farsi beauty

طرز تهیه شکلات مغزدار فندقی خوشمزه به سبک قنادی

شکلات مغزدار قهوه

شکلات مغزدار فندقی یک میان وعده متناسب برای کودکان می باشد و یک شیرینی انرژی زا است. این نوع شکلات مغزدار برای طرفدارانی که عاشق شکلات هستند، بسیار متناسب است. می توانید آن را با انواع نوشیدنی های سرد یا گرم در طول روز سرو کنید.

مواد لازم برای تهیه شکلات مغزدار فندقی:

شکلات تلخ تخته ای

300 گرم

عسل

1 الی 1/5 قاشق

شکلات صبحانه یا نوتلا

به میزان لازم

مربا ( طعم دلخواه )

به میزان لازم

فندق

1 مشت کوچک

روغن مایع

2 قاشق غذاخوری

قالب شکلات

ترجیحا آلومینیومی

دستور تهیه شکلات مغزدار فندقی

مرحله اول :

ابتدا باید نوتلا یا شکلات صبحانه ای که انتخاب آن بر عهده خودتان و سلیقه ای است را ذوب کنید، 《توجه داشته باشید این ذوب کردن نباید به طور مستقیم روی حرارت شعله های گاز باشد》 مثلاً می توانید ظرف حاوی شکلات صبحانه یا نوتلا را درون آب گرم قرار دهید و یا آن را بر روی بخار کتری با فاصله اندکی از کتری قرار دهید و زیر کتری را کم کنید.

مرحله دوم :

اکنون در غالب روغن و شکلات ها را با هم مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید.

مرحله سوم :

یک سوم قالبی را که انتخاب کرده اید با شکلاتی که با روغن مخلوط شده پر کنید 《این کار باعث می‌شود هنگام درآوردن شکلات از قالب، شکلات ها خراب نشود》 پس از اینکه قالب خود را تا یک سوم پر کردید مواد را درون یخچال قرار دهید.

مرحله چهارم :

فندوق ها را با گوشت کوب خوب له و خرد کنید. سپس قالب شکلات را از یخچال در بیاورید و درون آن را با عسل، فندق، مربا، کرم کارامل و یا هر ماده‌ای که مورد علاقه خودتان و یا فرزندانتان می باشد پر کنید.

مرحله پنجم :

در این مرحله بعد از اینکه به ترتیب دلخواه درون قالب تان را پر کردید، باید آن را در یخچال قرار دهید تا مواد به خوبی خود را بگیرد، هر چقدر بیشتر مواد در یخچال بماند بیشتر از قبل سفت می شود.

مرحله ششم :

پس از آنکه از سفت شدن مواد درون غالب مطمئن شدید می توانید شکلات ها را از یخچال در آورید و با محتویاتش به آرامی از قالب جدا کنید این نوع شکلات را میتوان در کنار بستنی نیز سرو کرد.
منبع تصویر mahtab.farzin.ebrahimi

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب