farsi beauty

طرز تهیه کورن داگ خوشمزه با بهترین روش

کورن داگ

کورن داگ یک غذای فست فودی محبوب و آسان است و تنوع آن زیاد است شما می توانید با تغییر برخی جزئیات و اضافه کردن پنیر یا سیب زمینی به کورن داگ طعم آن را دلپذیر تر کنید.

کورن داگ به عنوان فینگر فود، میان وعده و پیش غذا در مهمانی ها و جشن ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کورن داگ از هات داگی که با مواد ساده و خمیری پوشانده شده و به خوبی سرخ شده تهیه می شود.

 

مواد لازم برای کورن داگ (برای 4 نفر)

هات داگ

به میزان دلخواه

آرد

یک لیوان

آرد ذرت

نصف لیوان

پودر سیر

یک قاشق چای خوری

بکینگ پودر

یک قاشق غذاخوری

تخم مرغ

یک عدد

ماست

یک قاشق غذاخوری

شیر

سه چهارم لیوان

نمک و فلفل

به مقدار لازم

روغن

به مقدار لازم

 

طرز تهیه کورن داگ

مرحله اول

ابتدا در یک ظرف بزرگ آرد، آرد ذرت و بیکینگ پودر را به خوبی مخلوط می کنیم. این ترکیب را می توانید دوبار الک کنید. تخم مرغ را در ظرفی دیگر به خوبی هم بزنید و به آرد اضافه کنید.

 

مرحله دوم

شیر، ماست، پودر سیر، نمک و فلفل را باهم ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید. این ترکیب را به ظرف آرد اضافه کنید و با همزن دستی یا برقی هم بزنید تا در نهایت مایه ای یک دست داشته باشید. در صورتی که مواد کورن داگ شما کمی شل شده به آن آرد اضافه کنید. اجازه دهید مواد شما چند دقیقه استراحت کند.
 

مرحله سوم

می توانید برای اینکه سوسیس طعم خام نداشته باشد آن را کمی سرخ کنید. یک سیخ چوبی یا چوب بستنی در هر هات داگ فرو کنید. مواد کورن داگ را داخل لیوان بلندی بریزید و هر هات داگ را داخل مواد فرو کنید تا مواد تمامی قسمت های آن را پوشش دهد.

 

مرحله چهارم

یک تابه با ارتفاع زیاد یا قابلمه انتخاب کنید و در آن روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا کاملا روغن داغ شود. روغن نباید کم باشد زیرا باید بتوانید تمامی کورن داگ را داخل روغن فرو ببرید. با کمک سیخ چوبی، هات داگ را درون روغن فرو ببرید و صبر کنید تا کاملا سرخ و طلایی شود. کورن داگ ها را روی دستمال یا حوله کاغذی قرار دهید تا روغن آن گرفته شود.

می توانید کورن داگ را با سس مورد علاقه خود میل کنید نوش جان.

 منبع تصویر: hayalimdekiyemekler

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار

فاطمه دیوسالار

نویسنده این مطلب

91 مطلب