها

لازم است بدانید موها بخش بزرگی از زیبایی صورت بانوان و آقایان را در بر میگیرند.

داشتن موهای سالم، نرم و لطیف با انجام کارهای ساده و مراقبت های لازم امکان پذیر است.

برای رفع زبری موهای سر علاوه بر مصرف ویتامین ها و مواد معدنی به شما پیشنهاد می کنیم از معجون های خانگی و طبیعی برای درمان زبری موی سر و از بین برندگی خشکی آن استفاده کنید.

موهای آسیب دیده - خشکی مو

درمان موهای زبر و خشک با معجون های خانگی

معجون هایی که به شما معرفی می کنیم بهترین معجون های رفع زبری و خشکی موهای سر می باشند، شما می توانید با درست کردن این ترکیبات در منزل موهای سرتان را سالم و هیدراته نگه دارید.

1. معجون روغن زیتون و تخم مرغ

کافیست دو عدد تخم مرغ را به همراه دو قاشق روغن زیتون و یک عاشق سرکه سیب مخلوط کنید این ترکیب را روی موها بمالید و سپس موها را با آب گرم و شامپو بشویید، شما می توانید از کرم های تقویت کننده و روغن های گیاهی برای نرم سازی موها بعد از حمام استفاده کنید.

2. معجون روغن نارگیل

این معجون با استفاده از دو قاشق غذاخوری روغن زیتون به وجود می آید، کافیست آن را به ریشه موها ماساژ دهید و یک شب روی موهای خود نگه دارید و روز بعد آن را بشویید.

3. معجون روغن زیتون و آووکادو

برای آماده سازی این معجون نیاز به یک آووکادو کامل به همراه دو قاشق روغن زیتون دارید، این ترکیب را مخلوط کنید و اجازه بدهید پنج ساعت روی موهای سر باقی بماند، پس از آن موها را بشویید؛ بهتر است این ترکیب هم مانند ترکیب قبلی قبل از خواب روی موها اعمال کرده و روز بعد آن را بشویید.

4. معجون سیب و آبلیمو

این معجون با استفاده از یک سیب با پوست و آبلیمو به همراه روغن زیتون به دست می آید، کافیست سیب را له کنید و دو قاشق روغن زیتون و مقداری آبلیمو به آن اضافه کنید، این ترکیب را شب در هنگام خواب به موها ماساژ دهید و روز بعد آن را با استفاده از شامپو و سرم های داخل حمام بشویید.

5. معجون روغن نارگیل و روغن زیتون

این معجون با مخلوط سه قاشق روغن زیتون و دو قاشق روغن نارگیل به همراه اندکی نمک دریایی به وجود می آید، این ترکیب را شب هنگام خواب روی سر اعمال کرده و با کلاه یکبار مصرف مو ها را بپوشانید و روز بعد آن را خوب آبکشی کنید تا علاوه بر رفع زبری پوست سر کاملا عاری از هر نوع باکتری شود.

وز و خشکی مو

در آخر خوب است بدانید

برای داشتن موهایی نرم، لطیف و ابریشمی سعی کنید از غذاهای مغذی و مقوی به همراه ویتامین ها و ماسک های مرغوب بعد از حمام و در حین یا قبل از آن استفاده کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب