farsi beauty

طرز تهیه بیسکویت دارچینی خانگی خوشمزه و سالم

بیسکویت دارچینی

اگر دلتان یک  بیسکویت خوش طعم و خانگی می‌خواهد اما نمی خواهید وقت و انرژی زیادی صرف آن کنید. بیسکویت دارچینی بهترین گزینه است. با فارسی بیوتی همراه باشید تا شما را با نحوه ی پخت این بیسکویت ساده آشنا کنیم.

مواد لازم :

روغن مایع

یک دوم لیوان

تخم مرغ

۱ عدد

شکر

یک دوم لیوان

بکینگ پودر

۱ قاشق چایخوری

وانیل

نوک قاشق چایخوری

پودر دارچین

یک دوم قاشق چایخوری

آرد

۱/۵ لیوان

طرز تهیه ی بیسکویت دارچینی

مرحله ی اول :

در ابتدای کار تخم مرغ را به همراه وانیل، پودر دارچین و شکر داخل کاسه ای ریخته و با دور تند همزن به مدت هفت الی ده دقیقه به خوبی هم می زنیم تا زمانی که کشدار و غلیظ شود. حالا روغن را به موادمان اضافه کرده و به مدت یک دقیقه با دور تند همزن مخلوط می کنیم تا موادمان یکدست شود.

مرحله ی دوم :

حالا آرد و بکینگ پودر را داخل ظرفی با یکدیگر مخلوط کرده و طی سه مرتبه به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم. و به خوبی ورز می دهیم تا زمانی که خمیری لطیف به دست بیاوریم که به دستمان نمی چسبد. حالا خمیر را روی سطح کارمان قرار داده و با وردنه به قطر یک سانتی متر باز می کنیم. و سپس با قالب داخواهمان خمیر را کاتر می زنیم.

مرحله ی سوم :

در این مرحله فر را در دمای ۱۷۰ درجه روشن می کنیم و اجازه می دهیم به خوبی گرم شود. سپس سینی فر را با کاغذ روغنی پوشانده و شیرینی هایی که با قالب کاتر زده ایم را داخل آن می چینیم و سینی را در طبقه ی وسط فر قرار داده و اجازه می دهیم به مدت پانزده دقیقه بیسکویت هایمان داخل فر پخته شود.

مرحله ی آخر :

در آخر سینی را از فر خارج کرده و اجازه می دهیم خنک شود. سپس آن ها را از کاغذ روغنی جدا کرده و با شکلات ذوب شده و ترافل تزئین می کنیم. سپس آن را در ظرف مورد نظرمان چیده و میل می کنیم. شیرینی های شما آماده است. نوش جان

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب