farsi beauty

آیا اضافه کردن شیر به قهوه مضر است یا مفید؟

اضافه کردن شیر به قهوه

قهوه

دانه های قهوه در حقیقت همان دانه های آسیاب شده درخت قهوه می باشند. درخت قهوه را می توان بومی مناطق نیمه گرمسیری آمریکا مانند برزیل و جزایر جنوب آسیا دانست. در حال حاضر بیش از 70 کشور وجود دارند که قهوه را کشت می کنند که با کیفیت ترین نوع قهوه را می توان در مناطق استوایی آمریکا، هند و آفریقا پیدا کرد.

 

قهوه

 

اضافه کردن شیر به قهوه خوب یا بد؟

اینکه قهوه را چه طور بنوشید کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما در دنیای تخصصی نوشیدن قهوه، نوشیدن قهوه با شیر چندان جالب نیست! اما اگر شیر را با انواع خاصی از قهوه ها ترکیب کنید می توانید طعم های فوق العاده ای را تجربه کنید. اما اینکه چرا محققان اضافه کردن شیر به قهوه را نمیپسندند، می توان دلیل آن را کالری بالای شیر دانست که موجب چاقی افراد می شود و همچنین میزان کلسیم بالایی که شیر قهوه دارد تحقیقات نشان می دهد که یک شیرقهوه بزرگ حاوی 415 میلی گرم کلسیم است که به تنهایی 40 درصد از نیاز روزانه فرد به کلسیم را می تواند تامین کند که به افرادی که عادت به مصرف شیر قهوه دارند توصیه می شود از رژیم غذایی متعادل پیروی کنند.

 

اضافه کردن شیر به قهوه(شیر قهوه)

 

دلیل اضافه کردن شیر به قهوه چیست؟

در اکثر نقاط جهان اضافه کردن شیر به قهوه جای آب مرسوم است بخصوص برای صبحانه. دلیل این کار طعم و مزه ای است که شیر به قهوه می دهد، شیر دارای شکر، پروتئین و چربی است که با گرم کردن آن به ترکیبات خوشمزه تری تبدیل می شود و باعث کاهش تلخی قهوه می شود. همچنین شیر دارای پروتئین زیادی است که سبب افزایش بافت قهوه می شود. اما همانطور که گفته شد برخی از قهوه ها وجود دارند که با اضافه کردن شیر به آن ها خوشمزه تر می شوند و این موضوع درمورد هر نوع قهوه صدق نمی کند.

 

اضافه کردن شیر به قهوه(شیر قهوه)

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب