farsi beauty

طرز تهیه تافی قهوه به روش بازاری بدون شکر

تافی قهوه

تافی با طعم قهوه یکی از انواع تافی هاست که با قهوه یا نسکافه آماده می شود. تافی به نوعی شکلات محسوب می شود و تهیه آن بسیار کار آسانی است. تافی قهوه در مدت زمان کم درست می شود و شما یک شکلات با طعم بی نظیر خواهید داشت. به دلیل نداشتن شکر، این تافی از باقی شکلات ها سالم تر است.

 

مواد لازم برای تهیه تافی قهوه

قهوه فوری

یک قاشق غذاخوری

خامه صبحانه پرچرب

یک فنجان

نمک

نوک قاشق چای خوری

عسل

یک فنجان

 

طرز تهیه تافی قهوه

مرحله اول

برای درست کردن تافی قهوه ابتدا خامه را روی حرارت ملایم قرار دهید. قبل از اضافه کردن پودر قهوه و نمک به خامه آن را الک کنید. پس از الک کردن  آن ها را به تابه اضافه کنید. ترکیب خامه و پودر قهوه را به صورت مداوم هم بزنید.

 

مرحله دوم

پس از اینکه کناره های تابه کمی به حالت جوشیدن در آمد، عسل را به خامه اضافه کنید. پس از اضافه کردن  عسل هم زدن را متوقف نکنید. حرارت را کم کنید و به مدت بیست دقیقه خامه و عسل را هم بزنید تا به غلظت برسد. تابه را از روی حرارت بردارید.

 

مرحله سوم، ریختن تافی در قالب

قالب های شکلات مد نظرتان را با کمی روغن چرب کنید. برای اینکار می توانید از برس سیلیکونی استفاده کنید. همچنین می توانید از اسپری جدا کننده سیلیکون برای چرب کردن قالب استفاده کنید. پس از چرب کردن قالب مواد تافی را به آرامی درون آن بریزید.(مواد باید داغ باشد.)

 

مرحله چهارم

 قالب ها را در فریزر قرار دهید و اجازه دهید تافی ها مدتی بمانند تا خودشان را بگیرند. پس از اینکه تافی ها به خوبی سفت شدند و از حالت نرمی خارج شدند آن ها را از قالب جدا کنید. تافی های شما آماده است. نوش جان.

 

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار

فاطمه دیوسالار

نویسنده این مطلب

91 مطلب