farsi beauty

لیست کاملترین لوازم آرایشی ترند روز برای افراد مبتدی تا حرفه ای

لوازم آرایش

معرفی کامل لوازم آرایشی

لوازم آرایشی اغلب برای زیباترسازی چهره در ناحیه صورت استفاده می شوند، با میکاپ های جدید می توانید به مدرن ترین متد روز دنیا در حیطه زیبایی دست پیدا کنید.

 

شناخت لوازم آرایشی و بهداشتی

پوست مهمترین سد دفاعی بیرونی بدن است که سلامت آن بسیار مهم بوده و توصیه می شود همیشه از آن مراقبت کنید، پوست صورت یکی از حساس ترین نقاط بدن به شمار می آید به همین دلیل باید مراقبت پوستی شما، آرایش و همچنین پیرایش روزانه شما با مرغوب ترین و بهترین اجناس آرایشی و بهداشتی انجام شود.

برای آنکه بتوانید از لوازم آرایشی مناسب مرغوب و متناسب با پوست استفاده کنید باید علاوه بر شناخت نوع پوست خود، شناخت لوازم آرایشی و کاربرد آنها را نیز بدانید.

در ادامه با ما همراه شوید تا به صورت حرفه ای در مورد کاربرد لوازم آرایشی و معرفی آن ها اطلاعات کسب کنید.

لوازم آرایش

شناخت لوازم کامل آرایشی و بهداشتی برای بانوان و آقایان

اگر می خواهید به روزترین لوازم آرایشی و بهداشتی را بشناسید کافیست از فهرست زیر کمک بگیرید:

[معرفی لوازم آرایشی پوست صورت]

ضد آفتاب

ضد آفتاب یکی از مهم ترین بخش های آرایشی به خصوص در فصل بهار و تابستان می باشد، ضد آفتاب پس از روتین مناسب و شستشوی پوست به شما کمک می کند تا پوستتان در برابر آفتاب محافظت گردد، توجه داشته باشید ضد آفتاب ها در مارک های مختلف با SPF متفاوت و به صورت سفید بی رنگ و حاوی کرم پودر در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید از این محصول استفاده کنید.

کرم پودر و موس

کرم پودر های مختلف و موس معمولاً برای تنظیم رنگ پوست و مات کردن پوست صورت استفاده می شوند، این دو محصول می توانند به عنوان جایگزین از همدیگر استفاده شوند، متخصصین ما توصیه می کنند اگر پوست چرب دارید می توانید از این دو محصول به عنوان یک کاور مناسب استفاده کنید.

پنکیک

در زمینه آرایش پوست پنکیک نیز نقش مهمی را بر عهده دارد که در گروه های مختلفی رده بندی می شود، این محصول می تواند به عنوان فاندیشن یا کرم پودر نیز مورد استفاده قرار گیرد و پوست را یک دست می کند.

کانسیلر

در آرایش های حرفه ای مانند آرایش عروس و مدلینگ ها کانسیلر نیز یک محصول مهم و کلیدی به شمار می آید، این محصول را معمولاً جهت پوشش دادن مشکلات پوستی مانند لک، جوش های مختلف، رفع سیاهی زیر چشم، پوشاندن خط خنده، کاور کردن بالای پلک و کاور کردن رنگ رژ استفاده می کند؛ کانسیلر نیز در رنگ های مختلفی شماره بندی می شود و می توانید از آن جهت صاف تر کردن سطح پوست استفاده کنید.

برنزه کننده و کانتور

این دو ابزار آرایشی برای چند بعدی کردن صورت و برجسته کردن قسمت هایی از صورت مانند گونه، زاویه فک و قسمت پیشانی استفاده می شود؛ برنزه کننده پوست شما را مانند پوست های آفتاب گرفته می کند اما در این اواخر تعداد نفرات کمتری از این محصول آرایشی استفاده می کنند و کانتور طرفداران خیلی بیشتری دارد.

هایلایتر و رژگونه

رژگونه به صورت جامد و نیمه جامد در بازار وجود دارد، رژگونه باعث شاداب تر شدن پوست صورت و برجسته سازی در نواحی گونه و پیشانی استفاده می شود؛ از هایلایتر می توانید در نواحی لب، پیشانی و گونه برای برجسته سازی بیشتر نیز استفاده کنید.

کرم های BB, CC

بی بی کرم و سی سی کرم جایگزین متناسبی برای ضد آفتاب ها می باشد که در آنها علاوه بر ضد آفتاب با SPF مناسب، از مرطوب کننده و روشن کننده استفاده شده، مصرف این دو کرم با پوشش دهی متناسب استفاده از کرم پودر و پنکیک را به حداقل می رساند، کرم ضد آفتاب بی بی برای پوست های معمولی و استفاده روزانه و کرم ضد آفتاب سی سی معمولاً برای پوست های چرب با محافظت متوسط و پوشش خفیف تا متوسط استفاده می شود.

پرایمر و فیکساتور

برای بیس آرایشی از پرایمر و فیکساتور استفاده می کنند که می توانید قبل از آرایش از آنها استفاده کنید، اما امروزه در ابزار های لوازم آرایشی پودر های فیکس موجود است که می توانید پس از آرایش آن را به صورت بزنید و آرایش خود را فیکس کنید، بعضی افراد در مرحله ابتدایی آرایش و بعضی ها در مراحل آخر از پودر فیکس یا پرایمر استفاده می کنند.

آرایش میکاپ رژ لب

[معرفی محصولات آرایشی برای لب ها]

مداد لب

مداد لب یک ابزار غیر ضروری در آرایش لب ها است که با توجه به سلیقه افراد استفاده می شود، مداد لب در رنگ بندی های مختلف و سایز های متنوع در بازار وجود دارد.

پرایمر لب

پرایمر یک ماده آرایشی جدید بوده که برای آماده سازی لب ها قبل از استفاده از رژ و مداد لب بر روی لب ها اعمال می شود و می توانید با کمک اپیلاکتور ژل یا انگشتان دست آن را بر روی لب اعمال کنید تا ماندگاری رژ شما چند برابر شود.

اسکراب لب

اسکراب لب یک محصول بهداشتی و مراقبتی از لب ها می باشد که می توانید آنها را به صورت آماده از بازار با طعم های مختلف و یا به صورت طبیعی با استفاده از برخی مواد ارگانیک و طبیعی مانند وازلین، شکر، خیار، قهوه ای و.. آماده کنید تا سلامت لب های شما حفظ شود.

رژ های لب

رژ لب به دو صورت مایع و جامد یا رژ های مدادی در بازار وجود دارد که با رنگ بندی های مختلف از طیف رنگی روشن تا تیره برای استفاده افراد موجود است، رژ لب پرمصرف ترین مواد آرایشی در بین بانوان می باشد و باعث جلوه ای تازه در صورت افراد می شود.

تینت های طبیعی لب

تینت یک محصول آرایشی جدید با رنگ ثابت و طبیعی به بازار عرضه شده که ماندگاری بالا دارد و رنگی سبک و طبیعی را به لب های شما هدیه می کند، از تینت لب برای سرخی گونه نیز استفاده می کنند و آن را جایگزین رژ گونه کرده اند.

خط چشم

[معرفی لوازم آرایشی چشم و ابرو]

خط چشم و مداد چشم

خط چشم برای ایجاد تیرگی در نواحی چشم ها وجود دارد که از زمان قدیم طرفداران زیادی داشته و بجای خط چشم از سرمه گیاهی و طبیعی استفاده می گردند، اکنون خط چشم طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد، خط چشم زیبایی خاصی به چشم ها می دهد و همچنین می توانید از مداد چشم برای قسمت های داخلی چشم استفاده کنید.

ریمل

از ریمل برای حجم دادن به مژه ها استفاده می کنند، ریمل ها در انواع مختلف حجم دهنده، بلند کننده، فر کننده و.. وجود دارد که در رنگ بندی های مختلف عرضه می شود، ریمل های فانتزی با رنگ های مختلف جلوه های ویژه ای به صورت شما می دهند.

ژل ابرو

از ژل ابرو برای مرتب کردن ابروها و خطی نشان دادن ابرو استفاده می کنند، ژل ابرو به صورت ظرفی و ریملی در بازار وجود دارد، از آنجا که ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت بانوان دارند ژل ابرو نیز جزو لوازم پرطرفدار آرایش ابرو می باشد.

سایه چشم

از سایه چشم برای جلوه دادن به پشت پلک استفاده می کنند زیرا ابعاد جذاب تری به چشم می بخشد، سایه چشم به تنهایی صورت شما را زیبا نشان می دهد، ترکیب سایه چشم و رژ ملایم یک ترکیب عالی برای ورود به تمامی اماکن می باشد.

مژه مصنوعی

استفاده از چسب و مژه مصنوعی برای بلندتر نشان دادن مژه ها در افرادی که مژه های ضعیف دارند در صنعت آرایشی بسیار معروف است، امروز کاشت مژه مصنوعی به صورت دائمی یا موقت جلوه چشم شما را زیباتر می کند.

فرموژه

فرموژه نیز یکی از ابزارهای حالت دهنده به مژه ها می باشد و همچنین مژه های بی حالت را حالت دار می کند و استایل زیبایی به میکاپ شما می دهد.

لوازم آرایشی

[عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در رده لوازم جانبی]

لوازم جانبی آرایشی و بهداشتی به فهرست زیر تقسیم بندی می شود تا بتوانید به راحتی آرایش کنید:

  1. براش آرایشی
  2. کیف لوازم آرایش
  3. اسفنج های آرایش
  4. قیچی
  5. موچین
  6. تیغ صورت
  7. آینه
  8. آرایش پاک کن
  9. گوش پاک کن
  10. پد
  11. تراش

ابزار مانیکور و پدیکور

[لوازم مانیکور و پدیکور]

لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر صورت برای ناخن های دست و پا نیز جایگاه ویژه ای دارد، از عمده لوازم و ابزارهای آرایشی و بهداشتی برای دست و پا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. لاک ناخن
  2. لاک پاک کن
  3. ناخن گیر
  4. سوهان
  5. چسب ناخن
  6. ناخن مصنوعی
  7. برچسب های طرح دار ناخن
  8. روغن های مخصوص ناخن

 

لازم است بدانید..

استفاده از محصولات آرایشی همان قدر که به صورت شما جلوه زیبا می دهد ممکن است آسیب رسان نیز باشد بنابراین در آرایش؛ ترتیب لوازم آرایشی را رعایت کرده، از مواد مرغوب آرایشی استفاده کنید و حتماً قبل از خواب آرایش خود را بشورید، روتین پوستی منظمی برای خود داشته باشید و از ماسک صورت استفاده کنید.

از لاک های متنوع پشت هم استفاده نکنید و بگذارید ناخن شما هوا بخورد، نظافت دست و پای خود را رعایت کنید.

لوازم آرایش

چند توصیه برای زیبایی طبیعی

از مکمل های ویتامین، بخور های متناسب گیاهی، اسکراب های مناسب نوع پوست خود، ماسک های آبرسان و کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست بدن شما سلامت بماند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب