farsi beauty

بررسی ارتباط میان سرطان روده بزرگ و مصرف قهوه

 سرطان روده بزرگ و مصرف قهوه
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

دانشمندان معتقدند که نوشیدن مقداری قهوه در روز می تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

افزایش زنده ماندن از سرطان روده با نوشیدن قهوه

بر اساس گفته دانشمندان مصرف قهوه ممکن است شانس زنده ماندن در افرادی که مبتلا به  سرطان روده بزرگ هستند را کاهش دهد؛ با آزمایشی که روی هزاران بیماران تحت درمان سرطان روده بزرگ انجام شد، افرادی که گفته بودند در طول روز قهوه می نوشند طول عمر بیشتری داشتند از نظر وضعیت جسمانی هم بهتر از سایر افراد بودند.

افرادی که قهوه می نوشند درصد زیادی در افزایش بقا و طول عمر بیشتری نسبت به سایر افراد داشتند. قهوه های بدون کافئین هم نیز مانند قهوه های کافئین دار مفید هستند.

قهوه

قهوه و کافئین

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در بین مردم است میلیون ها نفر در سراسر جهان از نوشیدنی های کافئین دار و غذاهایی مانند قهوه، سودا، نوشابه و چای استفاده می کنند. کافئین به عنوان خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شناخته شده است. همچنین کافئین ممکن است حساسیت انسولین بافت ها را افزایش دهد.

نوشیدن قهوه باعث بهبود بقا در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ می شود

قهوه حاوی کافئین است که دارای فعالیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است، در بیشتر مواقع برای ارزیابی خواص ضد سرطانی مورد مطالعه قرار می گیرد. همچنین کافئین ممکن است بافت ها را نسبت به اثرات انسولین حساس کرده و سطح انسولین خون را کاهش دهد‌.

قهوه شامل چندین ترکیب فعال بیولوژیک در ارتباط با فیولوژی روده بزرگ می باشد. در این مطالعه رابطه بین مصرف قهوه و خطر سرطان روده بزرگ انجام شده است. مصرف روزانه قهوه شامل اسپرسو، بدون کافئین و قهوه فیلتر شده و همچنین رژیم غذایی، فعالیت بدنی هم بی تاثیر نیست

قهوه

پیشگیری از سرطان روده با مصرف قهوه

سطح ترکیبات مفید در هر فنجان قهوه، به نوع دانه قهوه و نحوه آماده کردن آن بستگی دارد. هرچند اکثر انسان ها از طعم قهوه خوششان نمی آید ولی مصرف قهوه می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده کمک کند. کافئین موجود در قهوه جز مفید بودن قهوه به حساب نمی آید بلکه قهوه های بدون کافئین، جهت جلوگیری از بروز سرطان روده موثر هستند.

از آنجایی که همه ی ما می دانیم میزان بروز سرطان روده بزرگ هر ساله در گروه جوان ۲٪ افزایش یافته است. دانشمندان به دنبال درمان های این بیماری بوده اند و تا اینجا هم یافته هایی از جمله ارتباط مثبت بین مصرف و زنده ماندن، قهوه و کاهش خطر پیشرفت بیماری و مرگ و میر در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ ایجاد کرد. این که چه غذایی بخورید و چه مکمل هایی مصرف کنید  تصمیم شما است پس بهتر است برنامه ریزی خوب برای غذای خود انجام دهید.

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سوگند اسحاقی

سوگند اسحاقی

نویسنده این مطلب

22 مطلب